gubben4906

Dagens skämthistoria

1 943 inlägg i detta ämne

Varför dansade blondinen vid ett stopp-ljus?
- För att hon trodde det var ett diskotek.

0

Örebro Sportklubb Ösk!

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter

A blonde teenager, wanting to earn some extra money for the summer, decided to hire herself out as a "handy-woman"

She started canvassing a nearby well-to-do neighborhood. She went to the front door of the first house, and asked the owner if he had any odd jobs for her to do.

"Well, I guess I could use somebody to paint my porch," he said, "How much will you charge me?"

Delighted, the girl quickly responded, "How about $50?"

The man agreed and told her that the paint brushes and everything she would need was in the garage.

The man's wife, hearing the conversation said to her husband, "Does she realize that our porch goes ALL the way around the house?"

He responded, "That's a bit cynical, isn't it?"

The wife replied, "You're right. I guess I'm starting to believe all those dumb blonde jokes we've been getting by email lately."

Later that day, the blonde teenager came to the door to collect her money.
"You're finished already?" the startled husband asked.

"Yes, she replied, and I even had paint left over, so I gave it two coats."

Impressed, the man reached into his pocket for the $50.00 and handed it to her along with a $10.00 tip.

“And, by the way," the teenager added, "it's not a Porch, it's a Lexus."

9

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter

Inlagd (ändrad)

Vet ni varför jag vet att fiskenätet är i från Grekland

Jo det Satt sik i

Ändrades av Enis
3

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter

Sjuksköterskan bad patienten att ta av sig sina kläder och göra sig redo för doktorns undersökning.
”Framför dig?” Frågade mannen blygt.
”Du kan vara lugn, du har ingenting som jag inte har sett förut” svarade sjuksköterskan vänligt men bestämt.
Patienten tvekade. ”Du har inte sett någon som mig. Du kommer att dö av skratt när du ser min nakna kropp.”
”Självklart kommer jag inte att skratta. Jag har varit sjuksköterska i över 20 år och har aldrig någonsin skrattat åt en patient.”
Mannen tvekade lite men började tillslut klä av sig. Först skjortan som dolde en mage med ansenlig rondör, sedan byxorna och med en suck drog han ner sina kalsonger och blottade det minsta manliga könsorganet som sjuksköterskan någonsin hade sett.
Organet var i längd och omkrets mindre än ett AAA-batteri.
Sjuksköterskan försökte hejda sig men det gick bara inte. Ett litet fniss bröt igenom hennes läppar och när hon väl hade börjat kunde hon inte sluta. Hon började gapskratta.
När hon tillslut lyckades samla sig fick sjuksköterskan mycket dåligt samvete över att hon skrattat åt patientens blygsamma könsorgan.
”Herregud, förlåt. Jag vet inte vad som flög i mig. Jag lovar på heder och samvete att det absolut inte ska hända igen. Så berätta nu, vad är det som är problemet?”
”Den är svullen.” Svarade mannen.

2

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter

De träffades och blev blixtkära. Killen föreslog att de skulle gifta sig direkt och åka på smekmånad.

Tjejen invänder att visst är vi som gjorda för varann men om det blir några problem… Vi känner ju knappt varandra.

Ingen fara, vi lär känna varandra och är det något som dyker upp så löser vi det då.

Sagt och gjort, de gifter sig och åker iväg på smekmånad till en lyxig semesterort. De trivs och har det underbart tillsammans. En dag vid poolen så kliver killen upp i hopptornet på tiometersavsatsen, gör ett fantastiskt hopp, tre volter med dubbel skruv som han sätter klockrent. Tjejen blir imponerad och frågar om han utövat simhopp under
 sin collegetid.

Jag var med i den olympiska truppen och tog guld i simhopp vid olympiaden i Atlanta -96. Jag sa ju att allt skulle gå bra och att vi skulle lära känna varann allteftersom.

En stund senare så hoppar tjejen i bassängen och simmar 20 längder i högt tempo, när hon kommer upp så är hon knappt anfådd. Killen är imponerad och frågar om hon tävlat i simmning.

Nej jag har aldrig tävlat, men innan jag träffade dig så var jag glädjeflicka i Venedig och jobbade på bägge sidor om kanalen…

5

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter

Jag mötte en muslim igår, han sa att han hade hela koranen på dvd . Så jag frågade om han kunde bränna en till mig .
Och då bröt helvetet lös .....

7

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilder i sin helhet.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu