Jump to content
gubben4906

Dagens skämthistoria

Recommended Posts

audirs2
1 timme sedan, skrev Kenneth4618:

50578007_2077457535646461_310714066089803776_n.jpg.a9c34f44a18e97eec6e9eb7da11f206d.jpg

:rotfl::rotfl::rotfl::rotfl:

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
rolba

"Får jag övernatta hos dej, jag kan inte hitta mina nycklar."
"Javisst, men om du har vissa planer måste jag tala om att jag har mens just nu."
"Nämen titta! Här är ju mina nycklar!"

• Ge karma 3
  • Haha 4

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
rolba

-Fan vad jag hatar matte jocke ...
-jag med!
-och vi gör ekvationer fyfan vad jobigt det är 
-Hahah, idag så skriv läraren 5x+3-3ab-2x och frågade om någon kunde lösa det så jag gick upp och sudda bort allt.Problemet löst!

• Ge karma 3
  • Skål 1
  • Haha 5

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Leni

En man besöker psykologen för sina sexfantasier. Han är rejält nervös, men han måste nu få veta varför han jämt har de här tankarna. När han väl satt sig inne i besöksrummet och börjat förklara sitt dilemma svarar psykologen lugnt:

– Ert fall verkar nog så besvärligt, men för att vara på den säkra sidan vill jag göra ännu ett test, sa psykologen och tog fram papper och penna.

– På det här papperet ska jag dra upp några geometriska figurer. Jag vill att ni studerar dem noggrant och berättar vad ni ser i bilderna. Förstår ni?

Jodå, patienten förstod och psykologen ritade en rektangel genomskuren av två parallella linjer.
– Aha, sa patienten direkt, det är ju ingen konst. Det är ju Lena PH på väg upp ur badet utan en enda tråd på kroppen.

– Hmmm, mumlade psykologen och ritade en cirkel och inuti den en likbent triangel.

– Jamen, sa patienten och slickade sig om munnen. Britney Spears i en våt, åtsittande, T-shirt. Jajamen!

Psykologen kliade sig omsorgsfullt i pannan innan han ritade en romb och en kvadrat. Patienten funderade en stund innan han svarade:
– Jag kan inte säga vem det är, men att det är en ung, läcker dam på väg in i sängkammaren, den saken är säker.

– Jag är ledsen, sa psykologen uppgivet. Jag kan inte göra någonting åt er. Ni är hopplöst sexfixerad!

– Vadå sexfixerad?! utbrast patienten upprört. Det är ju ni som sitter här och ritar snuskbilder!

• Ge karma 1
  • Haha 4

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Leni

Den 5åriga flickan sa.

-Farfar om jag får 10 kronor ska jag berätta vem som sover

med farmor när du inte är hemma.

-Här är 20 kronor, vem är det?

Det är jag sa flickan😀

• Ge karma 1
  • Haha 4

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
rolba

Den gamle lantbrukaren gick där fredligt efter landsvägen med sin bössa under armen och hunden i koppel.Stadsbilisten som skulle passera måste ha studerat naturens skönhet, för han körde på hunden som stendog. Förtvivlad steg bilisten ur.

- Jag är uppriktigt ledsen och vill gärna ersätta er. Räcker det med 500 kronor?
Jodå, det tyckte nog odalmannen var tillräckligt.

- Och jakten förstås! Er jakt är förstörd. Här är 100 kronor till.
Lättad steg bilisten in i sin bil, glad över att ha blivit vänligt bemött, vevade ned sidorutan och sa:

- Vad är det som ni skulle jaga den här tiden på året?
- Int skull ja ut och jaga int, sa gubben. Ja skull ut och skjut hunn för att han blett så gammal och skröplier ..

• Ge karma 1
  • Tummen upp 1
  • Haha 5

Dela detta inlägg

Länk till inlägget

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu

NYTT INNEHÅLL
Nytt Innehåll

Viktig information om sekretess och kakor

Sekretesspolicy