Aray Na Inlagd April 14 Dela Inlagd April 14 8 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Aray Na Inlagd April 14 Dela Inlagd April 14 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Aray Na Inlagd April 15 Dela Inlagd April 15 1 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Aray Na Inlagd April 15 Dela Inlagd April 15 Det kom in en lappgubbe på en restaurang,någonstans uppe i Norrland. Kyparn kommer fram och frågar -jaha,vad får det lov att vara? - jag skulle vela ha en hel stekt Ripa, och den han vara från Jokkmokk. Aha,en ett ögonblick säger kyparn och försvinner ut i köket. Han kommer in efter en liten stund, och där ligger det en hel stekt ripa. Han sätter den framför lappgubben,som genast får tag på ripan,snor den på rygg. Så tar han det där långa fingret å pekar han lite där bak på ripan och smakar *smask* smask* - Näe,den här kommer ifrån Joskajarv , Han ska va från Jokkmokk. -jaha. Kyparn ut i köket igen,samma prostutur,lappgubben lägger den på rygg och kör in det långa fingret där bak. *smask*smask* -näe,den här kommer ifrån Arvidsjaur Han ska vara ifrån Jokkmokk!! Det var då själva tusan tänkte Kyparn,han fick en taxi med ilfart köra med en ripa från jokkmokk ner till resturangen, anrättar den,kommer in med den på en tallrik till lappgubben. *smask*smask* - Just precis,så ska det smaka,sa han. Kniv och gafell bara skära att äta. två bord längre bort sitter det en annan lappgubbe,full som ett vårdike.efter en stund så vinglar han fram till han som äter och säger -Hödudu, kan du peta mig i arslet och berätta vart fan jag bor. 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Aray Na Inlagd April 15 Dela Inlagd April 15 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 15 Dela Inlagd April 15 Stefan var tänd på Rolles fru Mia. En dag när han visste att Rolle inte var hemma ringde han på. Mia öppnade och Stefan blev bjuden på kaffe, lite senare blev det även kärlek. Just när det var full fart i sängen så kom Rolle hem. Stefan smet blixtsnabbt in i garderoben. Rolle anade oråd och öppnade garderobsdörren. Där satt hans gamla polare Stefan på golvet och såg skyldig ut. - Vad i helsike gör du här, sa Rolle bistert. - Vad jag gör här? Tja, sa Stefan, När du hoppade in så tyckte jag att det var lika bra att jag satte mig i avbytarbåset 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Aray Na Inlagd April 15 Dela Inlagd April 15 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 16 Dela Inlagd April 16 Jag grävde, du grävde, han grävde, hon grävde, vi grävde, de grävde. Det är inte min vackraste dikt, men den blev ganska djup 1 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Aray Na Inlagd April 17 Dela Inlagd April 17 2 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Aray Na Inlagd April 17 Dela Inlagd April 17 1 1 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Aray Na Inlagd April 17 Dela Inlagd April 17 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Aray Na Inlagd April 18 Dela Inlagd April 18 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 18 Dela Inlagd April 18 Den mycket gamla fröken Adele ligger på sitt yttersta. Pastorn blir kallad till hennes dödsbädd och han läser för henne ur bibeln. Avslutningsvis frågar han gamla fröken Adele om hon har någon sista önskan. - Jo, säger gumman, det är så att jag aldrig haft en karl i mitt liv och nu undrar jag om inte pastorn kunde skaffa mig någon, så en får känna på hur det smakar. Han ska inte behöva göra det gratis, jag betalar gärna femtio kronor till den karl som vill hjälpa mig. Pastorn tänker på sin dräng som jämt är utan pengar och lovar att hjälpa gumman med att skaffa en karl. Han går till drängen och berättar om gummans sista vilja och att drängen får femtio kronor av gumman om han sköter sig. Drängen ger sig i väg till gumman. Efter några timmar börjar prästen att sakna drängen. Han väntar och väntar, men ingen dräng. Slutligen beger han sig iväg till gumman igen. Inkommen i stugan ser han sig om. Ingen gumma syns till, drängen sitter ensam på en stol. - Var har du gjort av gumman? säger prästen. - Hon har sprungit till banken efter mer pengar, svarar drängen. 9 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 18 Dela Inlagd April 18 Back and forth . . . . back and forth . . . . In and out . . . . in and out . . . . A little to the right . . . . a little to the left . . . . She could feel the sweat on her forehead . . . .between her breasts . . . . and, trickling down the small of her back . . . . She was getting near to the end . . . . !! He was in ecstasy . . . . with a huge smile on his face as his wife moved . . . . Forwards then backwards . . . . Forward then backward . . .. . Again . . . . and, again . . . . !! Her heart was pounding now . . . . Her face was flushed . . . . She moaned . . . . softly at first, then began to groan louder . . . . Finally . . . . totally exhausted . . . . she let out a piercing scream . . . . "OK, OK, you smug bastard, I can't parallel park . . . .You do it . . . . !!" 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Aray Na Inlagd April 20 Dela Inlagd April 20 1 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 21 Dela Inlagd April 21 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 22 Dela Inlagd April 22 1 1 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 22 Dela Inlagd April 22 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 22 Dela Inlagd April 22 1 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Aray Na Inlagd April 22 Dela Inlagd April 22 2 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 24 Dela Inlagd April 24 A couple was watching a Discovery Channel special about an African bush tribe where the men all had manhoods measuring 24 inches. According to the show, when boys reached a certain age, they tied a string around their shaft, attaching a weight to the other end. Over time, the weight stretched it to an impressive 24 inches. Later that night, as the husband stepped out of the shower, his wife glanced down and playfully suggested, “How about we try that African string-and-weight technique?” Intrigued, the husband agreed. They tied a string, attached a small weight, and waited for nature to take its course. A few days later, the wife checked in. “So, how’s our little tribal experiment going?” “Well,” the husband said, “we’re about halfway there.” “Wow, you’ve grown to 12 inches?” she asked excitedly. “No… it’s turned black.” 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 24 Dela Inlagd April 24 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 25 Dela Inlagd April 25 En kväll kommer en familj till ett äldreboende med sin skröpliga, gamla mamma och lämnar henne där i hopp om att hon ska få god omsorg. Nästa morgon tvättar sjuksköterskorna henne, ger henne en god frukost och sätter henne i en stol vid ett fönster med utsikt över en vacker blomsterträdgård. Hon verkar må bra, men efter en stund börjar hon långsamt luta sig åt sidan i stolen. Två uppmärksamma sjuksköterskor rusar genast fram för att fånga henne och räta upp henne. Hon verkar okej igen, men efter ett tag börjar hon luta åt andra hållet. Sjuksköterskorna skyndar sig tillbaka och rätar upp henne ännu en gång. Så fortsätter det hela morgonen. Senare kommer familjen för att se hur den gamla damen anpassar sig till sitt nya hem. ”Så, mamma, hur är det här? Tar de hand om dig ordentligt?” frågar de. ”Det är ganska trevligt,” svarar hon. ”Förutom att de inte låter en prutta!” 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 25 Dela Inlagd April 25 En präst är ute och går i kvarteret och får syn på en man som håller på och grejar i trädgården. Det blommar överallt och allt ser riktigt välskött ut. Prästen känner inte igen mannen, så han går fram för att snacka lite. – God morgon! Jag stod just och beundrade din trädgård. Visst är det fantastiskt vad man kan åstadkomma när Gud och människan jobbar tillsammans! Mannen tittar upp, torkar svetten från pannan och säger: – Javisst, det kanske stämmer det, prästen. Men du skulle ha sett hur det såg ut när Gud hade hand om den själv. 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 25 Dela Inlagd April 25 Dr. Epstein var en känd läkare som en gång höll ett föredrag i sin hemstad. När han böjde sig ner för att plocka upp papper råkade han prutta i mikrofonen inför hela publiken. Generad försvann han efteråt och återvände aldrig – förrän många år senare. När han checkade in på hotell under falskt namn frågade receptionisten: – Är det första gången du är här? – Nej, men jag har inte vågat komma tillbaka efter en pinsam incident. Receptionisten sa lugnt: – Sånt glömmer folk. När var det? Dr. Epstein suckade: – Många år sen. Receptionisten log och frågade: – Var det före eller efter Epstein-prutten? 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu