Jump to content
IGNORERAD

Och så börjar vi om igen. Att vara eller Icke vara? Hamna i koma Anutin!


Chomphoo

Recommended Posts

Dom har ju press på sig från alla håll och kanter. Då turistindustrin håller fullkomligt på att blöda till döds.

Man får se. Men att dom skulle ta beslut i morgon på att återta Test & Go har nog ingen förväntat sig. Dock säger jag som vanligt. Det är inte klart förns den tjocka tanten sjunger.

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev janne_h:

Dom har ju press på sig från alla håll och kanter. Då turistindustrin håller fullkomligt på att blöda till döds.

Man får se. Men att dom skulle ta beslut i morgon på att återta Test & Go har nog ingen förväntat sig. Dock säger jag som vanligt. Det är inte klart förns den tjocka tanten sjunger.

Nä att Test & Go skulle återinföras trodde väll ingen nu när fallen ökar. Men att dom ens funderar på att ta ifrån de som redan fått sina TP och som kommer in efter 10de Jan tycker jag är lite magstarkt. Det förslaget hoppas jag dom verkligen tänker över. Går ju inte att vela hit och dit från vecka till vecka.

Link to comment
Dela på andra sajter

10 minuter sedan, skrev Chomphoo:

Nä att Test & Go skulle återinföras trodde väll ingen nu när fallen ökar. Men att dom ens funderar på att ta ifrån de som redan fått sina TP och som kommer in efter 10de Jan tycker jag är lite magstarkt. Det förslaget hoppas jag dom verkligen tänker över. Går ju inte att vela hit och dit från vecka till vecka.

Det mesta tycks ju tyda på att Test & Go återkommer 30 januari?

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Abercrombie:

Det mesta tycks ju tyda på att Test & Go återkommer 30 januari?

Det mesta tyder på att det återkommer tidigast 30 januari. 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Bara vänta och se vad som händer för oss som har flygbiljett bokad 31 januari. Trist att inte kunna planera något, men så är ju läget tyvärr nu.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Nicholas:

Det mesta tyder på att det återkommer tidigast 30 januari. 

 

Vad innebär det? kan man ansöka om TP redan nu men inte åka före 30 jan eller kan man inte ansöka före 30 jan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Den som lever får se. Hade tidigare tänkt åka i februari. Man får se om det är möjligt. Då karantän mer än en dag är uteslutet. Allra helst då vi reser med hund. Jag beställer flygbiljetter när jag vet att Test & Go är uppe igen. Annars får jag leva med att vara i Sverige lite längre. 

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev bambam:

Vad innebär det? kan man ansöka om TP redan nu men inte åka före 30 jan eller kan man inte ansöka före 30 jan.

Nya ansökningar fortsatt stängt till 30 januari minst. 

 

Det är ett förslag ännu, men skulle förvåna mig mycket om det inte blir verklighet. 

 

 

Tror uppdatering kommer under dagen, (thai dagen) 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är möte på fredag om test&go, men följande uttalanden bådar inte gott:

Under the current circumstances, there is no plan to bring back Test & Go," Opas Karnkawinpong, director-general of the Department of Disease Control, said on Tuesday.

Public Health Minister Anutin Charnvirakul said on Tuesday pubs, bars and karaoke shops should not be reopened, after many Covid clusters during the holidays were linked to gatherings at places serving alcoholic beverages.

 

Pessimist blir inte besviken

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...