rolba Inlagd Fredag kl 21:27 Dela Inlagd Fredag kl 21:27 Vet du vilka fem ord en man inte vill höra när han har sex? - Nej? - Är du inte klar snart... - Men vet du vilka fem ord en kvinna inte vill höra när hon har sex??? - Neej?? - Älskling, jag är hemma nu... 1 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Lördag kl 19:09 Dela Inlagd Lördag kl 19:09 En liten flicka var för första gången på ett bröllop. Hon tittade sig storögt omkring och efter ett tag viskade hon till sin mamma: - Varför är bruden klädd i vitt? - Därför att vit är lyckans färg, och i dag är den lyckligaste dagen i hennes liv. Den lilla flicka funderade över detta en stund och viskade sedan till sin mamma: - Varför är brudgummen klädd i svart? 3 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Lördag kl 21:49 Dela Inlagd Lördag kl 21:49 Den hårt prövade mannen sa - skillnaden mellan min fru och storgatan är att storgatan går förbi bingohallen men det gör inte min fru! 1 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd 18 timmar sedan Dela Inlagd 18 timmar sedan En gång i tiden blev luffar- Lasse tagen av polisen och blev åtalad för lösdriveri och domaren frågade - vad har ni för yrke? - jag är analfabet - jaså kan ni vara vänlig och bokstavera det! 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu