nitton57 Inlagd November 29 Dela Inlagd November 29 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd December 3 Dela Inlagd December 3 A wife got so mad at her husband that she packed his bags and told him to get out. As he walked to the door, she yelled, I hope you suffer a long, slow, painful time.' He turned around and said, 'So, you want me to stay?' 1 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThailandNovise Inlagd December 4 Dela Inlagd December 4 Varför duschar påven i badbyxor? Han vill inte se ner på en arbetslös. 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
vindici Inlagd December 6 Dela Inlagd December 6 En kvinna går in i en djuraffär och frågar affärsinnehavaren om hon kan köpa papegojan i fönstret. "Ja, jag måste erkänna, den har vuxit upp i ett bordell," säger affärsinnehavaren. "Och för att uttrycka det på ett artigt sätt, den har ett ganska omfattande ordförråd." "Det spelar ingen roll," säger kvinnan. "Till det priset, jag tar den." Så hon tar med sig papegojan hem, sätter buren i vardagsrummet och tar av täcket. "Nytt ställe - jättetrevligt," säger papegojan. Då kommer kvinnans två döttrar in. "Nytt ställe, nya flickor - jättetrevligt," säger papegojan . Då kommer kvinnans man in, och papegojan säger, "Nej men, HEJ Rune!" 1 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
vindici Inlagd Måndag kl 13:33 Dela Inlagd Måndag kl 13:33 Jag var på krogen igår kväll och berättade en vits för min kompis, "Vad skulle du göra om någon med epilepsi fick ett anfall i badkaret... kasta in tvätten." Dock sa killen vid det nästa bordet, "Min bror som har epilepsi fick ett anfall i badkaret och dog." Fan oxå🤦 Om marken hade kunnat svälja upp mig hade jag varit lycklig. "Ledsen att höra det, kompis. Drunknade han?" "Nej. Han kvävdes på en strumpa." 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Onsdag kl 02:32 Dela Inlagd Onsdag kl 02:32 Back in the day a couple take in a young and pretty American tourist as a lodger. She asked if she could have a bath but the woman of the house told her they didn't have a bath but if she wanted to she could use a tin bath in front of the fire....... "Monday's the best night, when my husband goes out to darts," she said. So she agreed to have a bath the following Monday.... After her husband had gone to the pub for his darts match, the woman filled the bath and watched her get undressed. She was surprised to see that the young lady didn't have any pubic hair. She mentioned this to her husband when he came home. He didn't believe her, so she said: "Next Monday, don't go to darts. I'll leave a gap in the curtains so you can see for yourself.." So the following Monday, while the tourist got undressed, the wife asked: "Do you shave?" "No," she replied. "I use Immac hair remover, burns a bit though. Do you have a hairy douche?" "Oh, yes," said the woman, and she showed the girl that indeed, she was far from hairless. When the girl went to bed the husband came in, and the wife asked: "Did you see it?" "Yes," he said, "but why the hell did you have to show her yours." "Why not?" she said. "You've seen it before." "I know," he said, "but the darts team hadn't!! 1 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Igår kl. 10:56 Dela Inlagd Igår kl. 10:56 Jag är på sjukhuset .... min morgon har inte varit bra . Jag beslutade mej för att rida , något jag inte har gjort på många år . Det visade sig vara ett stort misstag ! Jag klev på hästen och började sakta rida ,men sedan gick det allt snabbare och snabbare och innan jag visste ordet av så galopperade hästen allt han kunde Jag kunde inte hålla mej kvar utan föll av ,men stigbygeln fångade min fot och hästen började drar runt mig . Det här kommer inte sluta bra hann jag tänka! Det går runt och runt i en cirkel. Tack gode gud kom butikschefen på Lekia ut och drog ut kontakten ur maskinen . 1 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu