Jump to content
IGNORERAD

VIP taxi från Suvarnabhumi


Blingen

Recommended Posts

Nån som kan reka nån viptaxi från Suvarnabhumi in till Bangkok ?
Håller på o knyter ihop allt för brorsan o farsan som ska hälsa på mig,

dom har aldrig varit i Thailand innan, så försöker fixa allt för dom🤣

Dom landar på tisdag förmiddag, så hittar jag ingen som kan plocka upp dom

så får jag hämta dom själv😂

Link to comment
Dela på andra sajter

O jag e liiite osäker på hur man ska köra in till Suvarnabhumi när man ska plocka upp folk🤔

Kan bli lite omständligt..

Link to comment
Dela på andra sajter

Googla på vip service suvarnabhumi så kommer det upp måga att välja på.

Tog det åt syrran och hennes man när de kom på besök.

Mötte vid flygplanet, golfbil till fast track, hämtade väskorna och följde dem till incheckningen till Udon Thani. De var riktigt nöjda med det.

Finns även med taxi service

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev Kenneth4618:

Googla på vip service suvarnabhumi så kommer det upp måga att välja på.

Tog det åt syrran och hennes man när de kom på besök.

Mötte vid flygplanet, golfbil till fast track, hämtade väskorna och följde dem till incheckningen till Udon Thani. De var riktigt nöjda med det.

Finns även med taxi service

Ska kollas😃tack för svar✌️

Link to comment
Dela på andra sajter

Du kan kolla www.transferbkk.com. Har funkat väldigt bra för mig. Åkte med honom förra veckan.

Han som driver företaget heter Dawin och pratar svenska.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Var så länge sedan vi var i Thailand, men snart är det dax 😀. Undrar en stor taxi ungefär kostar om man tar en ej förbokad "taximeter-taxi" (1:a våningen) från flygplatsen till Phayathai?

Link to comment
Dela på andra sajter

35 minuter sedan, skrev sawadee kaa:

Var så länge sedan vi var i Thailand, men snart är det dax 😀. Undrar en stor taxi ungefär kostar om man tar en ej förbokad "taximeter-taxi" (1:a våningen) från flygplatsen till Phayathai?

Ingen aning men jag tror det blir dyrare än att förboka en. Vet folk som har åkt taximeter tidigare och det har blivit betydligt dyrare men jag kommer inte ihåg hur mycket.

 

 

Mr T tar 1500 THB för ett stor bil.

 

https://www.google.se/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwji9ZL7j4H9AhVM_rsIHZSvDyAQFnoECBoQAQ&url=https%3A%2F%2Fmrtpattayataxi.com%2Fprices%2F&usg=AOvVaw3YCXMoX_8CyGnmzf5t0xYA

 

 

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev sawadee kaa:

Var så länge sedan vi var i Thailand, men snart är det dax 😀. Undrar en stor taxi ungefär kostar om man tar en ej förbokad "taximeter-taxi" (1:a våningen) från flygplatsen till Phayathai?

Åkte med dessa för några veckor sen. Pålitliga och priserna stämde, dvs det var all inclusive.

 

https://pattayacab.com/

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Mankan:

Ingen aning men jag tror det blir dyrare än att förboka en. Vet folk som har åkt taximeter tidigare och det har blivit betydligt dyrare men jag kommer inte ihåg hur mycket.

 

 

Mr T tar 1500 THB för ett stor bil.

 

https://www.google.se/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwji9ZL7j4H9AhVM_rsIHZSvDyAQFnoECBoQAQ&url=https%3A%2F%2Fmrtpattayataxi.com%2Fprices%2F&usg=AOvVaw3YCXMoX_8CyGnmzf5t0xYA

 

 

Om det nu är eskorterna som önskas. Så är det väll bättre att åka till hotellet med Mr T  sova i Vanen på nedresan duscha på hotellet. Och sen gå och ta en sandwisch på valfri soapy?

Både billigare och bättre.

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

30 minuter sedan, skrev janne_h:

Om det nu är eskorterna som önskas. Så är det väll bättre att åka till hotellet med Mr T  sova i Vanen på nedresan duscha på hotellet. Och sen gå och ta en sandwisch på valfri soapy?

Både billigare och bättre.

Jag tror inte MR T har någon eskortservice.

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Mankan:

Jag tror inte MR T har någon eskortservice.

Nej precis. Det tar man väl när man är framme är min poäng. Ganska meningslöst med eskorter i bilen från flygplatsen till Pattaya. Då bilen knappast är stället för en kärleksstund. Men med största respekt så är vi alla olika.

Själv lägger jag väldigt mycket pengar på saker som många anser onödiga. Men åtminstone tillfredsställer det min lust. Och ger mig nån typ av lycka. Så jag kan förstå behovet av dylika tjänst.

 

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

42 minuter sedan, skrev janne_h:

Nej precis. Det tar man väl när man är framme är min poäng. Ganska meningslöst med eskorter i bilen från flygplatsen till Pattaya. Då bilen knappast är stället för en kärleksstund. Men med största respekt så är vi alla olika.

Själv lägger jag väldigt mycket pengar på saker som många anser onödiga. Men åtminstone tillfredsställer det min lust. Och ger mig nån typ av lycka. Så jag kan förstå behovet av dylika tjänst.

 

Ok du refererar till ett gammalt inlägg tidigare i tråden som jag skrev i december. Men de var mest på skoj när Blingen som startade tråden frågade efter VIP-taxi.

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...