Jump to content
IGNORERAD

Någon i Pattaya runt 20 jan som flyger solo och vill ut och lukta på blommorna?


Nillerille

Recommended Posts

Jag är i Pattaya från 20 jan och tycker det är bra mycket roligare att traska runt med någon än att göra det själv. Någon som är sugen? Eller ska man kila förbi Harrys och kolla ifall någon är sugen där? Var påväg till Pattaya innan Pandemin bröt ut, men då det inte blev av, så är det första gången i denna stad (bott i Thailand tidigare). 

 

Det brukar alltid lösa sig med att träffa folk i Thailand :) men skadar inte att kolla läget!

 

Mvh Rille

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...
On 2022-12-13 at 23:02, skrev Nillerille:

Jag är i Pattaya från 20 jan och tycker det är bra mycket roligare att traska runt med någon än att göra det själv. Någon som är sugen? Eller ska man kila förbi Harrys och kolla ifall någon är sugen där? Var påväg till Pattaya innan Pandemin bröt ut, men då det inte blev av, så är det första gången i denna stad (bott i Thailand tidigare). 

 

Det brukar alltid lösa sig med att träffa folk i Thailand :) men skadar inte att kolla läget!

 

Mvh Rille

Hur går det med blomluktandet?

Link to comment
Dela på andra sajter

Fick skjuta på blomluktandet till mars. Har jag tur blir det andra delen av februari :)

Du är ute och fluktar?

Link to comment
Dela på andra sajter

Då flyget är dubbelt så dyrt, kineser får börja resa igen och det är fullt med ryssar tror jag att jag avstår denna vinter.

Link to comment
Dela på andra sajter

Märker varken av kineser eller ryssar. De finns säkert i krokarna, men man behöver vara bra känslig om det ska få en att ställa in semestern.

Link to comment
Dela på andra sajter

11 timmar sedan, skrev frogfish:

Märker varken av kineser eller ryssar. De finns säkert i krokarna, men man behöver vara bra känslig om det ska få en att ställa in semestern.

 

Kinesernas gruppresor har inte börjat än. Än så länge är det bara "affärsresenärer" som åker enskilt men var inte orolig, gruppresorna är på g. Gott om ryssar är det däremot, både Pratamnak och Jomtien kryllar av dom. Däremot inte lika mycket inne i Pattis av någon anledning. Indierna har minskat betydligt, dom var väl räddarna i nöden med billiga charterpaket när ingen annan kom.

Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...