Tallviking Inlagd Augusti 23, 2013 Dela Inlagd Augusti 23, 2013 Livets Ord På närradion i Uppsala är pastor Ulf Ekman från Livets Ord i full gång med sin predikan och just den här dagen sa han att han skulle testa att hela och bota via radiovågorna. Anders och Kerstin satt hemma och lyssnade och tyckte det lät intressant. - Lägg ena handen på radion och den andra handen på stället där ni har någon krämpa, så ska jag med hjälp av Guds kraft bota den, hördes det i radion. Så Kerstin, som haft ont i höftleden ganska länge tänkte att det skulle väl i alla fall inte skada. Sagt och gjort, hon la ena handen på radion och den andra på sin värkande höft. Och nog tyckte hon att det genast började kännas lite bättre. - Prova du också, sa hon till sin gubbe. Och Anders, som haft det lite svårt med potensen på sistone, la ena handen på radion och klämde till mellan benen med den andra. Kerstin tittade förvånat på: - Vad gör du? Pastorn sa ju att han kunde bota sjuka, men inte att han kunde återuppväcka döda... Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Augusti 30, 2013 Dela Inlagd Augusti 30, 2013 Sagt om äktenskapet Jag oroar mig inte för terrorism. Jag var gift i två år. - Sam Kinison Vet du vad jag gjorde innan jag gifte mig? Allt jag hade lust till. Bigami är att ha en fru för mycket. Monogami är precis samma sak. När en annan man stjäl din fru, finns det ingen bättre hämnd än att låta honom behålla henne. Jag har haft otur med båda mina fruar. Den första lämnade mig men det gjorde inte den andra. Två hemligheter för att hålla ditt äktenskap lyckligt: när du har fel, erkänn det; och när du har rätt, håll tyst. Det mest effektiva sättet att komma ihåg sin frus födelsedag är att glömma bort det en gång. Äktenskapet är den enda strid där man delar säng med fienden. Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Augusti 30, 2013 Dela Inlagd Augusti 30, 2013 Astrid Lindgren-citat man inte vill höra i sängen "Först kommer Alfred, sen Lukas, Ida och sen griseknoen tätt efter. Men oj, jag glömde mamma!" "Bli inte rädd Birk! Nu kommer mitt vårskrik." "Det kostar en krona att titta på de som inte betalar får blunda." "Varför finns det ett ord som heter slicka om man aldrig får göra det?" "Måste du sörpla så, Emil?" "Kom får ni se, vilken lurvig ful best jag har fångat i min grop!" "Nej, jag kan inte få ut den. Den kanske har slagit rot där inne!" "Det här Skorpan, är katlagrottan." "Du pillar alltid in saker där de inte ska vara." "Gud hjälpe er om ni fastnar i det här klistret." "Åh vilken liten en, vem är den till?" Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Augusti 30, 2013 Dela Inlagd Augusti 30, 2013 Före och efter Före giftermål: Han: Ah... äntligen. Jag kan knappt bärga mig. Hon: Vill du att jag ska gå? Han: NEJ! Tänk inte ens tanken. Hon: Älskar du mig? Han: Självklart. Nu och för alltid. Hon: Har du någonsin varit otrogen mot mig? Han: Aldrig! Varför tror du det? Hon: Vill du kyssa mig? Han: Så fort jag får chansen! Hon: Vill du slå mig? Han: Aldrig! Är du galen?! Hon: Kan jag lita på dig! Han: Ja. Hon: Åh, älskling... Efter giftermål Läs nerifrån och upp. Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd September 1, 2013 Dela Inlagd September 1, 2013 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ban99arne Inlagd September 1, 2013 Dela Inlagd September 1, 2013 En ung kvinna dyker upp helt naken på en maskerad. Värden frågar henne vad hon är utklädd till. -Adam, svarra hon. - Men du har ju ingen snopp. - Nej, men det får jag snart. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 1, 2013 Dela Inlagd September 1, 2013 Två polare sitter på bardisken och den ena säger, Jag har aldrig riktigt fattat vad dilemma betyder, vet Du ? Då ska jag berätta för Dig, tänk att Du vaknar en morgon och på ditt västra sida ligger en vacker blondin som vill ha sex med dig och en kåt bög på höger sida. Vad är problemet frågar den ovetande? Till vem vänder Du ryggen till? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Swift 4X4 Inlagd September 1, 2013 Dela Inlagd September 1, 2013 Två polare sitter på bardisken och den ena säger, Jag har aldrig riktigt fattat vad dilemma betyder, vet Du ? Då ska jag berätta för Dig, tänk att Du vaknar en morgon och på ditt västra sida ligger en vacker blondin som vill ha sex med dig och en kåt bög på höger sida. Vad är problemet frågar den ovetande? Till vem vänder Du ryggen till? Svaret är ingen ska man vända ryggen till. Man ska tänka snabbt och komma långsamt. Jag skulle inte se något problem med bögen. Det är bara att ligga kvar på ryggen och låta den vackra blondinen som vill ha sex med mig att sätta sig gränsle på min k*k och rida, så är problemet löst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest bangkokkille Inlagd September 1, 2013 Dela Inlagd September 1, 2013 (ändrad) Svaret är ingen ska man vända ryggen till. Man ska tänka snabbt och komma långsamt. Jag skulle inte se något problem med bögen. Det är bara att ligga kvar på ryggen och låta den vackra blondinen som vill ha sex med mig att sätta sig gränsle på min k*k och rida, så är problemet löst. Men om bögen skulle vara snabbare än dig o lägga sig kvikt under dig. då har du vissa problem Ändrades September 1, 2013 av bangkokkille Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Swift 4X4 Inlagd September 1, 2013 Dela Inlagd September 1, 2013 Men om bögen skulle vara snabbare än dig o lägga sig kvikt under dig. då har du vissa problem Jag ligger kvar på rygg. Inte en chans att bögen kommer under Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd September 1, 2013 Dela Inlagd September 1, 2013 Jag ligger kvar på rygg. Inte en chans att bögen kommer under Han kan även ta den ovanpå som blondinen Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Swift 4X4 Inlagd September 1, 2013 Dela Inlagd September 1, 2013 Han kan även ta den ovanpå som blondinen Hon är där först. så bögen har inget att hämta Inte hos mig iaf. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd September 19, 2013 Dela Inlagd September 19, 2013 En väldigt rik ung man bestämmer sig för att köpa en riktigt fin bil och hittar en Porsche 911 turbo - en av världens dyraste bilar. Han vill ju gärna visa upp sin fina bil så han åker ut på stadens gator och glider omkring. Efter ett tag kommer en gammal man på en moped och tittar storögt på bilen. "Det var en fin kärra", sa den gamle mannen. "Visst är det? Den kostar 700 000 kronor", svarade mannen i bilen. "Ojdå", säger den gamle. "En sån skulle man ha." Mannen bestämmer sig för att visa den gamle vad bilen går för och gasar iväg i full fart. Efter tio sekunder står fartvisaren på 150 kilometer i timmen. Plötsligt ser han någonting i backspegeln som närmar sig. Mannen blir väldigt överraskad när han ser att det är den gamle mannen på moppen som håller på att köra ifatt honom. Mannen saktar in och ser att mopeden försvinner förbi honom i en mycket hög fart. "Hur sjutton kan han köra så snabbt?", tänker han för sig själv. Plötsligt ser han att mopeden kommer tillbaka i lika hög fart. Den här gången kör mopeden rakt in i Porschen och smällen blir enorm. Mannen springer ur bilen och ropar till den gamle: "Du är skadad! Finns det någonting jag kan göra för dig?" "Visst," svarar den gamle. "Du kan haka av mina hängslen från din högra backspegel." Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acarls Inlagd September 19, 2013 Dela Inlagd September 19, 2013 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd September 19, 2013 Dela Inlagd September 19, 2013 Svenne och Berra sitter och pratar över en öl och Svenne säger: - Jag har läst att man kan åka till USA och operera på en dubbelt så stor snopp för tusen dollar. Jag har beställt en biljett så jag sticker på fredag! - Oh tusan?!! Sagt och gjort, Svenne åkte iväg och opererade sig. Efter en tid var han hemma igen och berättade för Berra hur bra allting gick. Berra bestämde sig också för att göra en operation, men när han kom hem och träffade Svenne så berättade han stolt för honom att han fick en 4:ggr så stor för bara 200 dollar. - Nu skojar du! - Nä, jag är fullt allvarlig! 4:ggr så STOR! för 200 dollar! - Får jag se?! - Okej! Var på Berra halar fram den. Svenne stirrar med stora ögon och säger: - Men, va' fasen! Du har ju fått min gamla!!! Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd September 20, 2013 Dela Inlagd September 20, 2013 Veckans fräckis Gynekologen tog en titt på sin nya, ursnygga patient och förlorade både vett och sans. Medan han strök med en hand längs hennes nakna, lena hud frågade han: - Vet du vad jag gör nu? - Ja, svarade kvinnan, du letar efter dermatologiska abrasioner. - Precis, sa doktorn. Sedan smekte han hennes bröst grundligt och länge. - Vad gör jag nu? frågade han igen. ... - Du känner efter cancerknölar, svarade snyggingen. - Mycket duktigt, sa doktorn som nu började bli riktigt upphetsad. Han bad kvinnan lägga sig i stolen, la upp hennes fötter, drog ner sina byxor och stoppade in snoppen. - Och vad händer nu? frågade han igen. - Nu får du gonorre! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nikkala Inlagd September 28, 2013 Dela Inlagd September 28, 2013 I was in the pub yesterday when I suddenly realized I desperately needed to fart; the music was really, really loud, so I timed my farts with the beat. After a couple of songs, I started to feel better. I finished my drink and noticed that everybody was staring at me. Then I suddenly remembered that I was listening to my iPod. huvet ner i sanden och rumpan upp i skyn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Oktober 1, 2013 Dela Inlagd Oktober 1, 2013 En dvärg kom till op-motttagningen för att få sin alltför långa manslem kortad o bättre anpassad till kroppsstorleken,,,, när han låg nersövd för operation kom kirurgen på att han glömt fråga hur mycket han skulle ta - så han frågade op-syrran till råds.." hon tittade på lemmen o funderade en stund - slickade sig om munnen o sa sedan: " är det inte bättre vi tar o förlänger benen Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Oktober 3, 2013 Dela Inlagd Oktober 3, 2013 Jag glömmer aldrig vad min älskade fru sa till mej första gången. "do you want shorttime or longtime? " mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nikkala Inlagd Oktober 3, 2013 Dela Inlagd Oktober 3, 2013 Det är en mörk kväll. En inbrottstjuv har kontrollerat att ägarna till ett hus är bortresta, så han bryter sig in i huset. Väl inne hör han en hes röst: – Jag ser dig allt! Och det gör Jesus också! Han vänder sig om och tänder ficklampan. I ljuscirkeln ser han en stor papegoja i en bur. – Jag ser dig allt. Och det gör Jesus också! upprepar den. Mycket lättad börjar tjuven skratta och tar sig en närmare titt . På buren sitter en namnskylt: "Lennart". – Lennart! Det var ett konstigt namn på en papegoja! – Kan hända, svarar fågeln. Men å andra sidan är Jesus ett ganska konstigt namn på en rottweiler. huvet ner i sanden och rumpan upp i skyn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acarls Inlagd Oktober 4, 2013 Dela Inlagd Oktober 4, 2013 En man går fram till en storbystad blond snygging på ett varuhus. - Ursäkta, jag har tappat bort min fru. Har du lust att prata lite med mig? Hon tittar förvånat på mannen och svarar nyfiket: - Varför det??? - Joo, varje gång jag pratar med någon snygging med tuttar i din klass, så hoppar kärringen fram från ingenstans... 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acarls Inlagd Oktober 4, 2013 Dela Inlagd Oktober 4, 2013 Det var en kvinna som påstod att hon kissade frimärken och berättade det för sin kompis. - Nää, sa kompisen, det e ju omöjligt. - Joo då, jag e alldeles säker. - njaa….men då får du väl gå till läkaren då, sa kompisen. Så kvinnan gick till läkaren dagen efter. Och hon berättade då samma sak för läkaren. - Du ser doktorn, det e så att jag kissar frimärken. - Nej, men det e ju omöjligt, sa läkaren. - Nää men det e sant doktorn. - Jaha…ja , men då får du gå och ta ett kissprov här då. Kvinnan gick iväg och kissade i sin lilla burk, och var snabbt tillbaka. - Titta här doktorn, vad var det jag sa. där e frimärket. Doktorn tog burken och tittade efter. - nää, sa doktorn, det där e ju inget frimärke det e ju ett chiquita märke. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Oktober 4, 2013 Dela Inlagd Oktober 4, 2013 Inga presenter - Förr fick jag alltid så fina presenter av Edvin, men nu när vi har gift oss får jag aldrig några, klagade den nygifta flickan till sin bästa väninna. - Men kära du, svarade väninnan. Inte har du väl någonsin hört talas om en fiskare som fortsätter att mata den fisk som han redan har fått på kroken! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acarls Inlagd Oktober 10, 2013 Dela Inlagd Oktober 10, 2013 - Vad har pungen fullt av, som kvinnor inte vill ha i ansiktet?? Svar: - Rynkor. Vad trodde du? 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Oktober 11, 2013 Dela Inlagd Oktober 11, 2013 Manligt mod MODIGT: Du kommer hem stupfull mitt i natten och ser din fru ligga i sängen men hon sover inte. Du ställer fram en stol och placerar den precis framför henne och sätter dig i den. När hon frågar vad f-n du sysslar med, så säger du bara att du vill sitta på första bänkraden när cirkusen börjar. MODIGARE: Du kommer hem stupfull mitt i natten och ser att din fru står och väntar på dig i dörren med en kvast och du säger: ” städar du eller förbereder du dig på en flygtur?” MODIGAST: Du kommer hem stupfull mitt i natten, luktar parfym, har läppstift på kragen och din fru står och observerar dig med mord i blicken. Du går fram till henne, daskar till henne på stjärten och säger ”nu är det din tur, lilla hjärtat!”. Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu