ellim63 Inlagd Oktober 26, 2024 Dela Inlagd Oktober 26, 2024 Akutmottagningen. I en av sofforna på mottagningen sitter en äldre man och en äldre kvinna. Plötsligt kommer en stressad läkare in och kallar in de två som befinner sig i soffan. Han vänder sig mot kvinnan och säger åt henne att ta av sig kläderna. Vilket hon gör med viss tveksamhet. Herregud, vad mager och tärd du är säger läkaren. Han vänder sig till mannen och frågar: Har hon alltid varit så här mager? Ingen aning, jag har aldrig sett kärringen förr. 11 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 26, 2024 Dela Inlagd Oktober 26, 2024 1 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 26, 2024 Dela Inlagd Oktober 26, 2024 En kvinna inne på en mataffär följer efter en morfar och hans ouppfostrade 3-åriga barnbarn. Det är uppenbart för kvinnan att den gamle mannen har fullt bestyr med pojken som skriker efter godis på godisavdelningen, kakor på kakavdelningen och frukt, flingor eller läsk på de andra avdelningarna. Samtidigt hankar sig denne morfar fram och med kontrollerad röst säger han: -”Det är okej, William, vi har inte långt kvar. Lugn, grabben”. Ytterligare ett utbrott följer och kvinnan hör hur denne morfar lugnt säga: -”Det är okej William, bara några minuter till så är vi härifrån. Häng i nu, grabben”. Framme vid kassan börjar den lille odågan slänga varorna ur vagnen och morfar säger än en gång med väldigt kontrollerad röst: -”William, William, slappna av kompis, bli inte upprörd. Vi är hemma om ett ögonblick, håll dig lugn William”. Otroligt imponerad följer kvinnan efter dem utomhus, där morfar lastar in matvarorna och pojken i bilen. Hon vänder sig mot den äldre gentlemannen och säger: .”Det är inte min ensak, men du var fantastisk där inne. Jag vet inte hur du gjorde det. Under hela den där tiden behöll du lugnet och oavsett hur högljudd och störande han blev så fortsatte du bara lugnt säga att allt skulle bli bra. William är väldigt lyckligt lottad som har dig som sin morfar”. D -”Tack”, svarade morfar. ”Men det är jag som är William, den där skitungen heter Nisse... 10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 26, 2024 Dela Inlagd Oktober 26, 2024 11 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 26, 2024 Dela Inlagd Oktober 26, 2024 9 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 27, 2024 Dela Inlagd Oktober 27, 2024 2 2 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 27, 2024 Dela Inlagd Oktober 27, 2024 Den finska krigaren Janne, var hemma på permission från vinterkriget för första gången på 1 år. Han springer upp mot huset, sparkar upp dörren, kastar av sig kläderna och sätter igång att älska med sin fru Sirpa så det sjunger om det. Dom håller på oavbrutet hela fredagen och lördagen, äter lite i sängen och fortsätter flera dagar till på raken. Efter en veckas vild älskog i sängen, lägger sig Janne på rygg, tänder en cigarett och säger: - Jo tu Sirpa, imorkon är tet sista kongen tu ser mej på en vekka. Hustrun skriker ut sin förtvivlan: - MEN JANNE! SKA TU TILLPAKA TILL KRIKET RETAN? Janne drar ett djupt bloss från cigaretten och svarar: - Nej för tusan kvinna! Nu ska jag nulla tej pakifrån.... 1 10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 27, 2024 Dela Inlagd Oktober 27, 2024 Det hjälps inte att det är söndag, känsliga läsare får scrolla... 🤣 1 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 31, 2024 Dela Inlagd Oktober 31, 2024 Lennart hade gått bort och kistan sänkts ner i graven. En av hans vänner tog upp börsen och kastade några mynt på kistlocket. -"Vad ska de vara bra för?" undrade prästen. -"Till några öl åt Lennart." -"Där Lennart kommer finns det ingen öl." försäkrade prästen. -"Då stannar inte Lennart där länge..." 2 7 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 31, 2024 Dela Inlagd Oktober 31, 2024 Maken ställde sig på vågen, och jag kunde helt enkelt inte hålla truten. Sa att om det vore en hastighetsmätare så hade han lätt förlorat körkortet. PS sitter i tvättstugan och löser korsord. 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 31, 2024 Dela Inlagd Oktober 31, 2024 Ole gick in på en sportbar runt tiden. 21:58 Han satt bredvid en blondin och satte på tv:n 22:00 började nyheterna. Nyhetsreportern täckte en incident om en man som stod vid kanten av ett tak redo att hoppa in. Blondinen så på Ole og sa: Tror ni han tänker hoppa? Ole sa: Slår vad om att han hoppar säkert Blondinen svarte: Jag slår vad om att han inte hoppar. Ole la 200 kronor på bardisken och sa: Jag tar det vadet. Precis när blondinen lägger sina pengar på bardisken hoppar mannen in i ett riktigt svanhopp och stupar rakt till döds. Blondinen var väldigt uppskakad, men gav Ole pengarna utan protester i vad hon sa: Rätt ska vara rätt. Här är dina pengar. Ole svarta: Ledsen men jag kan inte ta dina pengar. Jag såg detta på 5pm nyheterna så jag visste att han skulle hoppa. Blondinen svarte: Det gjorde jag också men jag trodde inte att han skulle göra det igen Ole tok pengene. 11 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd November 2, 2024 Dela Inlagd November 2, 2024 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 2, 2024 Dela Inlagd November 2, 2024 Jag blev stoppad av polisen som påstod att jag var berusad. Jag försäkrade att jag inte druckit en droppe. Så jag fick svara på några frågor som skulle visa om jag var nykter eller inte: - Om du åker på en mörk väg och möter två lysen, vad är det? - En bil. - Ja, men är det en Merca, Audi eller BMW? - Ingen aning. - Då är du full. Om du möter ett lyse, vad är det? - En mc. - Ja, men är det en Honda, Kawasaki eller Harley? - Ingen aning. - Alltså är du full. Nu var jag förbannad så jag ställde frågan till honom: - Om du ser en kvinna i ett gatuhörn med nätstrumpor, högklackat och kort kjol, vad är det? - En prostituerad. - Ja, men är det din dotter, fru eller morsa? Sen dess har jag inget körkort... 11 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 2, 2024 Dela Inlagd November 2, 2024 Två killar sitter i bastun efter att ha tagit en rejäl runda på gymmet. - Du menar väl inte att doktorn gav dig precis 24 timmar att leva om du inte slutade att jaga fruntimmer? undrade den ene. - Jo, svarade den andre. - Hur kunde han veta det så exakt? - Det är ju hans fru jag har jagat! 9 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 2, 2024 Dela Inlagd November 2, 2024 11 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 2, 2024 Dela Inlagd November 2, 2024 Magdalena kom in till doktorn: - Snälla doktorn, kan ni hjälpa min son? Han springer omkring och drar upp kjolarna på alla kvinnor han möter på stan. - Jaså, sa doktorn. Pojkar är ju ändå pojkar, och det går säkert över så småningom. - Jo, det tror jag också, men hans fru är lite bekymrad... 1 9 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 3, 2024 Dela Inlagd November 3, 2024 Ett par är på sin första date. Hon frågar: Hur gammal tror du att jag är? Han svarar, ganska omständligt: -Det är så svårt att gissa. När jag tittar på ditt ansikte tror jag kanske 25. Ditt hår får mig att gissa på 30. Dina ögon ser ut att vara runt 15. Dina händer liknar 20. -Men så gulligt, det var riktigt rart sagt -Men vänta, låt mig addera ihop först 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 3, 2024 Dela Inlagd November 3, 2024 Vet du, vad norrmannen sa, som blev skjuten i pannan? – Nej? – Det var nära ögat. 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 3, 2024 Dela Inlagd November 3, 2024 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 3, 2024 Dela Inlagd November 3, 2024 1 7 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 3, 2024 Dela Inlagd November 3, 2024 När man tror att man är död inuti, men..så får man nästan inte upp korken på vinpavan, plötsligen är Kämparandan tillbaka.. 2 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 6, 2024 Dela Inlagd November 6, 2024 Ett ungt par älskar hejvilt hela natten. Den unga frun njuter högljutt så grannen under, farbror Sven ligger och vrider sig sömnlös hela natten. På morgonen säger farbror Sven till den unge mannen att tejpa för fruns mun för detta kan inte få fortsätta. På kvällen tejpar den unge mannen för sin frus mun och de börjar älska. Efter första numret frågar han skrikande. Blir det bra såhär farbror Sven? JA! Skriker farbror Sven tillbaka. Och så fortsätter det tills fjärde numret. Då frågar igen den unge mannen skrikande om det är ok? Då skriker farbror Sven tillbaka. Ta av tejpen för helvete! Hela trapphuset tror att du sätter på mig! 10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd November 6, 2024 Dela Inlagd November 6, 2024 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 7, 2024 Dela Inlagd November 7, 2024 Kvinnor kommer aldrig att bli jämlika med män förrän de kan gå nedför gatan, flintskalliga och med ölmage och fortfarande tro att de är sexiga. 2 1 9 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd November 7, 2024 Dela Inlagd November 7, 2024 Mannen tar på kvinnans kropp, han närmar sig brösten, kvinnan säger inget, han tar henne på magen, hon säger inte, ha tar henne på rumpan, hon säger inget, han tar henne på kusimurran, hon säger inget, han trycker in sitt finger i tvåan, hon skriker" Nu blir det polisanmälan"! "Vadå", säger läkaren lungt, måste ju kolla allt!🤠 1 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu