Jump to content
IGNORERAD

Dagens skämthistoria

gubben4906

Recommended Posts

kolla min fot

En kvinnlig dvärg hade ett stort problem. Varje gång det regnade fick hon skavsår i underlivet.

Till slut gick dvärgen till en doktor och berättade om problemet, men doktorn hittade inget som var fel. Så dvärgen skulle skynda sig till doktorn någon dag när det regnade istället.

När det så en dag började regna sprang dvärgen direkt till mottagningen.

Doktorn hittade direkt problemet och tog fram sin kniv och började skära där nere.

Efter ett tag frågade doktorn:

- Hur känns det nu på vänstra sidan?

Dvärgen svarade:

- Det känns jätte bra.

Och efter en stund sa doktorn:

- Nu är jag klar, hur känns det?

Dvärgen utbrast:

- Det måste vara ett MIRAKEL...

Doktorn log och sa:

- Nej, men jag skar bort 10 cm från dina gummistövlar

• Ge karma 1
  • Haha 2
Dela på andra sajter

Om du har svårt att vakna på morgonen så lägg dig skitnödig!

• Ge karma 1
  • Haha 1

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev audirs2:

Bättre att dricka ett par öl på kvällen.

• Haha 1

Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli.........

Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev UglyFarang:

Bättre att dricka ett par öl på kvällen.

Har inte svårt att somna på kvällen men ge mej 2 glas rödvin så somnar jag stående i ett hörn

• Haha 1
Dela på andra sajter

16 minuter sedan, skrev Boa52:

Har inte svårt att somna på kvällen men ge mej 2 glas rödvin så somnar jag stående i ett hörn

Nu var tipset att vakna lätt på morgonen.

• Haha 2

Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli.........

Dela på andra sajter

kolla min fot
2 timmar sedan, skrev audirs2:

391627527_720091693493712_5196424011936543720_n.jpg

• Ge karma 1
  • Haha 8
Dela på andra sajter

43 minuter sedan, skrev UglyFarang:

Nu var tipset att vakna lätt på morgonen.

Det är lätt min fru ropar kl 05,30 älskling nu är kaffet färdigt, så no problem

• Ge karma 1
Dela på andra sajter

Frågade en kvinna om hon ville gå på en dejt med mig? 
Hon svarade att om jag hade varit snygg hade hon sagt ja.

Då svarade jag att vore jag snygg, skulle jag inte ha frågat Dig

• Haha 6

Livet är fullt av val, jag valde Ford

Dela på andra sajter

kolla min fot

Hustrun kommer hem tidigare än väntat och finner sin man i sovrummet älskande med en mycket attraktiv ung kvinna. Hustrun blir naturligtvis upprörd och skriker gråtande:

"Du är ett oförbätterligt svin. Hur vågar du göra så här mot mig en trogen hustru mor till våra barn.

Jag lämnar dig och begär omedelbart skilsmässa!

Mannen svarar: "Vänta nu en minut älskling så jag åtminstone får berätta hur detta hände."

Hustrun säger: "OK men det blir nog de sista ord du säger till mig!!"

Mannen börjar berätta.

"Jag hoppade in i bilen för att åka hem, då bad den här unga damen om lift.

Hon såg så deppig, ledsen och försvarslös ut så jag tyckte synd om henne och lät henne komma in i bilen. Jag märkte att hon var mager, inte så välklädd och smutsig.

Hon berättade för mig att hon inte ätit på tre dar så i min medkänsla tog jag med henne hem och värmde upp de enchilada jag gjorde till dig i går, men som du inte åt upp för du ville inte gå upp i vikt.

Den stackars flickan slukade dom och tyckte det var gott.

Då hon behövde bli ren föreslog jag att hon skulle ta en dusch.

Medan hon tog en lång välbehövlig dusch såg jag att hennes kläder var så trasiga så jag slängde dom och gav henne de där designade jeansen som du inte använt för du tycker de är för tighta.

Så gav jag henne de underkläder du fick av mig på vår bröllopsdag och som du inte använder för du tyckte jag hade dålig smak. Sen hittade jag den där sexiga blusen min syster gav dig i julklapp och som du inte använder bara för att genera henne.

Jag gav henne också de dyra bootsen som du köpte i en boutique men som du inte använder för att en annan kvinna på ditt jobb skaffat likadana."

Mannen tog ett snabbt andetag och fortsatte.

"Hon var såå tacksam för att jag förstod hennes situation så när jag följde henne till dörren när hon skulle gå vände hon sig mot mig med tårar i ögonen och frågade:

Är det något mer som din fru inte använder längre?"

• Ge karma 1
  • Haha 10
Dela på andra sajter

kolla min fot

Marcus och Joakim skulle ut på sin årliga fisketur till fjällen där dom skulle vara i 2 veckor.

Det här året hade dom bestämt att dom inte skulle dricka nån alkohol under resan.

Men när dom stod och packade sina ryggsäckar hörde Markus ett välbekant klirrande från Joakims håll.

" Vad har du där?" frågade Markus.

".Ett par flaskor renat".

" Men vi sa ju att vi inte skulle dricka nån sprit".

" Nej men det här har jag tagit med som motgift om vi skulle bli bitna av en huggorm".

En stund senare frågade Markus:

" Vad packade du ner nu då?".

" En huggorm

• Ge karma 1
  • Haha 10
Dela på andra sajter

En kvinna inne på en mataffär följer efter en morfar och hans ouppfostrade 3-åriga barnbarn.

Det är uppenbart för kvinnan att den gamle mannen har fullt bestyr med pojken som skriker efter godis på godisavdelningen, kakor på kakavdelningen och frukt, flingor eller läsk på de andra avdelningarna.

Samtidigt hankar sig denne morfar fram och med kontrollerad röst säger han:

-”Det är okej, William, vi har inte långt kvar. Lugn, grabben”.

Ytterligare ett utbrott följer och kvinnan hör hur denne morfar lugnt säga:

-”Det är okej William, bara några minuter till så är vi härifrån. Häng i nu, grabben”.

Framme vid kassan börjar den lille odågan slänga varorna ur vagnen och morfar säger än en gång med väldigt kontrollerad röst: -”William, William, slappna av kompis, bli inte upprörd. Vi är hemma om ett ögonblick, håll dig lugn William”.

Otroligt imponerad följer kvinnan efter dem utomhus, där morfar lastar in matvarorna och pojken i bilen.

Hon vänder sig mot den äldre gentlemannen och säger:

.”Det är inte min ensak, men du var fantastisk där inne. Jag vet inte hur du gjorde det. Under hela den där tiden behöll du lugnet och oavsett hur högljudd och störande han blev så fortsatte du bara lugnt säga att allt skulle bli bra. William är väldigt lyckligt lottad som har dig som sin morfar”.

-”Tack”, svarade morfar. ”Men det är jag som är William. Den där lilla skitungen heter Nisse”.

• Haha 8

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

Akutmottagningen.

I en av sofforna på mottagningen sitter en äldre man och en äldre kvinna.

Plötsligt kommer en stressad läkare in och kallar in de två som befinner sig i soffan.

Han vänder sig mot kvinnan och säger åt henne att ta av sig kläderna. Vilket hon gör med viss tveksamhet.

Herregud, vad mager och tärd du är säger läkaren.

Han vänder sig till mannen och frågar:

Har hon alltid varit så här mager?

Ingen aning, jag har aldrig sett kärringen förr.

• Ge karma 1
  • Haha 10
Dela på andra sajter

Två flatlöss sitter i ett ögonbryn och fryser, när dom kommer på att det kanske finns något varmare ställe 

där dom kan vara. 

Dom kryper ner under kläderna och hamnar i muffen. 

Väl där somnade dom genast i den goa värmen.

Morgonen efter vaknade den ena varm och belåten. 

Den andre var spårlöst borta. Efter en vecka dyker den dock upp igen alldeles genomförkyld.

- Men,snälla du det var hemskt vad du har blivit snuvig, säger lusen som stannat kvar.

- Ja det tro fan att jag är förkyld, svarar den andre. 

Det skulle du också blivit om du suttit fast en hel vecka i skägget på en motorcykelknutte!!!!

• Ge karma 1
  • Haha 6
Dela på andra sajter

Två flatlöss sitter i ett ögonbryn och fryser, när dom kommer på att det kanske finns något varmare ställe 

där dom kan vara. 

Den andre var spårlöst borta. Efter en vecka dyker den dock upp igen alldeles genomförkyld.

- Men,snälla du det var hemskt vad du har blivit snuvig, säger lusen som stannat kvar.

Det skulle du också blivit om du suttit fast en hel vecka i skägget på en motorcykelknutte!!!!

• Haha 1
Dela på andra sajter

där dom kan vara. 

• Ge karma 1
  • Haha 1
Dela på andra sajter

En dam kommer in i butiken och ber att få köpa en BH. Expediten frågar om det ska vara modell frälsningsarmén, diktatorn eller pressen.

- Men kära nån, vad menas med det? frågar damen.

- Joo, frälsningsarmén lyfter de fallna. Diktatorn tvingar ihop de stora massorna och pressen kan göra en mygga till en elefant...!

• Haha 4

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

Vaxet older version

Fick denna igår, hmmm..enligt avsändaren hennes konversation, men jag tvivlar. Kul i alla fall.

WhatsApp Image 2023-10-29 at 16.57.30.jpeg

• Ge karma 1
  • Haha 11
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...