rolba Inlagd November 16, 2021 Dela Inlagd November 16, 2021 Det var på västkusten. Plötsligt hördes rop ur mörkret på stranden. En man som var ute och kissade hunden skyndade fram och där låg fiskaregubben Persson och hans gumma i ett fiskenät helt nakna. Mannen tog fram en fickkniv och lossade försiktigt nätet och sa: - Men varför gjorde ni det här??? - Jo, sa gubben, gumman ville ju så gärna testa det här nya med nätsex... 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd November 17, 2021 Dela Inlagd November 17, 2021 Detta på östkusten! Två gubbar står i hamnen i Nynäshamn och kollar på en ubåt! "Den kommer sjunka, säger gubbe ett! "Det borde den göra, det är ju en ubåt, säger gubbe två! 3 Sju år i folkskola, det du! Äh, det var inte ADHD! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd November 18, 2021 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 18, 2021 Apotekaren blir väldigt förvånad när ett gammalt gift par slänger upp ett paket kondomer på disken. "Ursäkta mig", börjar han försiktigt, "Jag vet att den här frågan kan verka oförskämd, men hur gammal är du? " "Jag är i alla fall för gammal för att bli kränkt av sådana frågor", skrattar hustrun. "Min man är 75 och jag är 74. " "Jaha", säger apotekaren, "då kommer jag säga att man inte behöver några preventivmedel alls. Det vore en medicinsk sensation om en kvinna i din ålder blev gravid! " "Åh, men det är inte därför vi köper dem", säger frun, "du förstår, min man är en gammal racerförare och älskar lukten av bränt gummi! " 12 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd November 18, 2021 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 18, 2021 En frånskild fru med sju barn var på jakt efter en lägenhet. Men husägarna tyckte sju barn var i mesta laget, så hon fick nobben på varenda ställe. En morgon hade hon fått nog och sa till fem av barnen: – Gå ner och lek på kyrkogården en stund, ni fem! Själv tog hon med sig de två återstående barnen och uppsökte en hyresvärd, som sa: – Hur många barn har ni? – De här två, sa modern, och så har jag fem på kyrkogården. (Hon fick lägenheten…) 11 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd November 20, 2021 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 20, 2021 12 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 20, 2021 Dela Inlagd November 20, 2021 1 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd November 20, 2021 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 20, 2021 En pojke i grannskapet ansågs inte vara så smart, och en annan pojke tyckte det var roligt att tracka honom. Han höll fram en femkrona och en tia, och bad den andre välja. "Vilken vill du ha, den stora eller den lilla gula? " Den andre valde femman, och de som tittade på skrattade. Detta pågick ett tag och en äldre kille som hade observerat detta tog pojken åt sidan. Han förklarade att den stora 5kronan var värd bara hälften av vad den lilla gula var. "Det vet jag väl", svarade pojken. "Men om jag hade valt tian hade de slutat ge mig pengar.......... " 14 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd November 20, 2021 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 20, 2021 17 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd November 26, 2021 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 26, 2021 En kille hade tre fruntimmer på gång och kunde inte bestämma sig över vilket som skulle vara lämpligast att gifta sig med. Han funderade ut en test. Han tog ut 150.000 kr ur bankontot och gav dem var och en 50.000 kr. Han talade om för dem att de skulle spendera pengarna som de ville. Den första gick ut och shoppade, köpte kläder, juveler och besökte skönhetssalongen. Hon gick tillbaka till killen och sade: "Jag har spenderat alla pengar för att du ska tycka mer om mig, för att vara vackrare, för att jag älskar dig". Den andra gick ut och shoppade, köpte kläder åt honom, en platt teve, golfklubbor och sportskor. När hon kom tillbaka sade hon: "jag köpte alla dessa presenter åt dig för att du ska bli lyckligare, för att jag älskar dig". Den tredje tog pengarna och investerade dem i aktier på börsen och inom tre dagar trefaldigade pengarna. Hon gick tillbaka lämnade de 50.000 kr till killen och sade: "Jag investerade dina pengar och tjänade mina. Nu kan jag göra vad jag vill med dem. Det gjorde jag för att jag älskar dig". Killen började fundera och fundera och fundera och fundera och fundera och fundera och fundera och fundera och fundera Det tar tid för killar att fundera!!! Och så valde han den som hade de största tuttarna!!! 13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd November 26, 2021 Dela Inlagd November 26, 2021 Ja, vem ska man tro få? XE eller sanningssägarna....? Sanningen? Källa: Stasi-media.... 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd November 27, 2021 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 27, 2021 En äldre man var inne för en läkarundersökning, och läkaren sa slutligen: - Du ser ut att vara vid god hälsa. Har du några medicinska bekymmer? - Jag har faktiskt det. När jag har sex brukar jag känna mig isande kall efter första omgången, medan jag svettas och är varm efter andra omgången. Läkaren rynkade pannan och funderade och gick för att kolla upp gubbens fru. Och hon var också vid god hälsa. - Jo, jag är lika pigg som min man, sa hon resolut. - Din man nämnde faktiskt ett litet medicinskt bekymmer, - han säger att han är iskall efter första samlaget men varm och svettig efter nästa. - Den galna gamla kåtbocken!! Det är för att han brukar få det första ligget i januari och det andra i augusti...!!! 1 11 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd November 27, 2021 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 27, 2021 Mannen låg på dödsbädden och pratade med sin fru. -När jag dör så måste du gifta dig med Sven. - Men, han är ju din värsta ovän. Har du ändrat åsikt om honom eller varför vill du att jag skall gifta mig med honom? - Jo, nu har jag plågats i många år och nu är det hans tur. 1 11 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 28, 2021 Dela Inlagd November 28, 2021 Två lösaktiga tjejer träffas dagen efter det mycket blöta julbordet. - Fick du k**lla? - Japp, två gånger. - Med Berra då? - Ja, en gång med Bertil och 1 gång med orkestern. 2 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 28, 2021 Dela Inlagd November 28, 2021 En överste, en major och en kapten satt på mässen och groggade. -Jag ska säga er en sak gubbar,sa översten. Att ligga med sin fru är förbaske mig 60% glädje och 40% jobb! -25% glädje och 75% jobb muttrade majoren. -10% glädje och 90% jobb sa kaptenen. En värnpliktig passade upp herrarna. Det bestämdes att att han skulle avgöra saken. -Vad säger soldaten om saken? bullrade översten. Den värnpliktige funderade en stund, sen sa han: -Jag är övertygad om att det är 100% glädje för er allihop. - Hur kan du vara så säker på det? frågade översten. -Jo för om det hade inneburit det minsta arbete så hade herrarna låtit oss värnpliktiga göra det! 9 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 28, 2021 Dela Inlagd November 28, 2021 Den lille pojken fick följa med sin far till systembolaget. Pojken tittade med stora ögon på alla flaskor. Plötsligt ropar han till sin pappa: - Här har du flaskan som du kallar för musöppnare när du och mamma sitter vid köksbordet! 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd November 28, 2021 Dela Inlagd November 28, 2021 Göteborgaren i porrbutiken: – Har ni persilja? – Nej, det är en porrbutik. – Men dill-då? 8 Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd November 29, 2021 Dela Inlagd November 29, 2021 1 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd November 29, 2021 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 29, 2021 Simon Strand fick två matchers avstängning efter att ha vält omkull kameramannen i matchen mot IFK Norrköping, jag är dock helt säker på att kameramannen filmade. 12 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd November 29, 2021 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 29, 2021 Kal har köpt virkade spetsar i utlandet. Han virar den runt magen för han vet inte om den är tullpliktig eller inte. Ada möter honom på kajen och de kramar om varandra. Kal: -Känner du spetsen? Ada blygt: -Jaa. Kal: -Du ska få tio meter när vi kommer hem. 10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd December 2, 2021 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 2, 2021 Tre hundar träffades hos veterinären, då två av dom började samspråka i väntrummet. -Varför är du här? frågade den ena hunden. - Jag är så gammal så jag skall avlivas, och varför är du själv här? -Jag har bitit så många brevbärare så jag skall också avlivas. Dom två hundarna vänder sig då till den tredje och frågar varför han är där. Den tredje hunden svarar -Min matte skurade golvet hemma och kjolen åkte upp och man är ju bara en hund så jag satte på henne. -Okej så då skall du också avlivas? frågade dom två andra hundarna. -Nej Nej jag är bara här för att klippa klorna! 19 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd December 4, 2021 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 4, 2021 En stressad affärsman kom hem efter arbetet, där han innan middagen tog sig ett par drinkar. Efter ett par glas vin till maten, gick han och frun upp i sovrummet. Paret sov med sängarna åtskilda i rummet. Mannen var sugen på något annat än att sova, så han ropar över rummet till sin fru: - Hej, min älskling. Jag känner mig så ensam, kan du inte komma över? Frun stiger ur sin säng, men snubblar i mörkret på golvmattan och faller i golvet. - Oj, älskling. Du slog väl dig inte?, sa mannen kärvänligt. Frugan reste sig och kröp ner till mannen, där de började älska. Då de var färdiga, gick frun tillbaka till sin säng. Halvägs tillbaka snubblade hon på mattan igen och föll i golvet, varpå det hördes från mannens säng: - Se dig för, kärringdjävel..! 1 14 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd December 5, 2021 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 5, 2021 Vad är den viktigaste kroppsdelen för en telefonförsäljare? … … … … … … Ringmuskeln 11 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd December 7, 2021 Dela Inlagd December 7, 2021 Bert har gått till butiken för att handla. Där hittar han kattmat till specialpris. Han tar ett dussin burkar med kattmat och går till kassan. Butiksföreståndaren blir misstänksam. Han tror inte att Bert har någon katt utan tänker ge kattmaten till sina barn. Så han ber Bert visa att han har en katt innan han får köpa kattmat. Bert går hem och återvänder efter en stund med en katt och får då köpa kattmaten. Nästa vecka har butiken hundmat till specialpris. Bert tar ett dussin burkar med hundmat och går till kassan. Butiksföreståndaren blir misstänksam igen. Han tror inte att Bert har någon hund utan tänker ge hundmaten till sina barn. Så han ber Bert visa att han har en hund innan han får köpa hundmat. Bert går hem och återvänder efter en stund med en hund och får då köpa hundmaten. När Bert nästa vecka kommer till butiken för att handla har han en bag med sig. Han ber föreståndaren stoppa ned sin hand i bagen. Föreståndaren stoppar ned hand och rycker genast upp den och skriker: – Det är ju inget annat än bajs i bagen!! Och Bert svarar lugnt: – Ja, och nu vill jag köpa toalettpapper. 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd December 8, 2021 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 8, 2021 14 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 9, 2021 Dela Inlagd December 9, 2021 10 timmar sedan, skrev rolba: Var det en "svensk" man? 2 Sju år i folkskola, det du! Äh, det var inte ADHD! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu