rolba Inlagd Januari 9, 2019 Dela Inlagd Januari 9, 2019 Yesterday I got my permit to carry a concealed weapon. So, today I went over to the local Gun shop to get a 9mm handgun for home/personal protection. When I was ready to pay for the pistol and ammo, the cashier said, "Strip down, facing me." Making a mental note to complain to the government about gun control wackos running amok, I did just as she had instructed. When the hysterical shrieking and alarms finally subsided, I found out she was referring to how I should place my credit card in the card reader! As a senior citizen, I do not get flustered often, but this time it took me a while to get my pants back on. I've been asked to shop elsewhere in the future. They need to make their instructions to seniors a little more clear. And I just need to wear underwear more often. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ArneMorales Inlagd Januari 9, 2019 Dela Inlagd Januari 9, 2019 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 9, 2019 Dela Inlagd Januari 9, 2019 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 13, 2019 Dela Inlagd Januari 13, 2019 Tre män diskuterar sexställningar. - Jag gillar att ligga över så jag ser hennes vackra ansikte, sa engelsmannen. - Jag gillar att ligga under så jag ser hennes vackra bröst, sa fransmannen. - Jag gillar att ta henne bakifrån, sa svensken. - Men vad ser du då? - Ja, det varierar, sist var det hockey 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 13, 2019 Dela Inlagd Januari 13, 2019 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 13, 2019 Dela Inlagd Januari 13, 2019 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 13, 2019 Dela Inlagd Januari 13, 2019 Visste du att det finns en restaurang på månen? - Nej Maten var bra med det saknades atmosfär Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 13, 2019 Dela Inlagd Januari 13, 2019 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 14, 2019 Dela Inlagd Januari 14, 2019 (ändrad) Ändrades Januari 14, 2019 av rolba 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Januari 15, 2019 Dela Inlagd Januari 15, 2019 Fyra män sitter på anställningsintervju och chefen frågar männen: – Vad är det snabbaste ni vet? Den ena mannen svarar: – En tanke, den poppar upp i huvudet utan förvarning, plötsligt finns den bara där! Den andra mannen svarar: – En blinkning, den kommer och försvinner utan att man märker att den skett! Den tredje mannen svarar: – Ljuset, i samma ögonblick man slår på strömbrytaren så finns bara ljuset där! Chefen tror sig ha funnit sin man då ljuset är det snabbaste han själv kan tänka sig, men han vänder sig till den fjärde mannen som svarar: – Diarré! – VA? utbrister chefen. – Jo, svarar mannen, härom dagen körde det till i magen och jag sprang mot toaletten men jag hann varken tänka, blinka eller slå på lyset innan jag sket ner mig! 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 16, 2019 Dela Inlagd Januari 16, 2019 (ändrad) Ändrades Januari 16, 2019 av rolba Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 16, 2019 Dela Inlagd Januari 16, 2019 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 17, 2019 Dela Inlagd Januari 17, 2019 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 17, 2019 Dela Inlagd Januari 17, 2019 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 18, 2019 Dela Inlagd Januari 18, 2019 Hört på restaurangen: - Det här var en liten biff?! - Ja, men herrn kommer att bli förvånad över hur lång tid det tar att äta upp den. “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 19, 2019 Dela Inlagd Januari 19, 2019 Egentligen en väldigt tråkigt historia Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bananen Inlagd Januari 19, 2019 Dela Inlagd Januari 19, 2019 Akta er om ni möter en centerpartist i trafiken idag... Dom blinkar höger men svänger väster!! 1 Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 20, 2019 Dela Inlagd Januari 20, 2019 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 20, 2019 Dela Inlagd Januari 20, 2019 29 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Gammal men go!😁 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sangwal Inlagd Januari 20, 2019 Dela Inlagd Januari 20, 2019 Vad heter Thailands bästa boxare? Mike Thai-son Rock on! 1 Så gott som oförstörd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 21, 2019 Dela Inlagd Januari 21, 2019 Dagens chock: Kommer ut ur butiken, står vid bilen utanför och ser en annan bil komma seglandes på glattisen och krascha in i stötfångaren bak med en hög smäll! Ut tumlar en ung grabb som övningskörde och en lättare nervös storebror.... Jag frågade om det gick bra med dem och de erbjöd sig nervöst att betala för skadan på bilen där och då - utan försäkringsbolag och polis, etc. Jag sa med förståelse att det går att ordna och de insisterade på å betala 2000 kronor. Storebror sprang bort till bankomaten, hämtade ut pengar, tog mej i handen och sa att jag var en fantastisk människa, en verkligt god människa som det finns alltför få av ♥. Sen körde de lättade och glada iväg. Jaja, kul och underlig upplevelse... Jag undrar fortfarande vem som ägde bilen som blev påkörd???...😂😆😊😛😛 Ha en trevlig måndag 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 21, 2019 Dela Inlagd Januari 21, 2019 En man är på väg hem en sen natt, då ser han en kvinna i ett gathörn. "500 spänn" säger hon. Mannen har aldrig testat en "gatflicka" så han bestämmer sig för att slå till. När sexakten pågått några minuter kommer plötsligt en polis som lyser på dom med sin ficklampa. "Vad håller ni på med?" frågar han barskt. Jag älskar med min fru, svarar mannen. "Jaha, ursäkta mej, jag visste inte att det var så det låg till" svarar polisen. "Helt ärligt det visste inte jag heller förrän du lyste henne i ansiktet" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 21, 2019 Dela Inlagd Januari 21, 2019 Det var 2 st. idi*ter som var ute och gick på en mörklagd gata sent en höstkväll, med sig hade dom en ficklampa. Dom kommer fram till en trädgård med ett högt staket runt. I trädgården får dom se ett äppelträd, fullt med stora härliga äpplen. Då säger den ena idi*ten till den andra... - Du, om jag tänder ficklampan och lyser på trädet, så kan du gå på strålen och palla lite äpplen åt oss!? Då svarar den andra... - Tror du att jag är så j...a dum å går på det, när jag kommit halvvägs så släcker ju du Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 22, 2019 Dela Inlagd Januari 22, 2019 En ung man går in på en mack för att köpa kondomer. Mackföreståndaren förklarar att det finns förpackningar med 3, 6 eller 12 kondomer, och frågar mannen vilken han vill ha. Tja säger killen lite kaxigt. -Jag har dejtat en riktigt het tjej i några veckor och ikväll har hon lovat att jag ska få sätta på henne, Vi ska äta middag hos hennes föräldrar och sen sticka hem till mig för att göra det. Och... när hon väl fått smak för min apparat kommer hon inte vilja sluta, så jag tar ett 12 pack. På kvällen hos flickvännens föräldrar börjar killen be bordsbön, han ber och ber och ber, tillslut lutar sig flickvännen mot honom och viskar: - du har aldrig berättat att du är religiös. Då viskar han tillbaka: -och du har aldrig berättat att din pappa jobbar på macken. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 24, 2019 Dela Inlagd Januari 24, 2019 Ett par firade sin 50-åriga bröllopsdag på en flott restaurang. När de sitter där och äter, så säger gubben : -Jo, nu när vi varit gifta så länge, så kan jag ju ta och erkänna en sak.. -Jasså, säger gumman, och vad är det då? -Jo, säger gubben, jag är färgblind.. -Okej, jag har också en sak att erkänna, säger gumman : Jag är inte från Borås, jag är från Gambia! 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu