Kenneth4618 Inlagd Januari 16, 2024 Dela Inlagd Januari 16, 2024 Nya tider kräver nya ordspråk: 🙂 Den man ligger med får bädda. Det man inte minns, har inte hänt. Det man inte vet, har man ingen aning om. Förtala är silver, förtiga är guld. Gammal kärlek kostar alltid. Har man slagit yxan i båten får man ro som fan. Man måste kyssa många grodor innan man hittar sitt svin. Den som dricker ensam har bara sig själv att fylla. Den som gräver en grop åt andra får ...8......8:50 i timmen. Den som spar han har men inte roligt. Det finns inga dumma frågor, bara dumma människor. Det man inte har i huvudet får man ha mellan benen. Det är med kärlek som med whisky, den tar slut. Hårt arbete lönar sig i framtiden, lathet lönar sig nu. Kvinnans list övergår när mannen får stånd. Livet är hårt, men orättvist. Man lever bara en gång och många inte ens det. Ropa inte gay förrän du är inne i häcken. Även den starke får ta i när han skiter. Även i de lugnaste vatten drunknar man. 3 2 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Januari 18, 2024 Dela Inlagd Januari 18, 2024 Janne, som var bög, gick till den stilige unge doktor Johan. - Snälla doktorn, ni måste hjälpa mig. Det kliar och sticks så fruktansvärt i stjärten. - klä av er och ställ er framåtlutad så ska vi se om jag se något. Sagt och gjort. Doktorn klämde, synade och konstaterade att han inte kunde se eller känna nåt konstigt. - Men det är längre in, mycket längre in. Läkaren stack in några fingrar, Janne stönade och sa: Det är ännu längre in. Doktor Janne körde in hela handen, men Janne bara stönade och flämtade fram: - Det är lite längre in. Läkaren kände lite längre in, Janne stönade o vred sig. Läkaren säger då: - Men vänta, jag känner något. Han greppar tag och drar försiktigt ut det han greppat. Han tittar förundrat och utbrister: - Men ... det är ju en Ros. Janne är helt slut och tittar drömmande på läkaren och säger flämtande: - Jaa, den är till dig.😀😌😁 10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 19, 2024 Dela Inlagd Januari 19, 2024 Ett medelålders par från norra USA längtade en kall vinter till värmen och bestämde sig för att åka ner till Florida och bo på hotellet där de tillbringade bröllopsnatten tjugo år tidigare. Mannen hade en längre ledighet och åkte därför ner en dag i förväg. När han checkade in upptäckte han att hotellrummet hade en dator och beslutade sig för att skicka ett mejl till hustrun. Han missade dock en bokstav i namnet. Mejlet hamnade hos en prästänka i Houston, som just hade kommit hem från makens begravning och skulle kolla om det kommit e-post med kondoleanser från släkt och vänner. Sonen fann henne avsvimmad vid datorn och läste på skärmen: Till: Min älskade hustru! Jag har kommit fram! Jag vet att du är förvånad över att höra ifrån mig. De har datorer här numera och man tillåts skicka mejl till sina nära och kära. Jag har just checkat in. Allt är förberett för din ankomst i morgon. Jag ser fram emot att träffa dig då. Hoppas din resa blir lika problemfri som min. PS. Det är verkligen hett här nere! DS. 1 6 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 19, 2024 Dela Inlagd Januari 19, 2024 Jag läste att Harley Davidson ska börja tillverka el-motorcyklar. Så framtiden mc-gäng kommer att heta El Angels och Batteridos 🙂 1 2 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Januari 20, 2024 Dela Inlagd Januari 20, 2024 Mannen kom hem till frun småskrattande. Frun frågade vad det var som var så roligt. - Jo, jag mötte brevbäraren och när jag frågade varför han var här så sent så svarade han att han varit hos en kvinna. Han blev ofta inbjuden av hemmafruarna på ett litet kuttrasju. Faktum var, sa brevbäraren, att han legat med alla fruarna i kvarteret utom en. Frun: Det måste vara fru Andersson i trettiosjuan, hon ska alltid vara så märkvärdig av sig... 12 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 20, 2024 Dela Inlagd Januari 20, 2024 1 6 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Januari 21, 2024 Dela Inlagd Januari 21, 2024 1 11 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Januari 22, 2024 Dela Inlagd Januari 22, 2024 En kvinna ska till Italien för att delta i en 2 veckors företagsutbildning. Hennes man kör henne till flygplatsen och önskar henne att ha en trevlig resa. Hustrun svarar: Tack älskling, vad skulle du vilja att jag tar hem till dig? Mannen skrattar och säger: En italiensk tjej! Kvinnan var tyst och gick ut genom gaten på flygplatsen. Två veckor senare han plockar upp henne på flygplatsen och frågar: - Så, raring, hur var resan? - Mycket bra, tack. - Och vad hände med min present? - Vilken present? Frågade hon. - Den jag bad om - en italiensk tjej! - Åh, sa hon. Tja, jag gjorde vad jag kunde, nu måste vi vänta nio månader för att se om det är en flicka eller inte.😁😊 2 12 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Januari 22, 2024 Dela Inlagd Januari 22, 2024 Två blondiner snackar om att få barn, den ena säger: hoppas att jag inte får tvillingar. Varför då frågar den andra, jag pallar helt klart inte vara gravid i 18 månader! 🤣 1 8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Januari 24, 2024 Dela Inlagd Januari 24, 2024 Ett gift norskt par är på semester i London, de skall åka på en sightseeingtur med en tvåvåningsbuss. Mannen går upp på översta våningen men kommer genast ner igen. Var det inte fint däruppe? frågar hustrun. Jodå, men man vågar inte sitta där. det fanns ingen chaufför. 1 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Januari 24, 2024 Dela Inlagd Januari 24, 2024 En man lämnar jordelivet, och kommer upp till Sankte Per. Innan han får fortsätta upp till Gud så erbjuder Sankte Per honom en rundtur i huvudkvarteret. I en av de första salarna de passerar hänger klockor överallt på väggarna. Den nyss avlidne mannen betraktar dem förundrat, då ingen av dem visar samma tid, och alla dessutom går med olika hastigheter. "Åh," förklarar Sankte Per, "här har alla människor sin egen "ljugarklocka". Du förstår, för varje lögn de uttalar går deras klocka en minut framåt." Han visar sedan exempel på olika helgon, vars klockor nästan inte rört sig alls, och jämför dem med diverse kända korrupta individer, där visarna flyttats framåt flera timmar under deras livstid. "Åhå," säger mannen imponerat, "så var finns Donald Trumps klocka då?" Sankte Per suckar. "Nä, den har Gud tagit till sitt eget kontor. Han använder den som takfläkt." 2 4 Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Januari 26, 2024 Dela Inlagd Januari 26, 2024 Det är ju i alla fall fredag...🤣 Petter fick åka akut till läkarmottagningen med en illa bränd arm. – Vad hände? frågade läkaren. – Jag levde vildmarksliv och var nattvakt. Jag råkade tyvärr slumra till och då drömde jag att jag satt bredvid en vacker flicka och så slog jag armen om henne. Men tyvärr var det den heta kaminen i stället. – Men Ni har ju bränt handen på den andra armen också. – Ja, den stack jag in i ugnsluckan… 1 10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Januari 30, 2024 Dela Inlagd Januari 30, 2024 1 12 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 1, 2024 Dela Inlagd Februari 1, 2024 En man gick in i sovrummet och finner sin fru helt livlös i sängen. Så han tänker: Va fan,sätter väl på henne en sista gång!! Sagt och gjort,han börjar,missionärs ställningen verkade enklast,och det går fin-fint! Men,mitt i akten,öppnar plötsligt frun ögonen, och skriker:BOOOO!!!!! Ärligt talat,vissa människor är hela jävla sjuka i huvet!! 1 14 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Februari 4, 2024 Dela Inlagd Februari 4, 2024 A naked woman got into a taxi. The taxi driver looked her up and down. Naked woman: That’s rude, have you never seen a naked woman before? Taxi driver: I sure have. Naked woman: Then why are you looking me up and down for so long? Let’s go! Taxi driver: To see if you have any money on you, without the money I am not moving! A useful skill is to know distractions when you see them. This will help you focus on your long-term goals. 4 2 Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Februari 4, 2024 Dela Inlagd Februari 4, 2024 8 timmar sedan, skrev Tallviking: A naked woman got into a taxi. The taxi driver looked her up and down. Naked woman: That’s rude, have you never seen a naked woman before? Taxi driver: I sure have. Naked woman: Then why are you looking me up and down for so long? Let’s go! Taxi driver: To see if you have any money on you, without the money I am not moving! A useful skill is to know distractions when you see them. This will help you focus on your long-term goals. Han fård nog betalt i naturus sexus infermum! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dempa Inlagd Februari 7, 2024 Dela Inlagd Februari 7, 2024 8 F*ck Palestine! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 20, 2024 Dela Inlagd Februari 20, 2024 En ung blondin var på semester i Australien. Hon ville ha ett par äkta alligatorskor men var mycket tveksam till att betala det höga priset som säljaren i skobutiken begärde. Efter en stunds prutande blev blondinen mycket frustrerad och skrek: - Jag ska nog fan fånga en alligator själv istället! Säljaren sa: - För all del, var så god. Du kanske har tur och fångar en stor en! Beslutsam gick blondinen iväg, hon åkte till ett träsk där det fanns mycket alligatorer. Senare på dagen när säljaren var på väg hem passerade han träsket. Där fick han syn på blondinen som stod där med vatten upp till midjan och ett gevär i högsta hugg. Han stannade bilen för att titta, just då fick han syn på en enorm alligator som simmar snabbt mot blondinen. Blondinen siktar mot alligatorn och skjuter ihjäl den på fläcken. Med stor möda drar hon upp den på land. Säljaren ser då att det ligger ytterligare sex döda alligatorer där och han blir mycket förvånad och imponerad. Blondinen vänder alligatorn på rygg, blir frustrerad och skriker: - Fan, den här jäveln hade inga skor heller! 1 15 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Februari 20, 2024 Dela Inlagd Februari 20, 2024 2 timmar sedan, skrev rolba: En ung blondin var på semester i Australien. Hon ville ha ett par äkta alligatorskor men var mycket tveksam till att betala det höga priset som säljaren i skobutiken begärde. Efter en stunds prutande blev blondinen mycket frustrerad och skrek: - Jag ska nog fan fånga en alligator själv istället! Säljaren sa: - För all del, var så god. Du kanske har tur och fångar en stor en! Beslutsam gick blondinen iväg, hon åkte till ett träsk där det fanns mycket alligatorer. Senare på dagen när säljaren var på väg hem passerade han träsket. Där fick han syn på blondinen som stod där med vatten upp till midjan och ett gevär i högsta hugg. Han stannade bilen för att titta, just då fick han syn på en enorm alligator som simmar snabbt mot blondinen. Blondinen siktar mot alligatorn och skjuter ihjäl den på fläcken. Med stor möda drar hon upp den på land. Säljaren ser då att det ligger ytterligare sex döda alligatorer där och han blir mycket förvånad och imponerad. Blondinen vänder alligatorn på rygg, blir frustrerad och skriker: - Fan, den här jäveln hade inga skor heller! Från Gävle va?😆 2 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 22, 2024 Dela Inlagd Februari 22, 2024 Hur man än vrider och vänder sig så har man ändan bak men drar man ner byxorna så kommer den fram. 😇 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 22, 2024 Dela Inlagd Februari 22, 2024 En bonde ger sig iväg och köper en helt ny tupp som skall para sig med hans hönor. Bonden sätter tuppen i hönsgården direkt när han kommer tillbaka, så att tuppen kan börja med sitt. Den unge friske starke tuppen går genast fram till den gamle tuppen och säger: "Ok, gamling, dags att dra sig tillbaka." Den gamle tuppen säger: "Du klarar inte av alla dessa hönsen....se hur det gick för mig!" Den unge tuppen svarar: Lyssna nu och bråka inte. Det är dags för dom gamla att stiga åt sidan och de unga att ta över, så stick!" Den gamle tuppen svarar: " Äh, vafan......låt mig i alla fall få dom där två gamla hönsen nere i hörnet. Jag skall inte störa dig, jag lovar." Den unge tuppen säger: Dra, stick! Du är totalt utsliten! Jag tar över nu!" Så den gamle tuppen tänker en stund och säger sen till den unge tuffingen: Låt oss göra så här, lille pöjk, Jag springer ikapp med dig runt ladan. Vem som än vinner får dominans i hönsgården. Och eftersom du tycker jag är så utsliten så kan du väl vara snäll att ge mig ett litet försprång?" Ungtuppen säger: "Visst, varför inte, jag kommer ändå att vinna.." Så de båda radar upp sig på baksidan av ladan, får en höna att klucka "GÅ!" och den gamle kutar iväg som en rem. Efter 15 sekunder startar den unge. De rundar framsidan av ladan och ungtuppen knappar stadigt in på den gamle. Bonden, som sitter och vilar på verandan, tittar upp, ser vad som pågår, Han grabbar tag i sitt hagelgevär och "KABAAMM!", så blåser han den unge tuppen rätt av banan och in i lagårdsväggen med ett "splatt!". Bonden skakar på huvet och säger: -"Fan oxå.....tredje bögtuppen den här veckan." 1 15 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Februari 22, 2024 Dela Inlagd Februari 22, 2024 En buktalare uppträdde med sin docka och lät dockan dra en massa vitsar om dumma norrmän. Till sist var det en norrman bland publiken som tröttnade, så han reste sig upp och skrek: - Nu räcker det! Vi norrmän är inte alls så dumma som du säger. - Jag ber så mycket om ursäkt om ni har tagit illa upp, sa buktalaren. - Håll tyst! fortsatte norrmannen. Det är inte dig jag pratar med utan den lille typen du har i knät. 1 9 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 23, 2024 Dela Inlagd Februari 23, 2024 En kvinna hade köpt en valp av rasen chihuahua. Hon tog med den till en väninna som var lite expert på hundar. Väninnan tittade på valpen och sa: "-Det är en fin valp, men den är inte renrasig" " -Inte?" Sa kvinnan "-Nej ,en renrasig chihuahua har inget hår på tassarna. Men det är inga problem. Gå till en kemist och köp lite starkt hårborttagningsmedel, så är det ingen som märker någon skillnad" Kvinnan gick till kemisten och sa: "-Jag skulle vilja ha det starkaste hårborttagningsmedlet ni har" "-Då har ni tur, för vi har precis fått in ett mycket effektivt medel, men när du har använt det på benen, så får ni inte ha strumpbyxor eller vanliga byxor på er, på tre dagar" "-Jag ska inte ha det på benen, Jag ska ha det till min chihuahua " sa kvinnan. Kemisten rodnade och sa: "I så fall bör ni inte cykla på en vecka heller.. 11 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 23, 2024 Dela Inlagd Februari 23, 2024 1 11 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Februari 24, 2024 Dela Inlagd Februari 24, 2024 Hon hade tvättat håret och rullat upp håret med hårrullar, och i avsaknaden av ett hårnät, tog hon ett par trosor över rullarna för att hålla dem på plats. Den lille sonen i huset hade sett allt detta med ett stort intresse, och mamman sa till honom: - Tur att vi är ensamma hemma så ingen ser mig så här... Dörrklockan ringde och den lille sprang för att öppna och det var en manlig försäljare som stod utanför och ville prata med mamman. Sonen ropade:... - Mamma mamma! Ta av dig trosorna, det är en man som som vill prata med dig! 2 10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu