Kenneth4618 Inlagd Oktober 23, 2024 Dela Inlagd Oktober 23, 2024 En kompis till frun åker till Thailand nästa vecka Då lägger jag hellre till några tusenlappar och åker bizz med ett annat bolag 🤔 4 5 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 23, 2024 Dela Inlagd Oktober 23, 2024 5 minuter sedan, skrev Kenneth4618: En kompis till frun åker till Thailand nästa vecka Då lägger jag hellre till några tusenlappar och åker bizz med ett annat bolag 🤔 Vad är det som kostar 4243? 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 23, 2024 Dela Inlagd Oktober 23, 2024 1 minut sedan, skrev rolba: Vad är det som kostar 4243? Skatten 2 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Oktober 23, 2024 Dela Inlagd Oktober 23, 2024 4 timmar sedan, skrev Kenneth4618: En kompis till frun åker till Thailand nästa vecka Då lägger jag hellre till några tusenlappar och åker bizz med ett annat bolag 🤔 Vilket annat bolag tänker du på där du kan lägga till "några tusenlappar" för en Bizz? Jag kollade för skoj skuld med Qatar och där kostar en bizz samma datum ca 60 000kr och ekonomi drygt 21 000kr. Våra biljetter med thai ekonomi 19 dec till 25 jan (visserligen då till Chiang mai) gick på över 19 000 kr styck och då bokade vi ändå ganska tidligt i år. Jag kollade runt men hittade inget annat prisvärt med anslutning till Chiang mai. 2 Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 23, 2024 Dela Inlagd Oktober 23, 2024 18 018kr betalade jag för frugans och favoritdotterns biljetter med Thai 21/11-11/12. 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 23, 2024 Dela Inlagd Oktober 23, 2024 (ändrad) 25000 × 2 i bizz med Austrian och Lufthansa när vi åker, värt varenda krona 🫠 Helst hade jag velat åkt med Qatar, deras 787:a var trevlig. Ändrades Oktober 23, 2024 av Kenneth4618 4 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 23, 2024 Dela Inlagd Oktober 23, 2024 30 minuter sedan, skrev Kenneth4618: 25000 × 2 i bizz med Austrian och Lufthansa när vi åker, värt varenda krona 🫠 Helst hade jag velat åkt med Qatar, deras 787:a var trevlig. hur långt före avresa hittade du dessa biljetter och hur hittade du dessa? enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 23, 2024 Dela Inlagd Oktober 23, 2024 20 minuter sedan, skrev Enis: hur långt före avresa hittade du dessa biljetter och hur hittade du dessa? enis 7 augusti på Lufthansas egen sida och vi åker 8/2. Bokar alltid på flygbolagens hemsida numera efter allt strul och extrakostnader det blev av covidskiten 5 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mrco Inlagd Januari 21 Dela Inlagd Januari 21 Ni som har åkt med Thai Airways till Bangkok i vinter, har ni blivit avsläppta i den nya terminalen så att ni har fått åka tåg till terminalen där man går genom Immigration och hämtar bagaget? //mrco 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Januari 21 Dela Inlagd Januari 21 20 minuter sedan, skrev mrco: Ni som har åkt med Thai Airways till Bangkok i vinter, har ni blivit avsläppta i den nya terminalen så att ni har fått åka tåg till terminalen där man går genom Immigration och hämtar bagaget? //mrco Nej, inte vad jag märkte. 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
oskarnord Inlagd Januari 21 Dela Inlagd Januari 21 1 timme sedan, skrev mrco: Ni som har åkt med Thai Airways till Bangkok i vinter, har ni blivit avsläppta i den nya terminalen så att ni har fått åka tåg till terminalen där man går genom Immigration och hämtar bagaget? //mrco Ankomst gamla. Avgång nya. 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 21 Dela Inlagd Januari 21 I november och dec ankomst nya å tåg avgång nya å tåg enis 1 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Januari 22 Dela Inlagd Januari 22 I oktober ankomst i den nya. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 22 Dela Inlagd Januari 22 I September ankomst i nya. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mickey1969 Inlagd Januari 22 Dela Inlagd Januari 22 November ankomst i nya men det verkar variera, kompisen kom ner också november och ankom i gamla. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Januari 22 Dela Inlagd Januari 22 Jag ankom i nya i oktober och gamla i november. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Captain Morgan Inlagd Januari 22 Dela Inlagd Januari 22 16 timmar sedan, skrev mrco: Ni som har åkt med Thai Airways till Bangkok i vinter, har ni blivit avsläppta i den nya terminalen så att ni har fått åka tåg till terminalen där man går genom Immigration och hämtar bagaget? //mrco Har missat detta, antar att man slipper gå en kilometer eller två från gaten till imm. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 22 Dela Inlagd Januari 22 Flög med Qatar sist och det var satelliten vid ankomst och avgång. Tycker den funkar rätt bra, korta avstånd att gå 1 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Marlon Inlagd Januari 22 Dela Inlagd Januari 22 Ända nackdelen med nya är väl avsaknad av lounge. Någon som vet om det kommer en Thai lounge framöver? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd Januari 22 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 22 28 minuter sedan, skrev Marlon: Ända nackdelen med nya är väl avsaknad av lounge. Någon som vet om det kommer en Thai lounge framöver? Det finns en lounge som är helt ok tycker jag 10 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Marlon Inlagd Januari 22 Dela Inlagd Januari 22 44 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Det finns en lounge som är helt ok tycker jag Är detta en Thai lounge med access även för övriga Star Alliance? Åkte LH i oktober och då var det lounge i huvudterminalen som gällde. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 22 Dela Inlagd Januari 22 1 timme sedan, skrev Kenneth4618: Det finns en lounge som är helt ok tycker jag någon som förstår sig på skillnaden miracles lounger i sat terminalen enis 5 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 22 Dela Inlagd Januari 22 (ändrad) 1 timme sedan, skrev Marlon: Är detta en Thai lounge med access även för övriga Star Alliance? Åkte LH i oktober och då var det lounge i huvudterminalen som gällde. Inte en Thai lounge utan en Miracle. Jag har tillgång till den genom Eurocard och Lounge Key Ändrades Januari 22 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Januari 22 Dela Inlagd Januari 22 Flyget hem från gamla inatt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 22 Dela Inlagd Januari 22 9 minuter sedan, skrev MickeN: Flyget hem från gamla inatt. Åker du hem redan? “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu