Kenneth4618 Inlagd Maj 31, 2022 Dela Inlagd Maj 31, 2022 Tog fram cykeln och då kom en pojke fram. -Ska du dricka öl är det inte bra att cykla. Försökte förklara för honom att man kan cykla ändå. Men jävlar så rätt pojken hade..... 1 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 31, 2022 Dela Inlagd Maj 31, 2022 Annons i lokalblaskan: Dam sökes, bör kunna städa, gräva upp mask, skära till fisk och ha en båt med utombordare! Bild på båten önskas! 2 6 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 1, 2022 Dela Inlagd Juni 1, 2022 9 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 1, 2022 Dela Inlagd Juni 1, 2022 Saknar du också lite mänsklig kontakt? Ett andetag i nacken..? Någon som andas i ditt öra ...? En höft att luta sig mot ...? En klapp på rumpan...? ......En upphetsad blick ...? Lukten av någon annans kropp...? TA BUSSEN .. Hälsningar Västtrafik! 1 8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 1, 2022 Dela Inlagd Juni 1, 2022 9 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Juni 4, 2022 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juni 4, 2022 10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 14, 2022 Dela Inlagd Juni 14, 2022 9 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 17, 2022 Dela Inlagd Juni 17, 2022 En lärarinna i förstaklass hade lite problem med en av sina elever. En dag frågade hon pojken, som hette Johnny, vad hans problem var och han svarade: – Jag är för smart för förstaklass. Min syster går i trean och jag är smartare än henne också. Lärarinnan tog med pojken till rektorn och förklarade situationen. Rektorn sa till henne att Johnny skulle få göra ett test och om han svarade fel på en enda fråga skulle han få återvända till förstaklass och vara tyst hädanefter. Både lärarinnan och Johnny accepterade. Rektorn: Vad är 3 gånger 3? Johnny: 9. Rektorn: 6 gånger 6 Johnny: 36. Och så fortsatte det. Rektorn frågade honom alla frågor en elev i tredje klass skulle klara av. Efter ungefär en timme sa rektorn till lärarinnan: – Jag ser ingen anledning till varför Johnny inte skulle kunna gå i tredje klass. Han svarade rätt på alla mina frågor. Lärarinnan frågade då om hon kunde få ställa några frågor till Johnny. Både rektorn och Johnny gick med på detta. Lärarinnan: vad har en ko fyra av som jag bara har två av? Johnny: Ben. Lärarinnan: vad har du i dina byxor som inte jag har? Rektorn gapade av förvåning men innan han hann stoppa pojken från att svara sa Johnny: Fickor Lärarinnan: Vilket ord börjar med bokstaven K och slutar med A och innebär mycket närkontakt för de som gör det? Johnny: Krama. Rektorn pustade ut av lättnad och sa: – Flytta upp Johnny till femte klass, inte jag svarade rätt på de tre sista frågorna! 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 17, 2022 Dela Inlagd Juni 17, 2022 Har man varit medlem i swingersklubben i 25 år så får man ett gökur... 8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Juni 20, 2022 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juni 20, 2022 14 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Juni 26, 2022 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juni 26, 2022 Till er som fick nakenbilder av mig på messenger i natt, JAG VAR ASPACKAD!!! För er som inte fick några bilder, oroa er inte, jag kommer att bli full igen.. 1 10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd Juni 28, 2022 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juni 28, 2022 En man kom in på ett vandrarhem i en liten stad mitt i natten. Ägaren sa beklagande: - Tyvärr, vi har inga rum lediga. - Ni måste ha någonting! En extrasäng, vad som helst duger åt mig, bönade den resande mannen. Ägaren tänkte en stund, sedan sa han: - Om jag tänker efter en stund har vi en säng över, men det är i ett rum där du knappast kommer att kunna sova en blund. Du måste dela det med en man som snarkar så taket lyfter sig! Alla som sovit i närheten av honom klagar dagen efter. - Det spelar ingen roll, jag tar det! sa mannen. Nästa morgon kom han ner till frukostsalen fräsch och utvilad. - Så du hade inga problem med snarkaren? frågade ägaren förvånat. - Nä. När vi skulle gå och lägga oss lutade jag mig över honom och såg in i hans ögon, kysste honom och sa: "God natt, min sexgud". Sedan höll han sig vaken och höll ett öga på mig hela natten. 1 11 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 6, 2022 Dela Inlagd Juli 6, 2022 Någon som vet vad en Delhi Porsche är? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd Juli 9, 2022 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juli 9, 2022 Yes 😅 🙈 Uppfinnaren av löpbandet dog vid 54 års ålder. Uppfinnaren av gymnastik dog vid 57 års ålder. Världsmästare i kroppsbyggnad dog vid 41 års ålder. Världens bästa fotbollsspelare, Maradona dog vid 60 års ålder. James Fuller Fixx fick äran att hjälpa till att kickstarta USA: s träningsrevolution genom att popularisera loppen. Han dog av en hjärtattack när han joggade vid 52 års ålder 😲 MEN... Uppfinnaren av märket Nutella dog vid 88 års ålder. Winston cigarettmakare dog vid 102 års ålder. Opium uppfinnare dog i en jordbävning vid 116 års ålder. Hennessey Sprit uppfinnare dog vid 98 års ålder. Hur kan man dra slutsatsen att motion förlänger livet och att choklad, rök, droger och sprit förkortar det? 🤔 Haren hoppar alltid upp och ner, men bara lever i 2 år och sköldpaddan som inte tränar alls lever i 400 år. Vila, slappna av, var lugn, ät, drick och njut av livet. 🍾🍻🍺🥂 5 1 1 9 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Juli 11, 2022 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juli 11, 2022 12 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 11, 2022 Dela Inlagd Juli 11, 2022 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 12, 2022 Dela Inlagd Juli 12, 2022 Jonsson var ledsen över sitt lilla organ. Ledsen därför att frun faktiskt klagat på storleken. Han anförtrodde Andersson sina bekymmer och Andersson var verkligen rätt man att tala med, för Andersson hade en apparat i tungviktsklassen. - Du kan träna upp den, sa Andersson. Varje kväll innan jag går till sängs så slår jag den 5-6 gånger i sängkanten. Sånt gör den stor och stark. Så när Jonsson den kvällen kom fram till sängen där lilla frugan låg, så tog han fram apparaten och dunkade den i sänggaveln. Och hörde fru Jonsson sömnigt vända på sig och säga: - Nej men hej på dig, Andersson! 8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 23, 2022 Dela Inlagd Juli 23, 2022 8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd Augusti 2, 2022 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Augusti 2, 2022 A guy and his date are parked out in the country away from town, when they start kissing and fondling each other. Just then, the girl stops and sits up. “What’s the matter?” asks the guy. She replies, “I really should have mentioned this earlier, but I’m actually a prostitute, and I charge $50 for sex.” The man thinks about it for a few seconds, but then reluctantly gets out a $50 bill, pays her, and they have sex. After a cigarette, he just sits in the driver’s seat looking out the window. “Why aren’t we going anywhere?” asks the girl. “Well, I should have mentioned this before,” replies the man, “but I’m actually a taxi driver, and the fare back to town is $100. 1 10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd Augusti 6, 2022 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Augusti 6, 2022 "Du har ju en likadan lägenhet som jag. Hur många tapetrullar köpte du när du nyligen renoverade hallen?" "13 stycken." En vecka senare. "Hos mig gick det bara åt fyra rullar. Nu har jag hela 9 rullar kvar!" "Precis det hände mig också!" 1 14 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd Augusti 8, 2022 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Augusti 8, 2022 10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Augusti 8, 2022 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Augusti 8, 2022 11 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 8, 2022 Dela Inlagd Augusti 8, 2022 9 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Augusti 8, 2022 Dela Inlagd Augusti 8, 2022 1 6 Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd Augusti 9, 2022 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Augusti 9, 2022 Två män satt bredvid varandra på en bar i centrala Stockholm. Efter ett tag vänder sig den ene till den andre och säger, ”Förlåt, men jag kunde inte undgå att höra när du pratade att du måste vara från Norrland?” Den andre mannen skiner upp och svarar stolt, ”Jo, visst är jag det!” Den förste säger då, ”Men, vad trevligt, det är ju jag med med! Vart någonstans i Norrland kommer du från?” Den andre svarar, ”Jag är från Pajala jag.” Varpå den förste utropar, ”Men, se på själva fan, det är ju jag med! Nå, vars någonstans i Pajala bodde du?” ”Jag växte upp på Tornedalsvägen,” svarade den andre mannen. ”Det var som tusan det… Och vars gick du i skola, inte Gårdsbyskolan väl?” frågade den förste. ”Nå, visst gjorde jag det,” svarade den andre. Den förste började se fundersam ut och säger, ”Jag gick ur nian där år 1975…” Då utropade den andre, ”Men gudars, det gjorde ju jag med!” Ungefär då gick Gittan fram och satte sig i baren och beställde en drink. Bartendern muttrade, ”Det kommer bli en lång kväll i kväll,” när han blandade till drinken. ”Jasså, varför det?” frågade Gittan. ”Tvillingarna Nieminen är fulla igen…” 1 19 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu