Jump to content
IGNORERAD

Efterlys


Leni

Recommended Posts

Jag och min familj behöver någon som kommer till Sverige för att hjälpa min 85 åriga Mamma med städning, och göra matsälskap. Du bor och äter gratis.
Vi står för alla omkostnader för Visa och försäkringar och flygbiljett. Du stannar i 3 månader och om ni båda är nöjda med varandra så förlänger jag kontraktet.
Och sälla no cigarett and drink.
Lönen är 6500 Kr i månaden
Kontakta mig    Åke Lundin  0760-860347

 

My family and I need someone who comes to Sweden to help my 85-year-old mother with cleaning, and make food company. You live and eat for free.
We cover all expenses for Visa and insurance and airline tickets. You stay for 3 months and if you are both happy with each other, I will extend the contract.
And rarely no cigarette and drink.
The salary is SEK 6,500 a month
Contact me Åke Lundin 0760-860347

 

ครอบครัวของฉันและฉันต้องการใครสักคนที่มาสวีเดนเพื่อช่วยแม่วัย 85 ปีของฉันในการทำความสะอาด และทำธุรกิจด้านอาหาร คุณอยู่และกินฟรี
เราครอบคลุมค่าใช้จ่ายทั้งหมดสำหรับวีซ่าและประกันและตั๋วเครื่องบิน คุณอยู่ได้ 3 เดือน และถ้าคุณทั้งคู่พอใจกัน ฉันจะต่อสัญญา
และไม่ค่อยบุหรี่และเครื่องดื่ม
เงินเดือนคือ SEK 6,500 ต่อเดือน
ติดต่อฉัน Åke Lundin 0760-860347

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Vilken ort i Sverige?

 

Är detta ett s.k. Au Pair jobb? Vad är det för visum som ordnas? Är det besöksvisum får man väl inte jobba och arbetsvisum med den lönen medges väl knappast?

Hade själv för länge sedan ett antal Au Pair från Estland och vad jag minns fanns det krav att dom samtidigt skulle studera.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...