Kenneth4618 Inlagd Januari 22 Dela Inlagd Januari 22 (ändrad) 1 timme sedan, skrev Marlon: Är detta en Thai lounge med access även för övriga Star Alliance? Åkte LH i oktober och då var det lounge i huvudterminalen som gällde. Inte en Thai lounge utan en Miracle. Jag har tillgång till den genom Eurocard och Lounge Key Ändrades Januari 22 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Januari 22 Dela Inlagd Januari 22 Flyget hem från gamla inatt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 22 Dela Inlagd Januari 22 9 minuter sedan, skrev MickeN: Flyget hem från gamla inatt. Åker du hem redan? “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Januari 22 Dela Inlagd Januari 22 23 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Åker du hem redan? Tog mina 60 dagar, helt ok att få lite vinter. 1 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
soi covboy Inlagd Januari 23 Dela Inlagd Januari 23 Åkte från nya terminalen i februari förra året. i år fick vi gaten precis framför passkontrollen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 4 Dela Inlagd Februari 4 Nu har Emirates öppnat sin i Sat-1 Citat Emirates has officially launched its brand new luxury lounge at SAT-1, Suvarnabhumi Airport, now the second-largest Emirates lounge in the world—second only to its Dubai hub. Covering 1,454 sqm, this premium space offers 250+ seats, gourmet dining, a full-service bar, private shower suites, and even wireless charging at nearly every seat. With a THB 170 million investment, this isn’t just a lounge—it’s a statement. As Bangkok cements its place as one of Emirates' most important global hubs, travelers can now enjoy a world-class airport experience before takeoff. If you’re flying Emirates First or Business Class, this is your new pre-flight sanctuary. 3 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Mars 13 Dela Inlagd Mars 13 Drabbar nog inte så många här men Thai sänker vikten med 2kg för nedanstående klasser. (gäller biljetter sålda efter 250401) Thai Airways International (THAI) ändrar sin tillåtelse för passagerarbagage för vissa biljetter i ekonomiklass från 25 kg till 23 kg från den 1 april och framåt. I ett internt tillkännagivande till sina biljettförsäljningspartners sa THAI att de nya bagagereglerna kommer att tillämpas på bokningsklasserna L, W (Saver Fare Family) och V, S, K (Standard Fare Family) i ekonomiklassen. https://www.nationthailand.com/news/general/40047356?fbclid=IwY2xjawI_cjVleHRuA2FlbQIxMAABHc59BYXJ_f0J35ZVcQ9yYA3rQlbX-PBogCA6wKoaYYN20FwgWb1Ve3O8VQ_aem_NJtkkO-MGLJfzjvAEjYcig 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mickey1969 Inlagd Mars 13 Dela Inlagd Mars 13 35 minuter sedan, skrev 65Selander: Drabbar nog inte så många här men Thai sänker vikten med 2kg för nedanstående klasser. (gäller biljetter sålda efter 250401) Thai Airways International (THAI) ändrar sin tillåtelse för passagerarbagage för vissa biljetter i ekonomiklass från 25 kg till 23 kg från den 1 april och framåt. I ett internt tillkännagivande till sina biljettförsäljningspartners sa THAI att de nya bagagereglerna kommer att tillämpas på bokningsklasserna L, W (Saver Fare Family) och V, S, K (Standard Fare Family) i ekonomiklassen. https://www.nationthailand.com/news/general/40047356?fbclid=IwY2xjawI_cjVleHRuA2FlbQIxMAABHc59BYXJ_f0J35ZVcQ9yYA3rQlbX-PBogCA6wKoaYYN20FwgWb1Ve3O8VQ_aem_NJtkkO-MGLJfzjvAEjYcig Dom har ju redan en massa konstiga klasser för när jag åkte ner i november fick jag ha 25kg men hemresan nu i april tillåter bara 20kg, båda biljetterna bokade vid samma tillfälle i våras, men inte på Thais hemsida... 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
soi covboy Inlagd Mars 14 Dela Inlagd Mars 14 16 timmar sedan, skrev Mickey1969: Dom har ju redan en massa konstiga klasser för när jag åkte ner i november fick jag ha 25kg men hemresan nu i april tillåter bara 20kg, båda biljetterna bokade vid samma tillfälle i våras, men inte på Thais hemsida... För min del var det tvärtom 20 ner 25 hem 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jed Inlagd Mars 14 Dela Inlagd Mars 14 En fördel att vara singel igen sedan 5-6 år är att jag aldrig behöver bry mig om hur mycket mitt bagage väger 😉 3 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 14 Dela Inlagd Mars 14 37 minuter sedan, skrev Jed: En fördel att vara singel igen sedan 5-6 år är att jag aldrig behöver bry mig om hur mycket mitt bagage väger 😉 #handluggageplasticbagrules "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Mars 14 Dela Inlagd Mars 14 4 timmar sedan, skrev Jed: En fördel att vara singel igen sedan 5-6 år är att jag aldrig behöver bry mig om hur mycket mitt bagage väger 😉 Det behövde jag aldrig oroa mej för när jag var sambo, det skötte sambon, oroandet över vad mitt bagage vägde alltså. 2 Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Mars 15 Dela Inlagd Mars 15 On 2025-03-13 at 09:21, skrev 65Selander: Drabbar nog inte så många här men Thai sänker vikten med 2kg för nedanstående klasser. (gäller biljetter sålda efter 250401) Thai Airways International (THAI) ändrar sin tillåtelse för passagerarbagage för vissa biljetter i ekonomiklass från 25 kg till 23 kg från den 1 april och framåt. I ett internt tillkännagivande till sina biljettförsäljningspartners sa THAI att de nya bagagereglerna kommer att tillämpas på bokningsklasserna L, W (Saver Fare Family) och V, S, K (Standard Fare Family) i ekonomiklassen. https://www.nationthailand.com/news/general/40047356?fbclid=IwY2xjawI_cjVleHRuA2FlbQIxMAABHc59BYXJ_f0J35ZVcQ9yYA3rQlbX-PBogCA6wKoaYYN20FwgWb1Ve3O8VQ_aem_NJtkkO-MGLJfzjvAEjYcig Vafan! Är det tacken för att man har bantat drygt 10 kg medans man varit i Thailand. Kan man hota med att äta upp sig igen? Då tjänar de inga 2 kg längre. 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu