kolla min fot Inlagd Oktober 4, 2024 Dela Inlagd Oktober 4, 2024 17 minuter sedan, skrev Boa52: Till dej så skulle jag säga ingen vill erkänna att dom inte kan läsa Engelska så .Träffat många Svenskar i Thai deras Engelska är inte bra som thai Engelska. Nu menar jag inget dumt men svenskar som är äldre har svårt ått läsa Engelska. Snacka lite ok Det bekräftar ju att du enbart umgås med begåvnings reserven. "Menar inget dumt", det mesta du skriver är antingen dumt eller saknar relevans. Gå på sängen med trippel huva 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 4, 2024 Dela Inlagd Oktober 4, 2024 2 timmar sedan, skrev Boa52: Enligt dina inlägg så är alla här ena dj på Engelska , tvilar du får bara respons ändå Svenska gubbar måste vara ena duktig på Engelska , hur kommer det sej tror du bara får karma men ingen förstår texten Hade morsan levat fortfarande hade hon varit 92 nu och inte haft några som helst problem att läsa den storyn. Ta det som ett tillfälle att lära dig lite engelska. Så svårt är det inte. Häe på phuket umgås jag med både tyskar och fransmän (gamla gubbar) och alla är hyffsade på engelska. 4 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 4, 2024 Dela Inlagd Oktober 4, 2024 8 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Oktober 4, 2024 Dela Inlagd Oktober 4, 2024 5 timmar sedan, skrev Boa52: Enligt dina inlägg så är alla här ena dj på Engelska , tvilar du får bara respons ändå Svenska gubbar måste vara ena duktig på Engelska , hur kommer det sej tror du bara får karma men ingen förstår texten Vi bluffar bara, det är ingen här som läser engelska. Rolba bara tycker att det ser fränt ut att kopiera in historier på engelska. Vi andra blir impade av hans kunskaper. I själva verket bluffar vi och använder Google translate. Translate betyder översätta. Så här gör du så kan du också låtsas kunna engelska. Markera texten du vill översätta, högerklicka och välj "översätt till svenska". Du bör ha Google för att det ska fungera. Har du något annat kan du behöva göra på annat sätt. 4 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 5, 2024 Dela Inlagd Oktober 5, 2024 HOW TO MAKE A MAN HAPPY!!! 1. Make food; 2. Sleep with him; 3. Don't ask questions; 4. Leave him alone. HOW TO MAKE A WOMAN HAPPY: 1. Be Friends 2. Companion 3. Lover 4. Beautiful 5. Charming 6. Good in the kitchen 7. Atlético 8. Electrician 9. Plumber 10. Mechanic 11. Carpenter 12. Decorator 13. Stylist 15. Poet 16. Psychologist 17. Bug zapper 18. Psychiatrist 19. Good-natured 20. A good listener 21. Organizer 22. A good father 23. Smelly 24. Empathetic 25. Cult 26. Sensitive 27. Attentive 28. Seductive 29. Smart 30. Funny 31. Creative 32. Hot 33. Strong 34. Understanding 35. Tolerant 36. Prudent 37. Ambitious 38. Capable 39. Brave 40. Determined 41. True 42. Insurance 43. Check everything 44. Punching bag 45. Lonely without friends DON'T FORGET TO: 46. Praise often 47. Give gifts 48. Be honest 49. Opening the car door 50. Not to stress her 51. Don't look at other women. 52. Lift the toilet lid. 53. Being a computer teacher. 54. Don't snore. 55. Do not dry your feet with a towel. AND ALSO: 56. Never forget: * her birthday * dating anniversary * the anniversary of the first kiss * the anniversary of the first time they met *her mother's birthday * Valentine's Day and being faithful THEY HATE... 1. Who responds 2. Who remains silent 3. You lie to them 4. Be sincere 5. Worries 6. Who doesn't care 7. Be jealous 8. Don't be jealous BONUS: And never forget, even if you are right, you are always wrong See less 2 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 5, 2024 Dela Inlagd Oktober 5, 2024 14 minuter sedan, skrev Kenneth4618: HOW TO MAKE A MAN HAPPY!!! 1. Make food; 2. Sleep with him; 3. Don't ask questions; 4. Leave him alone. HOW TO MAKE A WOMAN HAPPY: 1. Be Friends 2. Companion 3. Lover 4. Beautiful 5. Charming 6. Good in the kitchen 7. Atlético 8. Electrician 9. Plumber 10. Mechanic 11. Carpenter 12. Decorator 13. Stylist 15. Poet 16. Psychologist 17. Bug zapper 18. Psychiatrist 19. Good-natured 20. A good listener 21. Organizer 22. A good father 23. Smelly 24. Empathetic 25. Cult 26. Sensitive 27. Attentive 28. Seductive 29. Smart 30. Funny 31. Creative 32. Hot 33. Strong 34. Understanding 35. Tolerant 36. Prudent 37. Ambitious 38. Capable 39. Brave 40. Determined 41. True 42. Insurance 43. Check everything 44. Punching bag 45. Lonely without friends DON'T FORGET TO: 46. Praise often 47. Give gifts 48. Be honest 49. Opening the car door 50. Not to stress her 51. Don't look at other women. 52. Lift the toilet lid. 53. Being a computer teacher. 54. Don't snore. 55. Do not dry your feet with a towel. AND ALSO: 56. Never forget: * her birthday * dating anniversary * the anniversary of the first kiss * the anniversary of the first time they met *her mother's birthday * Valentine's Day and being faithful THEY HATE... 1. Who responds 2. Who remains silent 3. You lie to them 4. Be sincere 5. Worries 6. Who doesn't care 7. Be jealous 8. Don't be jealous BONUS: And never forget, even if you are right, you are always wrong See less Inte lätt å va man inte, men det vet vi ju redan!😵 1 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 5, 2024 Dela Inlagd Oktober 5, 2024 2 timmar sedan, skrev Kenneth4618: HOW TO MAKE A MAN HAPPY!!! 1. Make food; 2. Sleep with him; 3. Don't ask questions; 4. Leave him alone. HOW TO MAKE A WOMAN HAPPY: 1. Be Friends 2. Companion 3. Lover 4. Beautiful 5. Charming 6. Good in the kitchen 7. Atlético 8. Electrician 9. Plumber 10. Mechanic 11. Carpenter 12. Decorator 13. Stylist 15. Poet 16. Psychologist 17. Bug zapper 18. Psychiatrist 19. Good-natured 20. A good listener 21. Organizer 22. A good father 23. Smelly 24. Empathetic 25. Cult 26. Sensitive 27. Attentive 28. Seductive 29. Smart 30. Funny 31. Creative 32. Hot 33. Strong 34. Understanding 35. Tolerant 36. Prudent 37. Ambitious 38. Capable 39. Brave 40. Determined 41. True 42. Insurance 43. Check everything 44. Punching bag 45. Lonely without friends DON'T FORGET TO: 46. Praise often 47. Give gifts 48. Be honest 49. Opening the car door 50. Not to stress her 51. Don't look at other women. 52. Lift the toilet lid. 53. Being a computer teacher. 54. Don't snore. 55. Do not dry your feet with a towel. AND ALSO: 56. Never forget: * her birthday * dating anniversary * the anniversary of the first kiss * the anniversary of the first time they met *her mother's birthday * Valentine's Day and being faithful THEY HATE... 1. Who responds 2. Who remains silent 3. You lie to them 4. Be sincere 5. Worries 6. Who doesn't care 7. Be jealous 8. Don't be jealous BONUS: And never forget, even if you are right, you are always wrong See less Lägg in en översättningslänk så gamlingarna kan läsa. Fast de kanske inte heller kan hantera länkar. 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 5, 2024 Dela Inlagd Oktober 5, 2024 9 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 5, 2024 Dela Inlagd Oktober 5, 2024 "Min fru hade jagat mig under flera dagar och tjatat om att jag skulle måla toalettsitsen och till slut gjorde jag det, när hon var uppe hos en annan familj här i vår bostadsrättsförening. När jag var klar, så gick jag ut i vårt förråd för att hämta en pryl. Tror ni inte, att när jag kom åter, så hade frun klätt av sig för att ta en dusch. Innan hon klev in i duschkabinen, så satte hon sig på toaletten. När hon försökte resa sig upp, så insåg hon, att icke riktigt torr epoxyfärg hade limmat fast toalettringen vid hennes bakända. När jag kom in, så var hon mycket upprörd och jag försökte verkligen hjälpa henne ur predikamentet. Vi gjorde så gott vi kunde, slet och drog så in i helvete, men utan att lyckas. Till slut så tog jag och avlägsnade hela toasitsen med lock och allt. Svepte en filt runt frun och körde ner henne till akuten. Jourhavande läkare vände och vred på frun för att se hur han skulle bära sig åt för att få loss henne. Min fru är ju inte så jävla rolig, men försökte ändå lätta upp stämningen genom att säga: -Nå, doktorn, jag slår vad om, att ni aldrig sett något sådant här förut??!! -Jo, faktiskt har jag sett liknande, men aldrig när den varit inramad!!!" 8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 5, 2024 Dela Inlagd Oktober 5, 2024 Det är ju i alla fall lördag.. 🤣 11 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 5, 2024 Dela Inlagd Oktober 5, 2024 En man kommer hem från jobb en kväll och ser sin fru på alla fyra letandes efter en sak under soffan. Snabbt som attan drar han ner byxorna, ställer sig bakom henne, drar upp kjolen, bara precis trycker in den och sätter på henne så svetten lackar. När de är klara ger han frugan en riktigt ordentlig dask på rumpan. -”Vad var det bra för?” frågar hon surt. ”För att du inte vände dig om och kontrollerade vem det var…” 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Oktober 5, 2024 Dela Inlagd Oktober 5, 2024 4 timmar sedan, skrev rolba: Lägg in en översättningslänk så gamlingarna kan läsa. Fast de kanske inte heller kan hantera länkar. Det du visar är väl inte intressant så om nån begriper eller inte ointressant Ha en bra semester i Thai varför lira på detta forum, skulle jag inte göra, njuta av livet eller har du ett behov att skriva vad du gör. nu blir du säkert sur på mej, men tänk efter.Du är i Thai och måste skriva på ett Svenskt thai forom,skulle jag vara i Thai och ex patong fan vad kul jag skulle ha 1 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Oktober 5, 2024 Dela Inlagd Oktober 5, 2024 15 minuter sedan, skrev Boa52: Det du visar är väl inte intressant så om nån begriper eller inte ointressant Ha en bra semester i Thai varför lira på detta forum, skulle jag inte göra, njuta av livet eller har du ett behov att skriva vad du gör. nu blir du säkert sur på mej, men tänk efter.Du är i Thai och måste skriva på ett Svenskt thai forom,skulle jag vara i Thai och ex patong fan vad kul jag skulle ha Om man nu har ett intresse för Thailand och tillbringar halva sin tid i landet så är det väl inte konstigt att man skriver i ett thailandsforum. 4 2 Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Oktober 5, 2024 Dela Inlagd Oktober 5, 2024 Pekka som hade kommit hem från Vinterkriget blev intervjuad av ortens tidning. – Pekka, vad var det första du gjorde när du kom hem? – Hade sex med frugan. – Men efter det då? – Hade sex med frugan igen. – Men Pekka, jag menar vad du gjorde efter det att du haft sex med din fru? - Tog av mig skidorna! 1 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Oktober 5, 2024 Dela Inlagd Oktober 5, 2024 Det var två göteborgare som var på besök i Stockholm. Efter två dagar i huvudstaden hade de båda gjort slut på sina pengar. När de skulle åka tåg hem visste de inte hur de skulle betala. Då sa den ene: - Vi spelar blinda! När konduktören kom för att kolla biljetten, så sträckte den ene fram två st biobiljetter. Konduktören sa: - Dessa kan ni inte åka med. - Hrm... Vi är båda blinda och bad en pojke fixa tågbiljetter till oss. Dessa var vad vi fick. Konduktören tittade misstänksamt på de båda göteborgarna och sa: - Låt gå för den här gången då. Konduktören gick därefter in i nästa kupé, där det satt en riktigt läcker tjej. Han bad henne göra en tjänst, nämligen gå in och visa brösten för de "blinda" passagerarna. - Jag tror nämligen inte att de är blinda... - Inga problem, visst kan jag det! Hon gick in till männen, drog upp tröjan och lät brösten guppa ut. Coola, som Göteborgare faktiskt är, rörde de inte en min. - Nej du, nog är de blinda! sa tjejen när hon kom tillbaka till konduktören. - Jag HATAR gratisåkare i mitt tåg! Om du går in och visar lite mer, så får du åka gratis! - Självklart! Så tjejen gick in till göteborgarna igen, drog ner byxorna och blottade hela sitt kön, varpå den ena mannen sa: - Nu börjar vi närma oss Götet för nu börjar det lukta fesk...... 8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 5, 2024 Dela Inlagd Oktober 5, 2024 1 timme sedan, skrev Boa52: Det du visar är väl inte intressant så om nån begriper eller inte ointressant Ha en bra semester i Thai varför lira på detta forum, skulle jag inte göra, njuta av livet eller har du ett behov att skriva vad du gör. nu blir du säkert sur på mej, men tänk efter.Du är i Thai och måste skriva på ett Svenskt thai forom,skulle jag vara i Thai och ex patong fan vad kul jag skulle ha Man kan väl inte hänga i baren jämt så då passar det ju att läsa och skriva lite på forumet. Sen får man kontakt och träffar folk som kommer på besök ibland. Har nog träffat uppemot 50 pers via forumet. Kanske fler. Patong var jag till en kväll för 7 år sedan. Var mest bara jobbig musik. Kan väl bli ett återbesök närmaste åren. Finns ju barer och lättklädda damer runt hörnet här. Man har inte roligare än man gör sig men det går ingen nöd på mig. 8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Oktober 5, 2024 Dela Inlagd Oktober 5, 2024 En konstutställning i Kiruna invigdes av vår kulturminister. Hon fattade tycke för en tavla med fyra nakna svarta män-Varav en av dem hade vit snopp. Hon frågade konstnären, en gammal finne: -Varför har en av afrikanerna vit snopp? Han svarade på bruten finlandssvenska: – Di ä int afrikane. Di ä kruvarpetare och en ha vari hemma på lunsen. 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Oktober 6, 2024 Dela Inlagd Oktober 6, 2024 Det var horan och kunden som hade tillbringat natten tillsammans. På morgonen när kunden skulle lämna sitt sällskap, ville han inte betala för natten. Horan reagerade naturligtvis och kontrade genom att dra honom inför tinget. Den stora dagen kom och förhandlingarna skulle börja då en mellanstadieklass träder in i tingssalen. Domaren inser genast problematiken och kallar till sig horan och kunden och säger med tanke på moralen i fallet så måste de låtsas att det inte är en uppgörelse mellan en hora och hennes kund, utan mellan säljare och köpare av en lägenhet. Förhandlingarna inleds med att kunden får förklara sig: - För det första, så var lägenheten fuktskadad. För det andra var skithuset beläget alldeles för nära vardagsrummet och för det tredje var lägenheten alldeles för stor. Därefter blev det dags för horan att bemöta kritiken: - Vad gäller fukten i lägenheten så var köparen väl förberedd eftersom han hade på sig dubbla regnrockar. Vad sedan gäller skithusets belägenhet i förhållande till vardagsrummet så kunde det knappast spela någon roll eftersom att köparen sprang fram och tillbaka mellan de två rummen titt som tätt. Slutligen vad gäller lägenhetens storlek så går det inte att komma med möblemang för en etta när man ska flytta till en fyra. 1 1 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 6, 2024 Dela Inlagd Oktober 6, 2024 Det var en kvinna som skrev in till en frågespalt i en tidning och bad om råd….. ”Jag är en gift kvinna som har ett bekymmer, min man är OTROLIGT sexuellt aktiv! Det spelar ingen roll vad jag håller på med i hemmet, han hoppar på mig HELA TIDEN! Om jag diskar så puttar han undan disken och sätter på, håller jag på i tvättstugan så hamnar jag med näsan i tvättkorgen, dammsuger jag så tar det en halv minut innan jag står på alla fyra på golvet….. VAD SKA JAG GÖRA??? Mvh Sexuellt utsliten (Ps, ursäkta den hoppiga handstilen…. Ds)” 🤣 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 6, 2024 Dela Inlagd Oktober 6, 2024 Inte lätt att vara lärare idag Det var kristendomsundervisning i skolan. Man talade om Maria och Jesu födelse. Fröken tittade välvilligt ut över barnaskaran och sa: - Hur tror ni att det kommer sig att Maria fick barn trots att hon inte var gift? Du Ragnar kanske kan svara ... Och Ragnar reste sig försynt, stirrade i klassrumstaket och man såg hur han tänkte så att det knakade. Så sa han: - Skulle man kunna tänka sig att hon pippat ...? 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Oktober 6, 2024 Dela Inlagd Oktober 6, 2024 En ung blondin från Stockholm var desperat och skulle dränka sig från Skeppsbron. Då kom en snygg sjöman förbi och sa att han skulle till Amerika och att han kunde smuggla med henne på båten. Hon följde med sjömannen och smög ombord på båten på natten. Varje natt kom sjömannen med mat till henne och sen älskade de passionerat till gryningen. Tre veckor senare upptäcktes hon av kaptenen. - Vad gör du här? - Jag får mat och resa till Amerika mot att en sjöman får ligga med mig. - Då har han verkligen lyckats, för det här är Djurgårdsfärjan! 12 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Oktober 6, 2024 Dela Inlagd Oktober 6, 2024 Det var skogshuggaren som satt å fika i skogen. Solen sken å livet kändes så som det ska när man pausar. Då ringlar det fram en orm från riset och upp över trädets rötter, trädet som snart ska fällas. Skogshuggaren ställer sakta ned muggen med det rykande kaffet, greppar yxan som ligger vid hans fötter. Ställer sig upp och ska just ta ormen av daga då ormen vänder sig om och väser med hög röst,"Skona mig, Skona mig." "Varför då? sa mannen" "Du får en önskan uppfylld", sa ormen darrande Hmmm, en talande orm tänkte mannen "Ok, men då ska jag kunna pissa ut den godaste whiskyn som finns resten av mitt liv." "Tack" sa ormen. "Se det som klart." Och ormen lade iväg snabbare än snabbt. Fasiken tänkte mannen, lurad igen. Men hur de nu än var med det så blev han nödig och ställde sig och pissade. Doftar inte som det brukar, tänkte mannen och stack fram fingret i strålen. Smakar ju som, som, som Whiskey. Fram med muggen för att klämma ur de sista dropparna. "Whiskey" skrek mannen. Fort hem och fram med 2 glas. Frugan undrade vad som stod på. "Jag pissar finaste Whiskyn" tjoade mannen. "Du skojar" sa frun. "Nej, nej, smaka" "Det var som sjutton" sa frun. Och resten av veckan likadant. Ut och jobba, hem och ställa fram 2 glas. Så kom då fredagen och mannen tog fram 1 glas "Men jag då" sa frugan. "Lugn bara" sa mannen. "Idag ska du få dricka direkt från flaskan 1 9 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 6, 2024 Dela Inlagd Oktober 6, 2024 5 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 6, 2024 Dela Inlagd Oktober 6, 2024 28 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Jag säger "terve" till dom finnar jag känner! Det betyder hej!🤠 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Oktober 6, 2024 Dela Inlagd Oktober 6, 2024 Johan tog en öl på en restaurang tillsammans med sin kamrat Jens, då han plötsligt fick se en vacker kvinna som satt vid bardisken. Efter att ha suttit och samlat mod i drygt en timme gick han tillslut fram till henne och frågade: - Har du kanske lust att komma över till mitt bord och prata en stund? Hon svarade med att resa sig upp och ropa med sina lungors fulla kraft: - Nej, jag vill absolut inte följa med dig upp på rummet i kväll! Alla gäster och servitörer i den fullsatta restaurangen stirrade med avsmak på Johan då han slokörat smög sig tillbaks till sitt eget bord, både förolämpad och överraskad. Ett par minuter senare kom kvinnan över till dem och bad om ursäkt. - Jag beklagar om jag gjorde dig förlägen, sa hon, - men det är så att jag studerar psykologi och nu håller jag på med en undersökning av hur olika människor reagerar när de utan förvarning försätts i generande situationer. - Det var det fräckaste jag har hört! ropade Johan så högt att det skallrar i hela restaurangen. - Två tusen kronor för en halvtimme...? 10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu