Jump to content
IGNORERAD

educational visa


hasseryd

Recommended Posts

Vad ungefär är kostnaden för ett års educational visa(studerande visum) i Thailand.Svara gärna med en inkluderande länk.

Link to comment
Dela på andra sajter

56 minuter sedan, skrev hasseryd:

Vad ungefär är kostnaden för ett års educational visa(studerande visum) i Thailand.Svara gärna med en inkluderande länk.

Visumet är den lilla kostnaden. Skolan kostar mer. 

 

Förr var ED-visum ett populärt sätt att mygla sig kvar i Thailand under längre perioder. 

 

Sedan några år tillbaka kontrolleras både skolor och studenter ordentligt, så att utbildningen sköts korrekt. 

 

Så tänker du inte plugga... glöm det. 

 

Annars rekommenderar jag starkt att söka information på ambassadens hemsida. Eller kontakta Amigos Allservice, han kan och vet allt om allt, så löser nog både visum, skola och flygresan åt dig. 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
4 minuter sedan, skrev samet:

Visumet är den lilla kostnaden. Skolan kostar mer. 

 

Förr var ED-visum ett populärt sätt att mygla sig kvar i Thailand under längre perioder. 

 

Sedan några år tillbaka kontrolleras både skolor och studenter ordentligt, så att utbildningen sköts korrekt. 

 

Så tänker du inte plugga... glöm det. 

 

Annars rekommenderar jag starkt att söka information på ambassadens hemsida. Eller kontakta Amigos Allservice, han kan och vet allt om allt, så löser nog både visum, skola och flygresan åt dig. 

 

 

Hur mycket tror du att en plats på förskolan kostar?
Jag tror mycket väl att han kan komma billigt undan, så jag är på hasses sida i denna fråga.

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige:

Hur mycket tror du att en plats på förskolan kostar?
Jag tror mycket väl att han kan komma billigt undan, så jag är på hasses sida i denna fråga.

Förskola är nog inte särskilt dyrt. Men förstått av s*rskola kan vara väldigt kostsamt i Thailand, så kanske bättre att hålla sig i bidragssverige.

Link to comment
Dela på andra sajter

11 minuter sedan, skrev samet:

Visumet är den lilla kostnaden. Skolan kostar mer. 

 

Förr var ED-visum ett populärt sätt att mygla sig kvar i Thailand under längre perioder. 

 

Sedan några år tillbaka kontrolleras både skolor och studenter ordentligt, så att utbildningen sköts korrekt. 

 

Så tänker du inte plugga... glöm det. 

 

Annars rekommenderar jag starkt att söka information på ambassadens hemsida. Eller kontakta Amigos Allservice, han kan och vet allt om allt, så löser nog både visum, skola och flygresan åt dig. 

 

 

Via PM, glöm inte det. Annars bryter helvetet löst.......🙉

Link to comment
Dela på andra sajter

Hmm detta gäller inte mej (har 0 visa tror jag det heter) utan en polare som betalar (ilegalt) 22 000 b/ år för visun.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...