Jump to content
gubben4906

Dagens skämthistoria

Recommended Posts

Nicholas

- Vad sa matrosen som hade analsex med kapten ?

- Aj, aj kapten

• Haha 9

audirs2

En bonde var på väg hem med en vagn hö då det helt plötsligt ligger en orm på vägen. Eftersom bonden var djurvän så ville han inte köra över ormen utan stannade ekipaget för att flytta undan ormen. Men när han skulle till och flytta på den talade ormen om att han var en önskeorm och om var snäll emot honom så skulle han få önska sig 3 saker. 
- Jaha, sa bonden, då önskar jag ett rum fullt med guld... 
- Det ska du få, sa ormen. 
- sen önskar jag att jag kunde få bli världens snyggaste yngling... 
- det ska du få bli, sa ormen. 
- Ja.....sen önskar jag att jag kunde få ett sånt där organ, som hästen har, sa bonden... 
- Det ska du få, sa ormen. 
sagt och gjort, bonden åkte hem, han gick och la sig och morgonen kom. När bonden öppnade sina ögon, så blev han helt förblindad av allt guld som glänste i rummet. Va bra tänkte bonden, då ska jag gå och titta om jag blivit världens snyggaste yngling också, å mycket riktigt, så var han nu världens snyggaste yngling, så drog han ut kalsongerna för att kolla å utbrister...-nä men va faaan, jag hade ju märra igår

• Ge karma 1
  • Haha 6

rolba

Strömavbrott i Oslo idag, 342 människor satt fast i rulltrappa 2 tim 36 min.

• Ge karma 2
  • Haha 6

Mr Ning Ning

Kapten,,det förekommer snusk ombord.

Hur vet du det?

Jo, för det smakar skit om styrman k*k.

• Ge karma 1
  • Haha 3

Leni

Åsa och Johan hade varit gifta i 30 år och gått igenom mycket tillsammans. När de skulle fira sin bröllopsdag så bestämde de sig för att ta en resa till Bali för att slappna av och vara på stranden.

En dag gick paret en promenad på stranden när Johan plötsligt slog åt något hårt med tån. Han tog sig för tån och ojade sig och såg sedan efter vad det var som han kommit åt.

Det visade sig att det var en lampa och när han gnuggade bort lite sand så flög en livs levande ande upp ur den.

Anden lovade dem att de skulle få en varsin önskan för att släppt honom fri.

Åsa började.

– Jag önskar att vi får leva gott tillsammans resten av livet och resa så mycket det bara går svarade hon.

Johan tvekade, sedan gav han sin fru en blick och sa.
– Tyvärr min älskade, men jag önskar att jag hade en 20 år yngre fru.

Och vips! Så blev Johan helt plötsligt 92 år gammal.🤯

• Ge karma 2
  • Haha 4

audirs2

Det var en gång en man som spelade kort med sin häst. då började hästen äta på sina kort. då sa manen: varför äter du på dina kort? då sa hästen: det är ju klöver!!

• Haha 1

Leni

En kvinna gick i skogen när hon plötsligt snubblade över något. Vid en närmare titt visade det sig vara en oljelampa. När hon gnuggade lite på den så kom en ande fram.

– Får jag 3 önskningar nu? frågade hon.

– Nej, svarade anden. På grund av de dåliga tiderna och devalvering och global konkurrens så får man endast en önskning nu för tiden. Nå, vad ska det vara? undrade anden.

– I så fall vill jag ha fred i mellanöstern, sa kvinnan och halade fram en karta.

– Ser du kartan här? Jag vill att de här länderna ska sluta slåss med varandra, sa kvinnan.

Anden kastade ett öga på kartan och utbrast:
– Men jösses, damen! De där länderna har ju krigat i tusentals år! Tror inte att det går att göra något åt det, tyvärr. Jag är bra, men inte så bra! Önska nått annat, bad anden.

Kvinnan tänkte en stund och sa sedan:
– Jag har aldrig lyckats träffa rätt man. En omtänksam, kärleksfull man, som är hänsynsfull, kan laga mat och som står för hälften av hushållsarbetet. Som är trogen och en bra älskare och inte tittar på sport hela tiden. Kort sagt – en perfekt livskamrat.

Anden var tyst en stund och suckade sedan:
– Jag får se på den där kartan igen…

• Ge karma 2
  • Haha 7

ellim63

Osama bin Ladens sista facebookstatus: "حلقات أحدهم الباب ، والظهير الايمن!". (översatt till svenska: "Det ringer på dörren, strax tillbaka")

• Ge karma 1
  • Haha 4

Stoneys

Vad kallar man en skolfoto bok i Rosengård ?

Djungelboken.

• Haha 5