ellim63 Inlagd Tisdag kl 17:43 Dela Inlagd Tisdag kl 17:43 Hon hade tvättat håret och rullat upp håret med hårrullar, och i avsaknaden av ett hårnät, tog hon ett par trosor över rullarna för att hålla dem på plats. Den lille sonen i huset hade sett allt detta med ett stort intresse, och mamman sa till honom: - Tur att vi är ensamma hemma så ingen ser mig så här... Dörrklockan ringde och den lille sprang för att öppna och det var en manlig försäljare som stod utanför och ville prata med mamman. Sonen ropade:... - Mamma mamma! Ta av dig trosorna, det är en man som som vill prata med dig! 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Igår kl. 02:50 Dela Inlagd Igår kl. 02:50 Lille Johan, 7 år, svor i skolan. Den religiösa lärarinnan förmanade och sa: Om du svär Johan, får du svarta vingar när du dör och blir en ängel. Johan svarar: Det ger jag fan i, bara jag kan flyga. 1 1 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Igår kl. 04:23 Dela Inlagd Igår kl. 04:23 Vad heter Barbies man som vann på en trisslott i Ankara? Tur-Ken 1 1 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
vindici Inlagd Igår kl. 12:54 Dela Inlagd Igår kl. 12:54 Our mate down at the local pub has a speech impediment, a really bad stutter. Before he'd finished telling us his Nana had died, we were all singing Hey Jude. 2 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
vindici Inlagd 13 timmar sedan Dela Inlagd 13 timmar sedan Det galnaste som hände idag. På E4 körde en lastbil av vägen och i en flod. Bilen sjönk och jag såg en islamsk stjärnaflagga i cabben. Det regnade ganska hårt så floden rann riktigt snabbt. Jag larmade polisen, räddningstjänsten och Migrationen. Nu börjar jag ana att jag slösade bort tre frimärken 😩 3 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd 13 timmar sedan Dela Inlagd 13 timmar sedan En gift man hade ett förhållande med sin sekreterare. En dag blir lusten för stor för dem och de for hem till henne där de hade vild älskog hela eftermiddagen. Utpumpade efter timmar med vild sex, så somnade de och vaknade inte förrän vid åttatiden på kvällen. Medan mannen slängde på sig kläderna bad han kvinnan om att ta med hans skor ut och gnida in dem med gräs och jord. Hon tyckte det var lite underligt men gjorde som han sagt. Han tog på sig skorna och for hem. "Var har du varit" frågade hans fru så fort han kom innanför dörren. "Älskling, jag kan inte ljuga för dig... Jag har ett förhållande med min sekreterare, och vi har haft sex hela eftermiddagen. Jag somnade och vaknade inte förrän klockan åtta." Frun stirrar ned på hans skor och säger: "Din förbannade lögnhals! Du har varit och spelat golf! " 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
vindici Inlagd 11 timmar sedan Dela Inlagd 11 timmar sedan De två bröderna Olle, sex år, och Kalle, fyra år, sitter funderar i sitt rum en morgon innan frukost. Olle säger "Vet du Kalle, jag tror att det är dags för oss att börja svära nu! Vi är ju snart stora." Kalle nickar och håller med och Olle fortsätter "Nu då vi går ner och äter frukost tänker jag säga något med "helvete" i och du kan säga något med "fan" i." Kalle håller entusiastiskt med och de går ner i köket. Då mamman kommer in i köket frågar hon först Olle vad han vill ha till frukost och han svarar högljutt: "Men för helvete mamma, du vet ju att jag vill ha Havrefras och mjölk!" Mamman tittar storögt på honom och börjar gå emot honom. PANG - Olle får en rejäl hurring och ramlar av stolen, ner på golvet, snubblar omkring i köket, springer mot trappan och sedan upp på övervåningen. Hans mor följer honom tätt i hälarna och slår honom lätt i rumpan för varje steg han tar in på rummet. Väl där inne hör han hur mamman låser dörren och hur hon säger högt: "Du kan stanna där och skämmas tills du förstår vad du sagt och har förstånd nog att be om förlåtelse, då släpper jag ut dig igen!" Sedan går hon ner igen till köket, tittar strängt på Kalle och frågar honom: "Nå, vad vill DU ha till frukost då unge man?" "Jag vet inte" svarade han "men du kan ge dig fan på att det inte är Havrefras i alla fall!" 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd 6 timmar sedan Dela Inlagd 6 timmar sedan Två gubbar sitter på en parkbänk och fikar och tittar förstrött på en hund som entuiastiskt slickar sig på ballen. - Jag önskar att jag kunde göra så där! säger den ene. - Om du ger honom en kaka så kanske han låter dig göra det, svarar den andre. 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu