rolba Inlagd Tisdag kl 02:05 Dela Inlagd Tisdag kl 02:05 En man gick till en underklädesaffär för att köpa ett sexig nattlinne till sin fru. De hade ett stort utbud, från 500 till 2000 kronor. Och den dyraste var den mest genomskinliga. Han köpte den dyraste och mest genomskinliga. Han körde hem och gav den till sin fru. Hon gick in i sovrummet och tänkte; den är så genomskinlig att han ändå inte ser den. Jag struntar i att ta den på mig och sen lämnar jag tillbaka den imorgon och får 2000. Hon gick in naken till sin man och frågade vad han tyckte. Han tog en ordentlig titt på henne och sa att för 2000 kr borde de åtminstone strukit den.... Efter 11 veckor på Intensiven skrevs han ut 1 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Tisdag kl 08:23 Dela Inlagd Tisdag kl 08:23 Två dvärgar hade fått tag på varsin kvinna,så de tog in på hotell varsitt rum fick de. Den ene hade problem, fick inte upp den på hela natten, hur han än försökte. Inte blev det bättre av att han gång på gång hela natten hörde kompisen innifrån rummet bredvid: Tjohej, nu kommer jag, nu , nu kommer jag På morgonen träffades de utanför hotellet, och han fick frågan hur natten varit Väldigt pinsam, jag fick inte upp den. Tycker du det var pinsamt? svarade kompisen Jag kom inte ens upp i sängen. 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd 12 timmar sedan Dela Inlagd 12 timmar sedan Magistern till klassen: - I morgon är det årets viktigaste prov och jag accepterar inga ursäkter för att inte vara med. Möjligen en kärnkraftsolycka, svår personlig skada eller dödsfall i familjen. Hela klassen nickade instämmande utom klassens lustigkurre som frågade: - Men om jag skulle komma i morgon helt utmattad på grund av intensiv sexuell aktivitet då? Magistern ler sitt vänligaste leende och svarar: - Då antar jag att du får skriva med andra handen... 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu