rolba Inlagd Januari 9, 2018 Dela Inlagd Januari 9, 2018 En ny stormarknad har öppnat. Den har en sån där automatisk dusch i taket för att hålla grönsakerna fräscha. Precis innan den startar, hör du ljudet av avlägset, mullrande åska och du känner lukten av färskt regn. när du passerar mejerikylarna med mjölk, grädde och smör, hörs kor råma och doften av färskt, nyslaget hö. I köttavdelningen doftar det av träkol, och grillade biffar med lök... När du närmar dig äggen, hör du hönsens kluckande och kacklande och luften är fylld med den tilltalande doften av bacon och stekta ägg. Brödavdelningen har den lockande doften av nybakat bröd och kakor. Sen kommer vi till toapapper, och dit går jag inte mera ! 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 11, 2018 Dela Inlagd Januari 11, 2018 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 11, 2018 Dela Inlagd Januari 11, 2018 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thaiger Inlagd Januari 14, 2018 Dela Inlagd Januari 14, 2018 Hur många tyskar behövs det för att skruva i en glödlampa ? en,för de är effektiva men tråkiga. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 22, 2018 Dela Inlagd Januari 22, 2018 En 10-årig flicka är på väg hem när en man i en lastbil kör upp vid sidan av henne. Efter att ha kört en liten stund bredvid henne öppnar han fönstret och säger: - Hej lilla flicka, vill du ha skjuts? - Nej, säger flickan och fortsätter att gå. Lastbilschauffören fortsätter att köra bredvid henne och säger: - Du får en femtiolapp om du åker en sväng med mig. - Nej! svarar hon och springer ner för gatan. Lastbilschauffören fortsätter att köra jämsides med flickan och säger: - Ok, mitt sista bud: du får hundring och en stor påse godis om du åker en sväng med mig. Flickan stannar och stirrar på mannen och skriker: - Lyssna pappa! Det var du som köpte en Volvo istället för en Scania - lev med det! 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 25, 2018 Dela Inlagd Januari 25, 2018 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 25, 2018 Dela Inlagd Januari 25, 2018 Vad är det för skillnad på ett ekologiskt samlag och ett vanligt samlag? . . . . . . . I ett ekologiskt samlag får man inte spruta. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acarls Inlagd Januari 25, 2018 Dela Inlagd Januari 25, 2018 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thaiger Inlagd Januari 25, 2018 Dela Inlagd Januari 25, 2018 Segraren i kleptomani tog alla medaljerna. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acarls Inlagd Januari 26, 2018 Dela Inlagd Januari 26, 2018 Blondinen som kom in till Posten och ville skicka ett postogram till sin Mamma som befann sig utomlands. Expediten sa att det kostar 750kr. Blondinen "Jag har inga pengar, men jag gör vad som helst för att få meddelandet till min Mamma" Expediten tittar på henne med ett höjt ögonbryn "Vad som helst?" "Ja, vad som helst", svarar blondinen. "Ok, följ då med mig" säger Expediten och de går in på ett rum och stänger dörren. "Nu, gå ned på knäna" säger Expediten Blondinen går ned på knä. "Dra nu ned gylfen" säger Expediten Blondinen drar ned gylfen "Och nu tar du fram kuken" Blondinen tar fram kuken med båda händerna. Expediten blundar och viskar "Nu, sätt igång" Blondinen för sakta sin mun fram till kuken, formar sina läppar och säger.... "Hallå Mamma, kan du höra mig?" 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 27, 2018 Dela Inlagd Januari 27, 2018 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 29, 2018 Dela Inlagd Januari 29, 2018 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 30, 2018 Dela Inlagd Januari 30, 2018 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Januari 30, 2018 Dela Inlagd Januari 30, 2018 On 2018-01-25 at 09:05, skrev rolba: Vad är det för skillnad på ett ekologiskt samlag och ett vanligt samlag? . . . . . . . I ett ekologiskt samlag får man inte spruta. Kan det vara ett ekologiskt samlag om någon av de inblandade pruttar under tiden? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
born41 Inlagd Januari 30, 2018 Dela Inlagd Januari 30, 2018 2 timmar sedan, skrev Wangthong: Kan det vara ett ekologiskt samlag om någon av de inblandade pruttar under tiden? Jo det blir ett Eko-logiskt om någon pruttar Born41 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 2, 2018 Dela Inlagd Februari 2, 2018 En svensk reste över till Amerika, där sökte han sig till vilda västern. Väl där besökte han en bar, Till sin förvåning får han se en häst sitta på en barstol vid baren, framför hästen stod en stor skål full med dollarsedlar. Han frågade bartendern vad det var för något. - Jo, sade bartendern, den som kan få hästen att skratta vinner alla pengarna i skålen. Svensken betalade insatsen på par dollar och böjde sig sedan fram och viskade något i örat på hästen. Hästen började skratta, ja han skrattade så han föll av stolen. Inget snack om saken, vinsten var svenskens. Så gick det några år och samme svensk kommer tillbaka och besöker baren han varit på sist. Där sitter fortfarande samma häst. - Aha säger han då, gäller det fortfarande att få hästen att skratta? - Nej, du, säger barägaren, denna gång skall du få hästen att gråta för att få pengarna. Svensken funderade en stund och frågade sen barägaren om han fick ta med hästen ut en stund. - Jo, det får du, men du får inte göra han illa. Sagt och gjort svensken tog med hästen utanför baren och efter ett par minuter kommer han in med en storgråtande häst. Han lutar sig fram för att ta skålen med dollarna. - Nej, du sade barägaren, nu får du allt tala om vad du gjort både den första och nu denna gång! Svensken såg lite besvärad ut och så sade han. - Första gången viskade jag i örat på hästen, min är större än din. - Ja, men denna gången då sade barägaren, vad gjorde du nu då? - Vi var ute och jämförde, sa svensken. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 4, 2018 Dela Inlagd Februari 4, 2018 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 5, 2018 Dela Inlagd Februari 5, 2018 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Februari 6, 2018 Dela Inlagd Februari 6, 2018 What is the difference between an illegal immigrant and ET??? ET learned to speak English and wanted to go home. MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 7, 2018 Dela Inlagd Februari 7, 2018 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 9, 2018 Dela Inlagd Februari 9, 2018 Viktigt! För detta vidare! Kopiera denna text om du känner någon. Eller nån som känner någon. Eller till och med om du har hört talas om någon som känner någon som har hört talas om någon som de känner. Känner du däremot ingen eller har du bara hört talas om någon som inte känner någon så kopiera in ändå. Huvudsaken är att vi för detta viktiga budskapet vidare! 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 10, 2018 Dela Inlagd Februari 10, 2018 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 13, 2018 Dela Inlagd Februari 13, 2018 Det var underhållnings kväll på Pensionärshemmet. Hypnotisören Claude ropade: - "Jag är här för att sätta er in i en trance, jag har för avsikt att hypnotisera varje medlem i publiken." Spänningen var olidlig.Claude tog fram en vackert antikt fickur från sin jacka och sa: - "Jag vill att ni alla att hålla ögonen på denna antika klocka. Det är en mycket speciell klocka. Det har varit i min familj i sex generationer." Han började svinga klockan försiktigt fram och tillbaka medan han tyst sjöng: - "Titta på klockan, titta på klockan, titta på klockan ....." Hundratals glansiga par ögon följde den svajande klockan. Då plötsligt gled klockan ur hypnotisörens hand och föll i golvet. Den gick i hundratals bitar. - "SKIT!" sa hypnotisören. Det tog tre dagar för att rensa upp i Senior Center.... 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 14, 2018 Dela Inlagd Februari 14, 2018 Dagen till ära hoppas jag att alla blondiner tar detta som ett skämt. Det var en gång en blondin som gick till affären. Hon sa: - Jag vill ha den där datorn, och pekade på den. ... Expedition svarade: - Tyvärr, vi säljer inte till blondiner... Nästa dag gick blondinen tillbaka till affären men hade en peruk på sig. Hon sa: - Jag vill ha den där datorn, och pekade på den igen. Expedition sa: - Tyvärr, vi säljer inte till blondiner. Nästa dag gick hon åter igen till affären med färgat blått hår och sa. - Jag vill ha datorn, och åter igen pekade hon på den. Expedition suckade och sa: - Tyvärr, vi säljer inte till blondiner. - Hur fan vet ni att jag är blondin??? - För att det där är en mikrovågsugn... 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 14, 2018 Dela Inlagd Februari 14, 2018 Pekka steg en morgon in till sin chef på kontoret i Falun. Han klampade in med bestämda kliv och hade en allvarlig uppsyn. – Ska jag fortsätta att jobba här så kräver jag en 20-procentig löneökning. Jag har 4 företag som jagar mig, så det finns inte mycket tid att spela med. Du har 24 timmar på dig innan jag behöver ett beslut, säger Pekka bestämt. Chefen flyger upp från sin kontorsstol. – 20 procent?! I de här tuffa tiderna?! Många får sparken eller sänkta löner, men du kräver i stället en jätteökning?! gastar han upprört. – Jag tänker inte ta en diskussion om det här med dig. Du vet vad som gäller – och det är som sagt redan 4 företag som är ute efter mig. Nästa dag kallar chefen in Pekka på sitt kontor igen. – Jag har, mot alla odds, bestämt mig för att gå med på din begäran om en 20-procentig löneökning. Du betyder mycket för företaget och har presterat väl under det senaste året. Det svider visserligen ekonomiskt, men vi vill fortsätta att jobba med dig, säger han och lägger fram ett kontrakt som Pekka omgående skriver under. – Vad bra, svarar den anställde. Med den här nya lönen stannar jag gladeligen kvar! – En sak till, innan du återgår till ditt arbete, säger chefen. Jag blev nyfiken – vilka 4 andra företag är det som jagat dig? Pekka skiner upp: – Nordea, American Express, Låneakuten och ExpressKredit. Jag har räkningar att betala till alla! 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu