rolba Inlagd Lördag kl 20:14 Dela Inlagd Lördag kl 20:14 Det var två gubbar som träffades och den ena gubben säger att: Det skulle vara lag på det att det skulle vara lika förbjudet och straffbart att gifta sig nyförälskad som det är att köra bil när en är full det är samma fara. Nä säger den andra gubben: Gifter man sig när man gifter sig nyförälskad då får man ju livstid, Då kör jag hellre full och sitter inne ett halvår så är det ju över sen! 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Aray Na Inlagd Söndag kl 21:23 Dela Inlagd Söndag kl 21:23 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Aray Na Inlagd Igår kl. 11:04 Dela Inlagd Igår kl. 11:04 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd 19 timmar sedan Dela Inlagd 19 timmar sedan Den mycket gamla fröken Adele ligger på sitt yttersta. Pastorn blir kallad till hennes dödsbädd och han läser för henne ur bibeln. Avslutningsvis frågar han gamla fröken Adele om hon har någon sista önskan. - Jo, säger gumman, det är så att jag aldrig haft en karl i mitt liv och nu undrar jag om inte pastorn kunde skaffa mig någon, så en får känna på hur det smakar. Han ska inte behöva göra det gratis, jag betalar gärna femtio kronor till den karl som vill hjälpa mig. Pastorn tänker på sin dräng som jämt är utan pengar och lovar att hjälpa gumman med att skaffa en karl. Han går till drängen och berättar om gummans sista vilja och att drängen får femtio kronor av gumman om han sköter sig. Drängen ger sig i väg till gumman. Efter några timmar börjar prästen att sakna drängen. Han väntar och väntar, men ingen dräng. Slutligen beger han sig iväg till gumman igen. Inkommen i stugan ser han sig om. Ingen gumma syns till, drängen sitter ensam på en stol. - Var har du gjort av gumman? säger prästen. - Hon har sprungit till banken efter mer pengar, svarar drängen. 1 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Aray Na Inlagd 8 timmar sedan Dela Inlagd 8 timmar sedan Två äldre damer satt och fikade på en servering. Karin tyckte sig upptäcka något konstigt i Almas ena öra så hon böjde sig fram för att se efter: Vet du att du har ett stolpiller i örat? sa hon. Har jag ett stolpiller i örat? sa Alma och tog ut det,tittade på det och sa: Så bra att du såg det Karin, nu tror jag att jag vet vart min hörapparat tagit vägen. 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu