Jump to content
IGNORERAD

Dagens skämthistoria

gubben4906

Recommended Posts

Känsliga läsare varnas..😆

Det är jättetrångt på bussen. Alla står och pressas mot varann. Bakom en ung dam står Perra som säger:" Förlåt om något trycker mot dig bakifrån, men det är min veckolön som betalades ut i bara mynt, inte sedlar". Då säger damen: "Mynten har jag inget emot. Men det känns som om du har fått 
löneförhöjning sen förra hållplatsen"!

• Ge karma 1
  • Haha 14
Dela på andra sajter

Kenneth4618

image.thumb.png.b46196ebdb6200ef12a95036282d69ab.png

• Haha 5

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

Igår såg jag en gravid kvinna stå och röka. 
Vilken utskällning hon fick! 😡
.
.
.
Hon var inte gravid. 
Vilken utskällning jag fick ... 😨

• Ge karma 1
  • Haha 9
Dela på andra sajter

En kille på en bröllopsmiddag säger till sin bordsgranne:
- Är inte bruden bra ful?
- Hörru, tänk på vad du säger, hon är min dotter!
- Oj, förlåt det var ett dåligt skämt, jag visste inte att du var hennes pappa.
- Jag är hennes mamma!

• Ge karma 1
  • Haha 11
Dela på andra sajter

Kenneth4618

Sven följde med sin fru till damfrisören. Men han tycker att det tar lång tid. Så Sven går bort till ett fnask som står i en portuppgång intill.
- Hur mycket kostar det? undrar han.
- 1500, säger fnasket.
- Nej, nej, du får 500 kr.
- Nej! 1500 ska jag ha, säger hon.
- Ok! Då får det vara, säger Sven, och går till damfrisören där hans fru nu är färdig.
När de går arm i arm hem går de förbi fnasket, som gapskrattar och ropar till Sven:
- Där ser du vad du får för 500 spänn!

• Haha 12

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

Känsliga läsare varnas..🤣

Hämnden är ljuv
Rune var i Stockholm över helgen och tog en taxi från Stureplan till hotellet han bodde på, det var dyrt jämfört med vad han var van vid men Rune betalade troget.
Han tog dagen efter en taxi samma väg tillbaka till Stureplan men denna kostade knappt hälften.
-Du blev lurad igår sa den vänlige chauffören, här får man se upp.
När kvällen led mot sitt slut stod det en rad taxibilar och väntade, längst fram av dessa stod chauffören som lurat Rune kvällen innan.
Rune började längst bak, gick fram till en taxi i taget och frågade vad en avsugning skulle kosta?
Första och andra chauffören skrek åt honom, tredje låste dörrarna, fjärde bad honom dra åt helvete!
Till slut kom han fram till främsta bilen, han frågade då artigt om han kunde köra honom till hotellet ikväll också?
Javisst gestikulerade chauffören, Rune vände sig då mot de andra bilarna och gjorde tummen upp innan han hoppade in i taxin...

• Ge karma 2
  • Haha 14
Dela på andra sajter

En äldre man var hos doktorn och blev undersökt noggrant.
Sedan frågade doktorn honom:
- När hade du sex senast?
Han bad att få låna telefonen och ringde hem.
Hans fru lyfte på luren och mannen sa genast:
- Hej, när hade vi sex senast?
Det blev tyst en stund... Sedan frågade frun:
- Vem är det som ringer?.....

• Ge karma 2
  • Haha 13
Dela på andra sajter

Lärarinnan Åsa Larsson från Umeå hade lektion med sin klass 3C. Efter en stund kommer de till en lite klurig fråga. Fröken säger:

– Hur kan man täcka in två hål i ett hål?

Inget av barnen var säker på svaret.

– Jag förväntade mig mer av er! Skäms! sa lärarinnan skarpt. Nu är lektionen slut, men ta den här uppgiften med hem till era föräldrar och se om de vet svaret!

Dagen efter hade man lektion igen.

– Nå, har ni kommit på hur man kan täcka in två hål i ett hål?

Ingen elev svarade.

– Jaha, då är era föräldrar också korkade, sa Åsa.

Sedan satte lärarinnan ihop sin tumme med sitt pekfinger och bildade på så vis en cirkel. Sedan lutade hon huvudet bakåt och satte fingercirkeln framför sina näsborrar.

– Se! Svårare än så var det inte!

Dagen därpå kommer lilla Lisa fram till Åsa och frågar.

– Min pappa undrar om fröken vet hur man täcker in sju hål i ett hål?

– Det är helt omöjligt, det går inte, svarade lärarinnan självsäkert.

– Jo, det är möjligt, sa eleven.

– Hur då?! replikerade Åsa.

Eleven:

– Det är inte svårt, hälsar pappa. Ta bara en flöjt och kör upp den i arslet!

• Ge karma 1
  • Haha 11
Dela på andra sajter

En liten grabb går fram till en tant på gatan och frågar:
- Kan tant säga mej var bordellen ligger nånstans?

- Vet hut unge man, fräser damen, och ger honom en örfil.

Pojken går hem, och i köket står hans mamma och lagar mat. 
- Vad du är röd på kinden, säger hon.

- Ja, det var en tant som slog mej. 

- Varför då? om jag får fråga. 
- Jag frågade henne om hon visste var bordellen ligger. 

- Då ska du få en örfil av mej också! 

- Nä, nu får det vara nog, säger gossen. Om det ska vara ett sånt här himla liv får farsan hämta sina kalsingar själv…

• Ge karma 1
  • Haha 9
Dela på andra sajter

Herr Karlsson sitter vid frukostbordet och läser morgontidningen när hans fru kommer rusande fram till honom och klipper till honom i huvudet med en kastrull.

– Varför gjorde du så där? frågar han och tar sig på bulan på huvudet

– Jag hittade en lapp i din ficka igår en namnet Jeanette på, svarar hon.

– Men älskling, svarar han, jag var ju på travet och ”Jeanette” var hästen jag satsade på.

Hans fru tror på hans förklaring och ber honom skamset om förlåtelse.

Tre veckor senare sitter han än en gång vid frukostbordet när hans fru ger honom ett våldsamt slag i huvudet med en stekpanna. Han sjunker ihop över bordet.

– Varför gjorde du så där nu då?, frågar han när han kvicknar till.

Hustrun svarar:
– Din häst ringde!

• Ge karma 1
  • Haha 11
Dela på andra sajter

Kenneth4618

Känsliga läsare varnas härmed 😉

En kille på 18 år, oskuld, hade blivit uppraggad av en äldre tjej.
Hon klädde av sig sexigt och killen stod storögt och tittade på.
När hon stod framför honom, naken, tog hon tag i sina väl tilltagna bröst, hon vickade på höfterna och masserade brösten med bägge händerna.
- Vet du vad detta är? Frågade hon killen.
- Nnnn..nej... Svarade killen och svalde hårt.
- Det är mina p*ttar, dom ska du få knåda, slicka och suga på, HUR mycket du vill.
Hon lade sig på sängen, drog upp fötterna och särade på benen.
Tog ett fast tag om "hallongrottan" med ena handen, delade på bl*gdläpparna och frågade:
- Vet du vad detta är?
Killen slickade sina torra läppar och började svettas, ögonen var nu ännu större.
- Nnnnene..nej.. Svarade han.
- Det är min bullf*tta, den ska du få slicka och kn*lla, precis så mycket du vill och orkar...
Killen började storgråta.
- Men, herre gud! Vad är det? Undrade tjejen.
Killen lyckades flämta fram:
- Jag är glutenallergiker.... 😢

• Haha 9

Dela på andra sajter

En man kommer in på en bar. Han säger till bartendern
Vill du se något fantastiskt? Ja säger bartendern. Ur fickan tar mannen fram en liten hamster, och ett litet mini piano. Hamstern går fram till pianot och börjar spela fantastisk klassisk musik av Chopin och Beethoven. Hela baren jublar när dom ser detta. Mannen säger till bartendern. Om jag visar dig något ännu mera fantastiskt? Får jag gratis öl resten av kvällen då?
Bartendern säger ja direkt. Ur andra fickan tar mannen fram en groda som ställer sig bredvid hamstern, och börjar sjunga, medans hamstern ackompanjerar på pianot. Efter att mannen sitter och sippar på sin fjärde öl. Så kommer det fram en man som suttit i baren till honom. Han frågar om han får köpa grodan för 100 000 dollar. Mannen säger nej jag kan inte sälja grodan. Budet höjs då till 250 000 dollar. Mannen vill i alla fall inte sälja grodan. Budet ökar till 500 000 dollar. Då ger mannen med sig. Efter att han fått 500000 insatt på sitt konto. Och lämnat över grodan. Så säger bartendern. Varför sålde du grodan för 500000 för? Du hade ju kunnat tjäna miljoner på grodan. Då svararar mannen. Jag har ju i alla fall hamstern kvar. Och hamstern är buktalare.... 🤣🤣

• Ge karma 1
  • Haha 7

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Dela på andra sajter

ThailandNovise
2 timmar sedan, skrev janne_h:

Vill du se något fantastiskt? Ja säger bartendern. Ur fickan tar mannen fram en liten hamster, och ett litet mini piano. Hamstern går fram till pianot och börjar spela fantastisk klassisk musik av Chopin och Beethoven. Hela baren jublar när dom ser detta. Mannen säger till bartendern. Om jag visar dig något ännu mera fantastiskt? Får jag gratis öl resten av kvällen då?
Bartendern säger ja direkt. Ur andra fickan tar mannen fram en groda som ställer sig bredvid hamstern, och börjar sjunga, medans hamstern ackompanjerar på pianot. Efter att mannen sitter och sippar på sin fjärde öl. Så kommer det fram en man som suttit i baren till honom. Han frågar om han får köpa grodan för 100 000 dollar. Mannen säger nej jag kan inte sälja grodan. Budet höjs då till 250 000 dollar. Mannen vill i alla fall inte sälja grodan. Budet ökar till 500 000 dollar. Då ger mannen med sig. Efter att han fått 500000 insatt på sitt konto. Och lämnat över grodan. Så säger bartendern. Varför sålde du grodan för 500000 för? Du hade ju kunnat tjäna miljoner på grodan. Då svararar mannen. Jag har ju i alla fall hamstern kvar. Och hamstern är buktalare.... 🤣🤣

1 minut sedan, skrev ellim63:

• Ge karma 1
Dela på andra sajter

Kenneth4618

bravo-clap.gif.d950d74aa0c0bdffcfa67dc647bf2e40.gif

3 minuter sedan, skrev ThailandNovise:

Ändrades av Kenneth4618

Dela på andra sajter

Kenneth4618
1 timme sedan, skrev ThailandNovise:

1 timme sedan, skrev apknug:

image.png.96363b73e442dd2913277888f20b1c04.png

• Haha 1

Dela på andra sajter

ThailandNovise
59 minuter sedan, skrev Kenneth4618:

image.png.96363b73e442dd2913277888f20b1c04.png

Dags för dig att fylla i ett formulär 

Formulär2.jpg

• Ge karma 1
Dela på andra sajter

Kenneth4618
6 minuter sedan, skrev ThailandNovise:

Dags för dig att fylla i ett formulär 

Formulär2.jpg

Nu blev det självmål till.

Med tanke på dina inlägg så passar den nog dig bäst. 🤣

Ändrades av Kenneth4618
  • Minus 1

Dela på andra sajter

ThailandNovise
9 minuter sedan, skrev Kenneth4618:

Nu blev det självmål till.

Med tanke på dina inlägg så passar den nog dig bäst. 🤣

Självmål av dig som vanligt. Formulären hjälper inte dig, men det finns ingenting annat.

Dela på andra sajter

En liten gammal gumma kom en dag in på en sparbank. Med sig hade gumman en ikeakasse med sedlar. Hon insisterade på att hon måste prata med bankdirektören 
för att öppna ett sparkonto eftersom det rörde sig om mycket pengar! Snabbt lät kassörskan henne träffa bankdirektören.

Bankdirektören frågade henne hur mycket hon ville sätta in. 2,568,329 svarade tanten och tömde ikeakassen på skrivbordet. Bankdirektören blev av förståeliga skäl nyfiken på hur tanten kommit över så mycket pengar i kontanter.

Han frågade därför henne,

- Bästa damen, jag måste bara fråga var ni fått tag i alla pengarna.

- Jag slår vad. Svarade den gamla damen.

- Slår vad? Hur menar ni då?

- Till exempel skulle jag kunna sätta 250.000 kronor på att du har fyrkantiga testiklar!

- Ha! Skrattade bankdirektören.

- Det är ett vansinnigt vad, du kan aldrig vinna!

Gumman utmanade direktören,

- Så då är vi överens om vadet?

- Visst. Sa bankmannen, - Jag sätter 250.000 kr på att mina testiklar inte är fyrkantiga!

Den lilla gumman sa då

- OK, men eftersom det är så mycket pengar inblandade så undrar jag om jag kan ta med min advokat som vittne, klockan 10 skulle passa oss?

- Ni är välkomna! Svarade bankdirektören självsäkert.

Senare den kvällen, blev bankdirektören mycket nervös inför vadslagningen och spenderade en lång stund framför spegeln med att kolla sina testiklar.

Han kollade från ena sidan, vände sig och kollade andra sidan, om och om igen. Han kände noggrant igenom dem tills han var absolut säker på att hans kulor inte var fyrkantiga och det inte fanns någon chans att han skulle förlora vadet.

Morgonen därefter, prick 10.00 dök den gamla damen upp med sin advokat på bankdirektörens kontor. Hon presenterade advokaten för bankchefen och upprepade vadet,

- 250.000 kr på att direktörens testiklar är fyrkantiga!

Bankdirektören bekräftade att han accepterade vadet var på gumman bad honom att dra ner byxorna. Bankdirektören gjorde som hon sa. Tanten kikade noggrant på hans testiklar och frågade om hon fick känna på dem.

- Tja. Sa bankmannen.

- 250.000 är mycket pengar, så jag antar att du har rätt att göra en fullständig undersökning.

I samma stund så märkte bankchefen att advokaten stod och sakta slog huvudet i väggen. Bankdirektören frågade den gamla damen,

- Vad tusan är det med din advokat?Hon svarade,

- Åhh ,Inget särskilt, förutom att jag slog vad med honom om 1.000.000 kr att jag idag klockan 10.00 skulle ha sparbankens direktörs testiklar i min hand.

• Ge karma 4
  • Haha 7
Dela på andra sajter

16 timmar sedan, skrev janne_h:

13 timmar sedan, skrev apknug:

Ekar det här? 

• Haha 2

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Dela på andra sajter

9 timmar sedan, skrev janne_h:

Ekar det här? 

Även jag lade in den efter dig...🤣

• Ge karma 1
Dela på andra sajter

Kenneth4618

Somliga har inget liv, så de letar dubbletter på inlägg i ett internetforum istället 🤣

• Haha 1

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...