Jump to content
IGNORERAD

Dagens skämthistoria

gubben4906

Recommended Posts

Två väninnor skulle bada bastu, den ena hade små fina bröst o den andre långa hängiga! 

Kvinnan med de hängiga brösten ursäktade sig för sin väninna o sa:

- Min man brukar suga och dra i brösten! 

- Jaha, svararde den andra kvinnan, det brukar min med, men vi sover i samma rum….

• Haha 13
Dela på andra sajter

Min kompis blev mamma och sa till oss kompisar att ”lukta på bebisen för den luktade nyfödd”, men mig lurade hon inte! 

Jag vet exakt vart den varit.

Har redan gått på exakt samma knep med Jockes fingrar en gång.. 🤨

• Haha 11
Dela på andra sajter

Flickan sitter i baren och ojar sig över alla feta män! " Varför måste ni dricka öl så in i helvete" frågar hon.

En man som inte är så djupt inne i dimman ännu svarar" När vi vill k**lla då vill inte ni, så därför dricker vi för glömma alla kvinnor överhuvudtaget"! 

• Party 1

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Dela på andra sajter

Det var två gubbar som hade kafferast på pappersbruket 

- Elov, hur är det med kärlekslivet numer? 

-Ja du John, det är inget vidare. 

- Har du inte hört om det där kärlekspulvret man kan beställa på Ellos? 

- Nej, men jag ska beställa det när jag kommer hem. 

Efter en vecka kom det en burk med pulvret. Han ringde till Elov:  

- Vad ska jag göra med pulvret, ska jag koka gröt på det eller ha det i maten. 

- Nej, du ska strö det i käringans säng. 

Kvällen kom och när käringan var inne på toan så strödde han pulver i hennes säng.  

Han tänkte: "Det var länge sen, jag strör lite till, hmm, tänk om jag inte orkar med henne, jag strör i min säng också". 

Sagt och gjort, käringan kom och la sig och efter fem minuter reste hon sig upp och skrek:  

- Jag vill ha karl! 

Då reste sig gubben upp och skrek: 

- Jag med!

• Haha 10
Dela på andra sajter

Han var 17 år när han fick följa med sina föräldrar till Paris. En kväll skulle föräldrarna gå på konsert. Pojken som var ensam gav sig ut på stan. På Rue Daunou, vid hörnet mot Rue de la Paix träffade han en kvinna som började prata med honom. Det var en jättestor kvinna men hon var snygg på sitt sätt. Dom hamnade på hennes rum och pojken berättade att han aldrig varit med om det förut men att han hemskt gärna skulle vilja lära sig.

- OK, sa kvinnan. Du vet väl att du ska in i mig?

Grabben såg tveksam ut, sedan sa han:

- Men ni lovar väl att tala om för mina föräldrar var jag är nånstans……..

• Ge karma 1
  • Haha 9
Dela på andra sajter

Det välrenommerade högfjällshotellet var mycket populärt bland storstadens nobless och det tillhandahöll all service gästerna kunde önska, bland annat en formidabel vallaservice utförd av den lokala samen Enok Nitti. En morgon när han vallade skidorna till gästerna kom en fisförnäm dam in i vallaboden och hade synpunkter på hur hennes skidor skulle smörjas. Efter att hon hade på pekat hur fel Enok gjorde brast det för honom och han sa åt kärringen att dra åt helvete. Inte långt efter kom hotellägaren till vallaboden och krävde att Enok skulle be damen om ursäkt vid lunchen inför alla gäster. Vid tolvtiden stövlade Enok in i restaurangen, harklade sig och tittade runt på sällskapet. - Var är tanten jag bad fara åt helvete? En kvinna reste sig och sade förmätt; - Det är jag.
Enok tittade henne stint i ögonen.
- Då ska jag bara meddela att resan har blivit inställd! 🙂😊

• Haha 11
Dela på andra sajter

Ett gift par i 60-års åldern firade sin 40-åriga bröllopsdag på en lugn, romantisk liten restaurang. Plötsligt dök en liten vacker fe upp på deras bord. Hon sa:
"För att ni är ett exemplariskt gift par och för att ni är kärleksfulla mot varandra, så kommer jag att ge er båda varsin önskan."

Hustrun svarade
"Åh, jag vill resa runt i världen med min älskade make..."
Den lilla fen viftade med sitt trollspö och - poof! - Två biljetter till Queen Mary dök upp i hennes händer.
Mannen tänkte efter en stund:
"Ja, detta är väldigt romantiskt, men ett tillfälle som detta kommer aldrig igen. Jag är ledsen min kärlek, men min önskan är att ha en hustru 30 år yngre än jag själv."

Hustrun och fen blev djupt besvikna, men en önskan är en önskan. Så fen viftade med trollspöt igen och poof! Mannen blev 93 år gammal.
Sensmoralen i denna historia: Män som är otacksamma jävlar ska komma ihåg att även feér är kvinnor... 😉😜

• Ojojoj 1
  • Haha 8
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Wangthong:

Är det anledningen till att kvinnor har längre livslängd än män?

Förmodligen. De undviker ju cirkulationsproblem när de springer fram och åter till köket. 😇

• Haha 8
Dela på andra sajter

En man berättar för en kvinnlig apotekare: 

-Jag har en konstant erektion. Vad kan du ge mig för den? 

Kvinnan funderar kort och svarar:

-Fri bostad och tre mål mat om dagen.

• Ge karma 1
  • Hjärta 1
  • Haha 12
Dela på andra sajter

Så var det domaren som dömt i ett mål i Karlskrona. Han firade detta i vänners glada sällskap. På vägen hem i Hoglands park ramlar han omkull samt spyr ner sig.

Väl hemkommen undrar hans fru vad han gjort.

Jo när jag gick hem blev jag överfallen av ett fyllo, han satte krokben på mig och spydde på mig. Men polisen tog han, och på tisdag skall jag dömma honom. Han skall få 3 månaders fängelse för detta.

Då säger hustrun, ge han 6 månader för han har skitet i dina kalsonger åxå.

• Ge karma 1
  • Haha 10
Dela på andra sajter

Inför nyår så ser man reklam skyltar överallt : Fireworks, köp nu! Vadå eldarbete??? 

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Dela på andra sajter

I fängelse: Spenderar du största delen av tiden i en cell 3x4 m

På jobbet: Spenderar du största delen av tiden i ett rum 3x2 m

I fängelse: Får du tre mål mat om dagen.

På jobbet: Får du rast för ett mål mat om dagen och det får du betala själv.

I fängelse: Får du förkortat straff för gott uppförande.

På jobbet: Blir du belönad för gott uppförande med mera arbete.

I fängelse: Vakterna låser och låser upp alla dörrarna för dig.

På jobbet: Du får själv bära runt på ett kort och själv låsa upp alla dörrar.

I fängelse: Kan du titta på TV och spela spel.

På jobbet: Får du sparken om du tittar på TV och spelar spel.

I fängelse: Har du din egen toalett.

På jobbet: Måste du dela toalett med någon idiot som pissar på ringen.

I fängelse: Får din familj komma på besök.

På jobbet: Får du inte ens prata med din familj.

I fängelse: Alla kostnader är betalda av skattebetalarna, inget jobb krävs.

På jobbet: Du får betala kostnaderna för att ta dig till jobbet, å sen betala skatt för att ge till fångar.

I fängelse: Får du stå ut med sadistiska fångvaktare.

På jobbet: Kallas de chefer.

• Ge karma 2
  • Bullseye 3
  • Haha 4
Dela på andra sajter

Flygkaptenen avslutar sin presentation över resan men glömmer att stänga av mikrofonen.

- Autopiloten på?

- Jajamen!

- Nu ska jag gå och skita, sen ska jag sätta på Sonja. Hon är alltid beredd på en snabbis i pentryt.

Alla i planet hör detta och en flygvärdinna springer fram för att få dem att stänga av mikrofonen men snubblar i gången och blir liggande raklång på golvet. En passagerare klappar henne på axeln och säger:

- Du behöver inte ha så bråttom, han skulle ju skita först.

• Haha 13
Dela på andra sajter

Kalle och Pekka var gamla polare – säkert ända sen vinterkrigets dagar. Kalle bodde i Haparanda medan Pekka bodde i Torneå tvärs över älven.

En fredagseftermiddag cyklade Kalle över bron för att titta till hur Pekka hade det. Det var ett tag sedan dom träffades. Från Pekkas hus dånade det ut finsk jenka och tangomusik.. 

Pekka öppnade dörren med en cigarr i munnen och en grogg i handen: 

- Seeeena, Kalle, kom in. Jag fyller år i dag, sa Pekka. 

Kalle hamnade mitt i Pekkas födelsedagsfest. Där blev han sen kvar både lördagen och söndagen. Fram emot söndagskvällen fick Kalle panik när han insåg att han på måndag morgon skulle vara på sitt arbete i Haparanda. Han cyklade hemåt över bron.

Veckan gick och nästa fredagseftermiddag tog han cykeln igen till Pekka för att tacka honom för den fina festen förra helgen. Framme vid Pekkas hus dånade finsk musik ut över nejden. Kalle ringde på dörren och Pekka öppnade med en fet ciggar i munnen och en grogg i handen. 

- Seeeena, Kalle, Har du varit ute och pissat?

• Ge karma 1
  • Haha 10
Dela på andra sajter

Two young Italian men had just arrived in the US and they were wandering around an unfamiliar city.

“I'm a hungry”, says the first one, so they began walking up and down the streets, looking for a place to eat.

Eventually, they spotted a sign that read Crematorium. “Maybe that's a place that sells cream. You wait here and I'll see.”

His friend waited outside for a few minutes when suddenly his buddy came dashing out with an angry group of men chasing him.

“Run for your life!” he yells to his friend, who looked at the mob coming towards them.

As they sped down the street his friend asked him why these men were chasing them.

“I don't a know. I walked in, saw all these well dressed people standing around. I sniffed the air and asked what's cooking?”

• Haha 5
Dela på andra sajter

Fru Andersson hade bekymmer.

- En ung man har flyttat in i våningen mitt emot, sa hon. Han står jämt i fönstret och hänger och tittar över hit. Vi måste skaffa gardiner till badrummet annars ser han mig när jag badar.

Herr Andersson tittar upp från kvällstidningen.

- Låt honom titta du, sa han. Så skaffar han nog egna gardiner ska du se.

• Ge karma 1
  • Haha 11
Dela på andra sajter

Nisse hade varit på födelsedagsfest hos chefen. Han kom hem på morgonkvisten ordentligt packad.... Frun vaknade och frågar sömnigt:

" Var det fyrtio eller femtio han fyllde?".... Fyrtio eller femtio? . Han fyllde oss allihop"

• Haha 3
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...