måne Inlagd 2 timmar sedan Dela Inlagd 2 timmar sedan Finnairs bizz är jättebra,god mat och suverän service och fullängdssäng perfekt för en som är välväxt 1 Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tomas H Inlagd 1 timme sedan Dela Inlagd 1 timme sedan 1 timme sedan, skrev måne: Finnairs bizz är jättebra,god mat och suverän service och fullängdssäng perfekt för en som är välväxt Ja den har fått bra kritik. Tråkigt att man inte kan fälla ryggstödet i stolen bara. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd 1 timme sedan Dela Inlagd 1 timme sedan 15 minuter sedan, skrev Tomas H: Ja den har fått bra kritik. Tråkigt att man inte kan fälla ryggstödet i stolen bara. Nu hänger jag inte med riktigt vad du menar men hur tror du man får stolen till en säng? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd 10 minuter sedan Dela Inlagd 10 minuter sedan 1 timme sedan, skrev 65Selander: Nu hänger jag inte med riktigt vad du menar men hur tror du man får stolen till en säng? 1 timme sedan, skrev 65Selander: Nu hänger jag inte med riktigt vad du menar men hur tror du man får stolen till en säng? Man får krypa in i hålet men det duger bra för mig Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu