Jump to content
IGNORERAD

Lyckliga sexarbetaren, finns den?


Amigo

Uppdrag granskning: Happy ending  

36 röster

  1. 1. Hur mår sexarbetare i mentalt, enl mig?

    • Dåligt! Över hälften mår dåligt.
      14
    • Bra! Över hälften mår bra o trivs i yrket.
      22


Recommended Posts

1 minut sedan, skrev LTD:

på vilken bar satt hon och skrev till dig?

Enl den dokument som vi bifogade i UT ansökan hade hon jobbat för Bangkok Airways sedan 1998 tills hon blev friställt pga pandemin sommaren 2020. Och jag hämtade henne flera gånger från deras kontor på Naklua rd som låg i samma fastighet som Bangkok bank och nära Fairtex. Vissa dagar var hon i Utapao och där var jag en gång när jag skulle till Kuala Lumpur. Vi flög med personal biljett till Samui nån gång också med Bangkok Airways men klart, hon kan ju ha lurat mig under tiden, men spelar ingen roll. Hon har en pojke som blir 23 nu i januari, mannen hade hon lämnat pga våld redan när grabben föddes. 

 

Är det nåt mer Du vill veta?

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 123
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Amigo

    32

  • Mankan

    9

  • ArneMorales

    8

  • Mr Ning Ning

    7

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

18 minuter sedan, skrev Amigo:

Är det på nåt sätt skamligt att vi träffats via nätet? Har inte varit inne på dessa saiter sen vi började leva tillsammans så jag ha inte nån koll på vad de håller på med där! Men tydligen finns det bland skribenter gifta män som har koll på siterna också! Sen minns jag inte vilken site det var, den kändes bekant o dög upp i minnet så skrev det. Kan lika väl ha varit microsofts match.com också.

 

För övrigt har det ingen betydelse var man har träffats eller vad har man sysslat med innan.  Om tycke uppstår så det kan lika väl hända på Henrikdals reningsverk som på Cafe Opera.

Jag bryr mig väl inte hur du träffade din fru. Jag kommenterade med tanke på ämnet att vad siten du nämnde i mångt och mycket förmedlar. Inget annat.

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev thomas001:

Jag har lärt känna många s.k sex-arbetare under mina många år i Thailand. Dom har jobbat i bl.a Pattaya,Bangkok,Puketh m.m Nästan alla är mycket glada och trevliga tjejer. Dom flesta av dom drömmer ju om att träffa en Falang för ett långvarigt förhållande. Inte så många av dom som har lyckats med det. Men dom trivs med att jobba som s.k bar-tjejer.

Dom säger att det är dom själva som bestämmer om dom ska gå med en kille hem till hans hotell för trevlig gemenskap.

Dom känner sig inte utnyttjade på något sätt utan dom har ju valt att jobba i en bar utav egen fri vilja.

 

Har träffat många av dessa glada tjejer också och även några som absolut inte vill ha en pojkvän, varken Thai eller falang.

Dom är nöjda med att kunna välja och vraka bland dom unga hunkarna som även dom köper sex och vill inte krånga till det med pojkvän.

Att få sitt behov tillfredställt av en attraktiv kille och dessutom få jäkligt bra betalt för det är en del av dem mer än nöjda med.

Troligtvis så finner dom till slut en pojkvän bara det att dom är extremt kräsna pga att dom kan vara det.

Svaret på Amigos korkade fråga i trådstarten är att det finns lika många nyanser av lycka/olycka som det finns människor i yrket.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev LTD:

varet på Amigos korkade fråga

Dom säger att det inte finns korkade frågor! Ska Du nu bestämma att de har fel?

Ändrades av Amigo
Link to comment
Dela på andra sajter

8 minuter sedan, skrev Amigo:

Enl den dokument som vi bifogade i UT ansökan hade hon jobbat för Bangkok Airways sedan 1998 tills hon blev friställt pga pandemin sommaren 2020. Och jag hämtade henne flera gånger från deras kontor på Naklua rd som låg i samma fastighet som Bangkok bank och nära Fairtex. Vissa dagar var hon i Utapao och där var jag en gång när jag skulle till Kuala Lumpur. Vi flög med personal biljett till Samui nån gång också med Bangkok Airways men klart, hon kan ju ha lurat mig under tiden, men spelar ingen roll. Hon har en pojke som blir 23 nu i januari, mannen hade hon lämnat pga våld redan när grabben föddes. 

 

Är det nåt mer Du vill veta?

ja fn lägg ut namn, bild, tel nr, bh storlek när du ändå håller på :good:

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev LTD:

ja fn lägg ut namn, bild, tel nr, bh storlek när du ändå håller på :good:

Det är nåt hon får göra själv om hon har behov för det, tyvärr kan jag inte hjälpa dig i ditt letande av flickvän.

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Amigo:

Dom säger att det inte finns korkade frågor! Ska Du nu bestämma att de har fel?

Extremt korkad fråga, den enda som kan svara korrekt är ju den som träffat och pratat om frågan med samtliga sex arbetare som existerar.

Dvs det finns inget svar på din fråga, däremot är det solklart att du har fel i din generalisering om att alla mår dåligt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev LTD:

däremot är det solklart att du har fel i din generalisering om att alla mår dåligt.

Den smällen får jag ta om det är så.

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Amigo:

Den smällen får jag ta om det är så.

ja som sosse är du väl van vid att ha fel 🙃

Ändrades av LTD
Link to comment
Dela på andra sajter

det finns väl en och annan olycklig sexköpare oxå. 

Tänk vilka trauman bär dom inte på, behöva se så mycket naket, ujujuj, nä fy för Sören. 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

LTD,

Endast träffat på eller lärt känna en kvinna som lyckats med sitt "jobb"

När jag sprang på henne i Pattaya på 70 talet jobbade hon ENDAST mot araber eller andra med hutlöst mycket pengar.

När jag träffade henne i mitten på 90 talet, även då i Pattaya, ÄGDE eller drev hon en butik som sålde konstföremål.

Hon berättade att hon slutat fnaska när hon sparat ihop tillräckligt för att starta butiken och FÖRSÖRJA sin två pojkar.

Alla andra man påträffat har med åren sjangserat eller försvunnet, ingen vet vart eller vill berätta.

Link to comment
Dela på andra sajter

6 timmar sedan, skrev Elmeri:

Sen finns det ju svenska damer som har knullat till sig framgång, bara titta på snuten som det pratas om i media...

Hon säger att deras relation har varit ytlig, så har de verkligen knullat. Jag har inte varit med som wingman så jag kan inte veta. Hon verkar inte så lycklig.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Amigo:

Hon säger att deras relation har varit ytlig, så har de verkligen knullat. Jag har inte varit med som wingman så jag kan inte veta. Hon verkar inte så lycklig.

Tror hon fick sitt jobb dessutom på NOA innan de inledde sin "ytliga relation"

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev Tallviking:

Tror hon fick sitt jobb dessutom på NOA innan de inledde sin "ytliga relation"

näppeligen. 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev Tallviking:

Tror hon fick sitt jobb dessutom på NOA innan de inledde sin "ytliga relation"

Vad som skrivs så hade dom en sex realiation i 5 - 6 år så vad vet man. Sen får dom k-la

hur mycket dom vill men chef, anställd inte bra

Link to comment
Dela på andra sajter

7 timmar sedan, skrev Amigo:

Hon säger att deras relation har varit ytlig, så har de verkligen knullat. Jag har inte varit med som wingman så jag kan inte veta. Hon verkar inte så lycklig.

Om hon inte är lycklig som måste de ha knullat.

Link to comment
Dela på andra sajter

17 minuter sedan, skrev apknug:

Om hon inte är lycklig som måste de ha knullat.

Oavsett, hon såg inte lycklig i nyhetsmorgon i veckan, jag kan inte veta vad de gjort! 

Link to comment
Dela på andra sajter

10 timmar sedan, skrev Amigo:

Oavsett, hon såg inte lycklig i nyhetsmorgon i veckan, jag kan inte veta vad de gjort! 

Knullat, alla som knullat sig till något är olyckliga. Det har jag läst på MPR! 

Link to comment
Dela på andra sajter

navion hispania

I båt jag seglade i på 80 talet  hade vi en danska bås, det trycke väl på när vi låg i Göteborg .   

Så han drog iland och fick  Tag i  en gnoa på spoten lite äldre men så ut att ha lite  klass. 

Han berättade då, tja  hon drog hel pris listan så mycket i bilen , så  i hennes  lägenhet osv . Fan sa han jag  ligger ute i Skandiahamnen  med en gammal rostig containerbåt. va säger du?  Ja varför inte så hon  hängde med.  Vi kom väl var 6e vecka, så dom  hade sina   Tête-à-tête.

Jag slutade i den båten gick lite på den "fittlösa traden" för min del.

 

Men seglade åter  med den danska båsen lite senare. Hur fan gick det med  din "flickvän"  i Göteborg sa jag. Jo nu skall du  höra sa han , hon började missa våra möten: jag fällde inga tårar över det  men det  klart  man undrade. 

Hur som  helst så fick jag på henne  och vi körde på i gammal vanlig stil men lite mer spontant.  Synd du kan  komma var 6e vecka sa han då jag är ombord .

Tja Finn  jag har intressen och det är antika möbler. Å fan jag såg en så snygg byrå så jag var  fan tvungen  att gnoa lite mer för att få pengar till den. 

Båten skotades och ny byggdes dom tappade  kontakten. Men så sprang han på henne igen  efter några år, va fan hände sa han . Ja sa hon jag upplevde alla horors dröm. Ok.  Jag fick tag i miljonär och gift mig med han, men gud va tråkigt  han  var att k**lla med  så jag skiljde mig.

Om hon var lycklig ej förtäljer inte historien, kanske inte ens sann, men de först del är ju sann i alla fall.   

 

Å när vi ändå inne på  horor  så i den senare båten hade vi yngre mässtjej ny till sjöss men  av den lite tuffare sorten.  Jag brukade trilla dit så det blev lite knullning efter lördag fyllorna ,tja det var en del andra fyllor med  och hel del stark tobak med för den delen.

Hon hade haft lite problem  med heroin så hon hade varit på  Istergarde på och gonoat, för att finansiera  sitt missbruk. 

Tuff brud men hade tagit sig ur skiten och brukade visa armvecken för mig, ja en hel dela annat för den delen med. Jag var däcksrep (däcksreparatör) där, men gick mer under namnet "sex rep".   

Jag var ju inte så intresserad av  nån förhållande, så jag brukade hitta på diverse dåliga ursäkter  efter akten. Tömt och glömt var den novisen man levde efter då. Men hur som helst så brukade hon gå till den danska båsen och parta ut om mina och hennes bravader.

 

Ja sa hon den är konstigt  klockan var väl vid 3 tiden vi hade knullat och haft det skönt. Så vakna han till . Nej då skulle han gå ut  surra svetsen, brukar man gör det vid 3 tiden på natten?  

Ja Dansken berättade det för mig och jag hade några svaga minnen.  Men vi skrattade gott åt det. Dålig bortförklaringar och stark sexdrift och den  värdegrunden man har är som sagt väldigt låg och behaglig. 

Om hon lycklig nu ingen aning men ser från FB,  typ  hundar ungar, man  och hembryggt  äpple vin. 

 

Sedan var det  en  brud som till hört som tillhört  Simon Spies hov med, som jag jobbade med. Men det är helt annan historia. Nej vi vart aldrig buksvågrar. 

Men för det mest har varit 2 a på pucken, men fan inget fel inridet.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

5 timmar sedan, skrev navion hispania:

I båt jag seglade i på 80 talet  hade vi en danska bås, det trycke väl på när vi låg i Göteborg .   

Så han drog iland och fick  Tag i  en gnoa på spoten lite äldre men så ut att ha lite  klass. 

Han berättade då, tja  hon drog hel pris listan så mycket i bilen , så  i hennes  lägenhet osv . Fan sa han jag  ligger ute i Skandiahamnen  med en gammal rostig containerbåt. va säger du?  Ja varför inte så hon  hängde med.  Vi kom väl var 6e vecka, så dom  hade sina   Tête-à-tête.

Jag slutade i den båten gick lite på den "fittlösa traden" för min del.

 

Men seglade åter  med den danska båsen lite senare. Hur fan gick det med  din "flickvän"  i Göteborg sa jag. Jo nu skall du  höra sa han , hon började missa våra möten: jag fällde inga tårar över det  men det  klart  man undrade. 

Hur som  helst så fick jag på henne  och vi körde på i gammal vanlig stil men lite mer spontant.  Synd du kan  komma var 6e vecka sa han då jag är ombord .

Tja Finn  jag har intressen och det är antika möbler. Å fan jag såg en så snygg byrå så jag var  fan tvungen  att gnoa lite mer för att få pengar till den. 

Båten skotades och ny byggdes dom tappade  kontakten. Men så sprang han på henne igen  efter några år, va fan hände sa han . Ja sa hon jag upplevde alla horors dröm. Ok.  Jag fick tag i miljonär och gift mig med han, men gud va tråkigt  han  var att k**lla med  så jag skiljde mig.

Om hon var lycklig ej förtäljer inte historien, kanske inte ens sann, men de först del är ju sann i alla fall.   

 

Å när vi ändå inne på  horor  så i den senare båten hade vi yngre mässtjej ny till sjöss men  av den lite tuffare sorten.  Jag brukade trilla dit så det blev lite knullning efter lördag fyllorna ,tja det var en del andra fyllor med  och hel del stark tobak med för den delen.

Hon hade haft lite problem  med heroin så hon hade varit på  Istergarde på och gonoat, för att finansiera  sitt missbruk. 

Tuff brud men hade tagit sig ur skiten och brukade visa armvecken för mig, ja en hel dela annat för den delen med. Jag var däcksrep (däcksreparatör) där, men gick mer under namnet "sex rep".   

Jag var ju inte så intresserad av  nån förhållande, så jag brukade hitta på diverse dåliga ursäkter  efter akten. Tömt och glömt var den novisen man levde efter då. Men hur som helst så brukade hon gå till den danska båsen och parta ut om mina och hennes bravader.

 

Ja sa hon den är konstigt  klockan var väl vid 3 tiden vi hade knullat och haft det skönt. Så vakna han till . Nej då skulle han gå ut  surra svetsen, brukar man gör det vid 3 tiden på natten?  

Ja Dansken berättade det för mig och jag hade några svaga minnen.  Men vi skrattade gott åt det. Dålig bortförklaringar och stark sexdrift och den  värdegrunden man har är som sagt väldigt låg och behaglig. 

Om hon lycklig nu ingen aning men ser från FB,  typ  hundar ungar, man  och hembryggt  äpple vin. 

 

Sedan var det  en  brud som till hört som tillhört  Simon Spies hov med, som jag jobbade med. Men det är helt annan historia. Nej vi vart aldrig buksvågrar. 

Men för det mest har varit 2 a på pucken, men fan inget fel inridet.

 

Du får nog också ta upp ett bokskrivande som din förre granne 😃

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2022-12-17 at 18:07, skrev LTD:

Har träffat många av dessa glada tjejer också och även några som absolut inte vill ha en pojkvän, varken Thai eller falang.

Dom är nöjda med att kunna välja och vraka bland dom unga hunkarna som även dom köper sex och vill inte krånga till det med pojkvän.

Att få sitt behov tillfredställt av en attraktiv kille och dessutom få jäkligt bra betalt för det är en del av dem mer än nöjda med.

Troligtvis så finner dom till slut en pojkvän bara det att dom är extremt kräsna pga att dom kan vara det.

Svaret på Amigos korkade fråga i trådstarten är att det finns lika många nyanser av lycka/olycka som det finns människor i yrket.

 

 

Har varit på Phuket ett par gånger men har ingen erfarenhet av deras barer. Det kan säkert skilja sig en del från Pattaya och Bangkok men särskilt många bartjejer som kan välja och vraka bland diverse unga hunkar tror jag inte det finns; 99% av alla bartjejer får nog tacka ja till det som erbjuds om det ska bli några pengar över i slutet av månaden.

 

Som i alla diskussioner så är överdrifter åt båda håll lika vilseledande.

Död åt Putin och hans croonies

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...