rolba Inlagd Mars 15, 2018 Dela Inlagd Mars 15, 2018 En kvinna sitter hos skohandlaren som sitter på knä framför henne och hjälper henne prova ut skor. Han märker att hon inte har några trosor på sig under den korta tjolen. Han slänger en blick mot hennes underliv och säger: -Den där skulle jag vilja fylla med glass och slicka i mig! Kvinnan blir förnärmad och springer hem och säger till sin stora, starka fighter till man: -Du kan väl gå ner till skoaffären och ge honom en omgång?! Mannen vägrade, och kvinnan frågar varför?! Mannen svarar: -För det första, du har tillräckligt med skor, du behöver inte fler! -För det andra så har jag sagt åt dig flera gånger att du inte ska gå utan trosor. -Och för det tredje så slåss jag inte med nån som kan käka så in i helvete med glass. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Mars 17, 2018 Dela Inlagd Mars 17, 2018 Frun till mannen: - Jag drömde att de auktionerade ut snoppar. De långa för en hundring och de tjocka för tvåhundra. - Vad tog de för såna som min, frågade mannen. - Såna delade de ut gratis. - Själv drömde jag att de auktionerade ut vaginor, säger mannen. De rakade för en tusing och de trånga för tvåtusen. - Och vad tog de för en sån som min? - Det var där auktionen hölls. 1 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Mars 18, 2018 Dela Inlagd Mars 18, 2018 Sonen frågade sin far: - Vad är en slida? - Det är kvinnans könsorgan. svarade fadern. - Men vad är f*itta då? Tillade sonen. - Det är resten utav kärringen. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Mars 18, 2018 Dela Inlagd Mars 18, 2018 (ändrad) Hur man förklarar blommor och bin för en 20-talist... Den unga sonen frågar sin far: "Pappa, hur kom jag egentligen till världen?" Fadern svarar: "Min kära son, det är väl dags för mig att berätta hur det gick till. Lyssna nu noga: Pappa träffade mamma i ett "Chattroom". Senare träffades pappa och mamma i ett "Cyber-café" och på WC ville mamma göra ett par "downloads" från pappas "joystick". När pappa var färdig att "uploada" märkte vi plötsligt att vi inte hade satt upp någon "brandvägg". Då var det tyvärr för sent att trycka "Cancel" eller "Escape" och meddelandet "Är du säker på att du vill ladda ner" hade vi stängt av i "Inställningar". Mammas "virusskanner" hade inte blivit uppdaterad på länge, så den kände inte igen pappas "Blaster-mask-virus". Så vi tryckte på "Enter" och mamma fick meddelandet: "Uppskattad nedladdningstid 9 månader!" Ändrades Mars 18, 2018 av samet Rättstavning 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 19, 2018 Dela Inlagd Mars 19, 2018 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Mars 19, 2018 Dela Inlagd Mars 19, 2018 On 2018-03-18 at 08:50, skrev samet: Sonen frågade sin far: - Vad är en slida? - Det är kvinnans könsorgan. svarade fadern. - Men vad är f*itta då? Tillade sonen. - Det är resten utav kärringen. Du och ni andra är underbara på att hitta roliga historier, heder åt er Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Mars 22, 2018 Dela Inlagd Mars 22, 2018 Snåla Ebba ska köpa en tårta. IOO kr säger bagaren. -Fy vad dyrt säger Ebba. -Du får den för 70 om jag får ta dej på brösten. Han klämmer länge men Ebba tycker fortfarande att tårtan är för dyr. - Du får den för 30 om jag får se dej naken säger han. Strax är Ebba naken men vill pruta mer. -Om jag får stoppa in halva snorren i dej så blir tårtan gratis En stund senare hörs Ebba ropa: ... -Åh stoppa in hela, jag tar winerbröd för resten! 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acarls Inlagd Mars 23, 2018 Dela Inlagd Mars 23, 2018 Inte nog med att jag har ett uselt närminne, mitt närminne är också väldigt dåligt 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Mars 23, 2018 Dela Inlagd Mars 23, 2018 Jag har haft Alzheimers så länge jag kan minnas! MVH 1 "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 24, 2018 Dela Inlagd Mars 24, 2018 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Mars 24, 2018 Dela Inlagd Mars 24, 2018 En man håller föredrag om olika ämnen som tillsätts födan vi äter och frågar åhörarna: - Känner ni till något födoämne som vi äter som kan orsaka åratal av lidande? En person svarar: - Bröllopstårta… 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Mars 24, 2018 Dela Inlagd Mars 24, 2018 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 30, 2018 Dela Inlagd Mars 30, 2018 Gynekologen Åke hade tröttnat på att rota i underliv hela dagarna och hade börjat slarva lite. Till slut blev han därför tvungen att sluta, så han gick till den lokala Arbetsförmedlingen. – Det enda det är brist på just nu är målare, blev svaret. Åke sa att han var beredd att testa vad som helst, så förmedlaren ordnade en intervju. Efter bara en vecka ringde målerifirman Anderssons tillbaka till Arbetsförmedlingen och frågade om de hade några fler gynekologer som ville bli målare. – Jaså? Gick det så bra? sa förmedlaren förvånat. – Det bästa jag har sett! Han var ute hos någon som inte var hemma – och tror du inte att den jäveln lyckades måla hela lägenheten genom brevinkastet! 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 31, 2018 Dela Inlagd Mars 31, 2018 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 1, 2018 Dela Inlagd April 1, 2018 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd April 1, 2018 Dela Inlagd April 1, 2018 En liten gammal gumma kom en dag in på en sparbank. Med sig hade gumman en ikeakasse med sedlar. Hon insisterade på att hon måste prata med bankdirektören för att öppna ett sparkonto eftersom det rörde sig om mycket pengar! Snabbt lät kassörskan henne träffa bankdirektören. Bankdirektören frågade henne hur mycket hon ville sätta in. 2,568,329 svarade tanten och tömde ikeakassen på skrivbordet. Bankdirektören blev av förståeliga skäl nyfiken på hur tanten kommit över så mycket pengar i kontanter. Han frågade därför henne, - Bästa damen, jag måste bara fråga var ni fått tag i alla pengarna. - Jag slår vad. Svarade den gamla damen. - Slår vad? Hur menar ni då? - Till exempel skulle jag kunna sätta 250.000 kronor på att du har fyrkantiga testiklar! - Ha! Skrattade bankdirektören. - Det är ett vansinnigt vad, du kan aldrig vinna! Gumman utmanade direktören, - Så då är vi överens om vadet? - Visst. Sa bankmannen, - Jag sätter 250.000 kr på att mina testiklar inte är fyrkantiga! Den lilla gumman sa då - OK, men eftersom det är så mycket pengar inblandade så undrar jag om jag kan ta med min advokat som vittne, klockan 10 skulle passa oss? - Ni är välkomna! Svarade bankdirektören självsäkert. Senare den kvällen, blev bankdirektören mycket nervös inför vadslagningen och spenderade en lång stund framför spegeln med att kolla sina testiklar. Han kollade från ena sidan, vände sig och kollade andra sidan, om och om igen. Han kände noggrant igenom dem tills han var absolut säker på att hans kulor inte var fyrkantiga och det inte fanns någon chans att han skulle förlora vadet. Morgonen därefter, prick 10.00 dök den gamla damen upp med sin advokat på bankdirektörens kontor. Hon presenterade advokaten för bankchefen och upprepade vadet, - 250.000 kr på att direktörens testiklar är fyrkantiga! Bankdirektören bekräftade att han accepterade vadet var på gumman bad honom att dra ner byxorna. Bankdirektören gjorde som hon sa. Tanten kikade noggrant på hans testiklar och frågade om hon fick känna på dem. - Tja. Sa bankmannen. - 250.000 är mycket pengar, så jag antar att du har rätt att göra en fullständig undersökning. I samma stund så märkte bankchefen att advokaten stod och sakta slog huvudet i väggen. Bankdirektören frågade den gamla damen, - Vad tusan är det med din advokat?Hon svarade, - Åhh ,Inget särskilt, förutom att jag slog vad med honom om 1.000.000 kr att jag idag klockan 10.00 skulle ha sparbankens direktörs testiklar i min hand. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Leni Inlagd April 1, 2018 Dela Inlagd April 1, 2018 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd April 1, 2018 Dela Inlagd April 1, 2018 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd April 2, 2018 Dela Inlagd April 2, 2018 (ändrad) En judisk man och en norrlänning sitter i bastun. – Jag ser att du också är omskuren, sa juden. – Omskuren??? svarade norrlänningen. – Här i Norrland kallas det för slitage.. Ändrades April 2, 2018 av samet Rättstavning 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd April 2, 2018 Dela Inlagd April 2, 2018 I kön till spermamottagningen på sjukhuset stog det två män. En blondin kom och ställde sig sist i kön. Den ena mannen i kön säger: - Jag tror du står i fel kö, kanske du ska stå i kön till blodgivningen? - Nnn Nnn, sa kvinnan med stängd mun.... 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd April 2, 2018 Dela Inlagd April 2, 2018 (ändrad) En kvinna kommer in i baren, ser en man, skrattade och pekade på ölmagen och säger finurligt: - Är det Falcon eller Pripps du har där inne? Lite ställd blev mannen men svarade med ett leende: - Jag har ingen aning, men det finns en kran under om du vill smaka! Ändrades April 2, 2018 av samet Rättstavning 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 7, 2018 Dela Inlagd April 7, 2018 TÄNK OM ALLA företag skulle tillverka egna kondomer!! Gevalia kondomer: När du får oväntat besök Nokia kondomer: Connecting people Lätta kondomer: När du bestämt dig GB-glass kondomer: Jag o min Magnum ...Always kondomer: En renare och torrare känsla Lóreal kondomer: Because you´re worth it Com Hem: Jättesnabbt & jättebra OLW kondomer: Nu är det dax för fredagsmys Nike kondomer : Just do it. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd April 7, 2018 Dela Inlagd April 7, 2018 2 timmar sedan, skrev rolba: TÄNK OM ALLA företag skulle tillverka egna kondomer!! Gevalia kondomer: När du får oväntat besök Nokia kondomer: Connecting people Lätta kondomer: När du bestämt dig GB-glass kondomer: Jag o min Magnum ...Always kondomer: En renare och torrare känsla Lóreal kondomer: Because you´re worth it Com Hem: Jättesnabbt & jättebra OLW kondomer: Nu är det dax för fredagsmys Nike kondomer : Just do it. Svenska Spel: Plötsligt händer det 1 Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd April 7, 2018 Dela Inlagd April 7, 2018 Letade lite på nätet och hittade några fler (o)passande kondomslogans... Dr Pepper – “What’s the Worst That Could Happen?” Campbell’s Soup – M’m! M’m! Good! Future Shop – See what the future has in store Gatorade – Is it in you? Intel – Intel inside Energizer – “It Keeps Going, and Going, and Going...” Alka Seltzer – I can’t believe I ate the whole thing American Express – Don’t leave home without it M&Ms – Melts in your mouth, not in your hands Maxwell House – Good to the last drop Volkswagen – Think Small 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd April 7, 2018 Dela Inlagd April 7, 2018 Flygbolags förkortning. SAS -- sex after service. JAL -- japs är lasy. 1 Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu