Jump to content
IGNORERAD

Dagens skämthistoria

gubben4906

Recommended Posts

Två killar står och tittar på ett spermaprov i biologilabbet. Då kommer skolans snyggaste tjej Bettan in och frågar:

“Vad tittar ni på?”

“Ett salivprov.”

Gossarna avlägsnar sig och Bettan studerar ivrigt provet. Då träder biologiläraren in.

“Vad tittar Bettan på då?”

“Ett salivprov, goa magistern.”

Läraren studerar provet en stund och säger sedan:

“Jag tycker nog att Bettan borde skölja munnen bättre på mornarna.”

• Ge karma 1
  • Haha 13
Dela på andra sajter

- Vad har du gjort?? Du är röd på ena kinden.

- Jag fick en örfil av min fru för att jag sade att hennes strumpor korvade sig.

- Fick du en örfil för det?

- Ja, hon hade inga strumpor på sig.

• Ge karma 1
  • Haha 11
Dela på andra sajter

Jag frågade en vän vad han skulle göra om världen skulle gå under inom en timme. Han svarade:

-Jag skulle sätta på allt inom synhåll som rör sig! Och du själv då?

-Jag skulle försöka stå väldigt väldigt stilla...

FB_IMG_1736130145713.jpg

• Haha 9
Dela på andra sajter

Grannen:

- Hörde du inte att jag bankade hårt i väggen igår?

Jag:

- Jodå, men det gjorde inget, för jag spelade hög musik långt in på småtimmarna.

• Haha 8
Dela på andra sajter

2 interner sitter i fängelset och pratar.

-Vad sitter du inne för?

-Det beror på att jag har ett konstruktionsfel.

-Fan.. inte kan man sitta inne för sånt....?

-Jodå, för långa fingrar och för korta ben.

• Haha 8
Dela på andra sajter

En tjej söker bot hos doktorn för att hon har ont i magen. Doktorn konstaterar direkt att hon är gravid. Överlycklig ringer hon sin man för att berätta nyheten.
- Hej, jag vill bara tala om att jag är gravid.
Alldeles tyst i luren. Hon försöker igen:
- Du ska bli pappa.
Fortfarande lika tyst.
- Men herregud förstår du inte vad jag säger?
- Jovisst förstår jag vad du säger och att jag ska bli pappa, men vem är det som ringer?

• Haha 13
Dela på andra sajter

Det var ett mycket seriöst nygift par

Som åkte på bröllopsresa med tåg

Efter diskussioner om vad deras barn skulle få yrke, kom dom överens om att barnet skulle bli ingenjör 

så då tåget dundrade fram, klättrade dom upp i översängen, för att tillverka ingenjören 

Men när det var dags för leverans 

Gungade vagnen till i en skarv och maken föll till golvet 

Hur gick det älskling frågad hon oroligt 

För mig gick det bra svarade han, men ingenjören sitter på fönstret

• Ge karma 1
  • Haha 10
Dela på andra sajter

En gift man hade ett förhållande med sin sekreterare.
En dag blir lusten för stor för dem och de for hem till henne där de hade vild älskog hela eftermiddagen.
Utpumpade efter timmar med vild sex, så somnade de och vaknade inte förrän vid åttatiden på kvällen.
Medan mannen slängde på sig kläderna bad han kvinnan om att ta med hans skor ut ock gnida in dem med gräs och jord. Hon tyckte det var lite...... underligt men gjorde som han sagt. Han tog på sig skorna och for hem.
- Var har du varit, frågade hans fru så fort han kom innanför dörren.
- Älskling, jag kan inte ljuga för dig... Jag har haft ett förhållande med min sekreterare, och vi har haft sex hela eftermiddagen. Jag somnade och vaknade inte förrän klockan åtta.
Frun stirrar ned på hans skor och säger:
- Din förbannade lögnhals! Du har varit och spelat golf  nu igen.. 🤣

• Bullseye 1
  • Haha 13
Dela på andra sajter

Sköterskan på psyket går in till galne Åke, han sitter på sängen & brummar. Vad gör du ?? frågar hon, -"Kör bil, jag ska till Oslo", svarar han. -"Ok, ha en bra tur då". Så går hon till nästa rum, där sitter galne Tom o drar i pitten för glatta livet. -"Vad i hela världen håller du på med?? "Jag pippar Åkes fru när han är på väg till Norge”…..

• Haha 11
Dela på andra sajter

-Hej, jag vill skaffa ett gymkort hos er.

-Jaha, är det kanske ett nyårslöfte?

-Jooo....

-Då har vi ett endagserbjudande som inkluderar 4 selfies inne på gymmet där du står med vikter.

-Perfekt, det tar jag!

• Ge karma 2
  • Haha 5
Dela på andra sajter

En ateist satt bredvid en liten flicka på ett flygplan. 
Han vände sig mot henne och sa: "Vill du prata en stund? Flygresan går snabbare om man pratar med någon." Den lilla flickan, som just börjat läsa en bok svarade den främmande mannen: "Vad vill du prata om då?"
Åh, jag vet inte, vad sägs om att det inte finns någon Gud, himmel, helvete eller liv efter döden?" sa ateisten med ett finurligt leende
"OK", sa flickan. "Det skulle vara intressant att prata om det, men låt mig ställa en fråga först: En häst, en ko och ett rådjur äter alla gräs. Varför bajsar då hästen klumpar, kossan stora blöta blajor och rådjuren små hårda kulor?"

Ateisten, uppenbart förvånad över den lilla flickans intelligens, tänker ett tag och säger: "Hmm, ingen aning!"

Flickan sade: "Känner du dig verkligen kvalificerad att diskutera om Gud, himmel och helvete och livet efter döden om du inte vet ett skit?"
Och så återvände hon till sin bok.

• Ge karma 2
  • Haha 9
Dela på andra sajter

Kalle från söder å Pekka från Finland satt på en bar i Thailand! "Säga tre kungar som gjort oss glada" säger Kalle till Pekka! "Jo, tå plir det "smo king, fuck king och drink king"!

• Haha 7

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Dela på andra sajter

Kapten på planet skulle skoja lite med flygvärdinnorna så han beställde: 
- Kaffe och ett skjut, via radion. 
Det var bara det att han tryckte på fel knapp så att det hördes i hela flygplanet. 
En flygvärdinna rusar fram till cockpit för att tala om för kaptenen att passagerarna hörde honom. 
Det bar sig dock inte bättre än att hon snubblade i gången och landade på alla fyra. 
Då böjer sig en gammal tant som satt fram mot flygvärdinnan och viskar: 
- Fröken lilla, ni glömde kaffet...

• Ge karma 1
  • Haha 6
Dela på andra sajter

Det var en gång en flicka som red på ett svin,

flickan hon var naken men glad var hennes min,

den borsten den borsten river gott som brännevin.

• Ge karma 2
  • Haha 5
Dela på andra sajter

Strax efter att ett British Airways-flygplan var i luften gjorde kaptenen ett meddelande: "Mina damer och herrar, det här är er kapten. Välkommen till flight 293 nonstop från London Heathrow till Toronto. Vädret är bra och vi ska ha en lugn flygtur. Luta dig tillbaka, njut av resan.. Åh. G. D. ! ! "

Och så blev det tyst....

Efter ett tag är kaptenen tillbaka på micken. " Mina damer och herrar. Förlåt om jag skrämde er. En flygvärdinna spillde en kopp kaffe medan jag pratade med er. Ni skulle se framsidan av mina byxor nu. "

En passagerare ropar tillbaka:

"Fan... Då ska du se baksidan av mina"..

• Ge karma 1
  • Haha 10
Dela på andra sajter

Janne, som var bög, gick till den stilige unge doktor Johan.

- Snälla doktorn, ni måste hjälpa mig. Det kliar och sticks så fruktansvärt i stjärten.

- klä av er och ställ er framåtlutad så ska vi se om jag se något.

Sagt och gjort. Doktorn klämde, synade och konstaterade att han inte kunde se eller känna nåt konstigt.

- Men det är längre in, mycket längre in.

Läkaren stack in några fingrar, Janne stönade och sa:

Det är ännu längre in. Doktor Janne körde in hela handen, men Janne bara stönade och flämtade fram:

- Det är lite längre in.

Läkaren kände lite längre in, Janne stönade o vred sig. Läkaren säger då:

- Men vänta, jag känner något.

Han greppar tag och drar försiktigt ut det han greppat. Han tittar förundrat och utbrister:

- Men ... det är ju en Ros.

Janne är helt slut och tittar drömmande på läkaren och säger flämtande:

- Jaa, den är till dig.

• Haha 10
Dela på andra sajter

A military officer was given a 3-days leave to go and enjoy with his newly wedded wife. He arrived home and realised that his wife was in her monthly period!

He had to send an sos message to headquarters requesting for an extension of his leave days. He prepared his message in a usual military coded language.... He wrote;

~Soldier: Omega one,..this is omega twelve. Danger from the field. Red in front. Leave extension-requested. Do you read me . Red in front... Passage not clear,extend leave?

Headquarters replied:

This is omega one ,we read you loud and clear. The danger is minimal . Attack from the back and resume immediately. Leave extension denied

• Ge karma 1
  • Haha 5
Dela på andra sajter

Ett par är på sin första dejt. De sitter och hånglar i en bil några mil utanför stan. Det börjar gå hett till när tjejen plötsligt säger: 

''Jag skulle förstås ha berättat det innan, men jag är prostituerad. Om du vill ha sex kostar det 750 kr''.  

Mannen grymtar missnöjt men hostar ändå upp pengarna och får sitt livs bästa sex. Efteråt säger kvinnan: 

''Vad tror du om att starta igång bilen och köra hem mig?''  

Mannen: 

''Jag skulle förstås ha berättat det innan, men jag är taxichaufför. Om du vill åka in till stan kostar det 1000 spänn...

• Ge karma 3
  • Bullseye 2
  • Haha 10
Dela på andra sajter

Ali ser att Muhammed klipper sitt gräs men lämnat två fyrkantiga rutor kvar.

Ali frågar varför han lämnar dessa rutor.

Muhammed säger att på den rutan hade jag min sexuella debut. Aha säger Ali, men den andra rutan då? 

Där stod hennes mamma och såg på. 

Upps vad sa hon då frågade Ali.

Bääähh

• Ge karma 1
  • Bullseye 1
  • Haha 10
Dela på andra sajter

Askungen har nu fyllt 75 år. Efter ett långt liv med prinsen, som nu är död, sitter hon ute på verandan en skön sommardag med sin katt som heter Bob. Då uppenbarar sig plötsligt hennes goda fe.

Överraskad frågar Askungen:

- Min goda fe, vad gör du här efter alla dessa år?

Den goda fen svarar:

- Askungen, du har levt ett perfekt liv sedan jag sist såg dig. Är det någonting som du önskar djupt inne i ditt hjärta?

Askungen blir något förvånad, men lycklig. Efter att ha tänkt efter en stund säger hon:

- Jag önskar att jag var rikare än jag kan förstå.

Och vips, så är hennes gungstol förvandlad till renaste guld.

Hennes trogna gamla katt, Bob, hoppar skräckslagen upp i hennes knä.

- Tack min snälla fe, säger Askungen.

- Det var väl det minsta jag kunde göra för dig. Vad vill du ha som din andra önskan Askungen ?

Askungen tittar ner på sin gamla, sköra kropp och säger:

- Jag önskar att jag var ung igen.

På en gång förvandlas hon till den vackraste unga skönhet. Hon känner vigören, som har legat orörd i många år, komma tillbaka.

Då säger den goda fen:

- Du får EN önskan till, Askungen.

Askungen tittar på den förskrämda katten, och så säger hon:

- Kan du förvandla min katt Bob till en ung, snygg man?

Så står BOB där, den tjusigaste unge man som hon någonsin sett. Han är så tjusig att fåglarna i skyn faller ner vid hans åsyn. Den goda fen säger:

- Ha det så bra i ditt nya liv !

Så försvinner hon som en blixt i blått elektriskt sken. Under ett par minuter tittar Bob och Askungen varann djupt i ögonen. Askungen sitter som förstummad och beundrar denna urtjusiga karl.

Då går Bob sakta fram till Askungen där hon sitter i sin gyllene gungstol, han kramar henne med sina muskulösa starka armar. Han böjer fram sig och blåser lätt i hennes hår och viskar:

- Nu ångrar du allt att du lät kastrera mig...

• Ge karma 2
  • Haha 10
Dela på andra sajter

En piga och en dräng skulle till att göra det...Bonden satt i fönstret då han såg drängen jaga hans get...
- Vad gör du? ropade bonden.
- Det kan jag inte berätta det är genant, svarade drängen.
Bonden hävdade sin rätt att få veta.
- Jo det är så att jag och pigan skulle göra "det" och jag skulle betala 1kr/cm och jag har inte så mycket pengar så jag skulle bara prova två cm, men då kommer getafan och stångar mej i röven så nu e jag skyldig pigan 19:-

• Haha 10
Dela på andra sajter

image.png.3f535f099028a5badea4214529212ec2.png

• Ge karma 2
  • Bullseye 1
  • Haha 4
  • Cheers 3

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...