Jump to content
IGNORERAD

Bokningskrongel


hasseryd

Recommended Posts

Det verkar bokas mycket Hotel och Inrikesflyg (Thailand) nu. Ska åka till Pattaya ( bor i Chiang mai) nu i September. Kollade flygbiljeterna i Söndags och så bestämde jag mej för att resa , priset hadde gått up en del fast fortfarande under 2000 b för flyg mellan Chiangmai BKK. Sedan leta efter vettigt boende AGODA har en " sista minuten tjänst " och jag bokade direkt ett boende där,  fylde i data  och klickade på boka. Då fick jag först ett felmeddelande " tekniskt fel" sen kom det ett medelanden att dom inte kunde erbjuda något boende.... prova annat Hotell. .... ok 3 gånger till försökte jag boka " heta erbjudande" tills jag till slut fick napp och kunde boka ett rum. När jag skulle kolla min bokning via mallen så säg jag att alla de 4 övriga boendena som jag tidigare försökt boka hadde sänt ut bekräftelsemail med bokningsnummer mm. Fasen tänkte jag här gäller det att avboka övriga bokningar. Lite bökigt att avboka bla ville dom veta anledningen till avbokningen. Tja men sen kom ett medelande att avbokningar redan var fixad..... Så hur kunde dom sända ut en bokningsbekräftelse innan allt var ok?

Link to comment
Dela på andra sajter

men det händer i lite olika sammanhang

Just det där att man får ett besked som "tekniskt fel" eller liknande

och man tror att beställningen inte gick iväg.

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

36 minuter sedan, skrev Nicholas:

Ovanligt med krongel. 

 

Skånsk dialekt, inget "kånstigt" me dä!

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...