Jump to content
IGNORERAD

Dagens skämthistoria

gubben4906

Recommended Posts

En buss full med nunnor körde av alpvägen och kraschade ner i en ravin. När nunnorna kom upp till himlen stod Sankte Per i porten och sa; - Alla på ett led tack. Detta är en formalitet, så jag nöjer mig med att ställa er alla en fråga. Han vände sig till nunnan som stod först i ledet och sa; - har du, syster Agnes, någonsin rört en penis? - Ja, en gång när jag arbetade på sjukhuset nuddade min ena hand vid en penis. - Nåväl, du får skölja handen i vigvatten och sedan är du välkommen in. Sedan sa han till nästa nunna i ledet. - Har du, syster Birgitta rört en penis? - Ja, en gång nuddade min fot en penis när jag klev över en man som låg på stranden. - När du har sköljt foten med vigvatten är du välkommen in. Vid det här laget hade det blivit oroligt i ledet och en nunna trängde sig fram till Sankte Per. - Varför så bråttom Harriet? - Jo, om jag skall gurgla mig med vigvatten så vill jag gärna göra det innan syster Benedict sätter sig med röven i det!

• Ge karma 1
  • Haha 8
Dela på andra sajter

Den store jägaren kom in på baren och skröt att han kände igen hudar och kulhål på nedfallet vilt. Han sa: - Knyt för en ögonbindel, ta fram lite öl och djurhuden så ska jag tala om vad det är för djur. Vadet antogs och hudarna togs fram. Han började känna på det första skinnet och sa: - En antilop, skjuten med en 22.a Vilket var rätt. En öl till honom. Nästa skinn var en tiger, skjuten i hjärtat med en 308.a. Rätt igen och en ny öl. Så fortsatte det. Efter många öl så raglade han hem. Då han vaknade på morgonen så såg han att han fått en riktig blåtira och sa till sin fru: - Visserligen var jag full igår, men jag slogs väl inte? - Nääää, svarade frun, det var jag som gjorde det där. Du kom hem och la dig, satte handen innanför mina trosor, gnuggade lite och sen sa du: - Skunk, dödad med en yxa...

• Ge karma 2
  • Haha 6
Dela på andra sajter

Conny kom hem från jobbet vid sin vanliga tid, klockan fem.

Tyvärr hade hans fru inte haft en bra dag. Ingenting han sa eller gjorde var rätt.

Vid sjutiden hade ingenting förändrats, så han föreslog att han skulle gå ut, låtsas att han precis hade kommit hem, och börja om från början. Hans fru gick med på det.

Han gick ut, kom in igen och utropade med ett stort leende: "Älskling, jag är hemma!"

"Och var har du varit någonstans?" svarade hon skarpt. "Klockan är ju över sju!"

• Haha 6
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...