Jump to content
IGNORERAD

Thai Civilized party vill legalisera prostitution


janne_h

Recommended Posts

Som rubriken anger så vill ett politiskt parti i Thailand legalisera prostitution. Skälen ska vara sociala. Då prostituerade inte fått något stöd i pandemin som exempel. Men även för att man vill stävja korruption. Där statens tjänstemän kan berika sig på detta. Man anger även att även om prostitution är förbjuden. Så finns den i alla fall 

Och sist men inte minst så anger man att legaliserad prostitution drar till sig turister som Thailand behöver nu. 

Den som lever får se vad utgången av detta blir? 

 

https://thethaiger.com/hot-news/politics/thai-civilised-party-requests-committee-for-legalising-prostitution

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

Blir nog svårt med den dubbelmoral som florerar, och den extrainkomst farbror brun skulle missa.

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Det jobbet är väl inte bara tillägnat Thai. 
Hur lätt kan jag få arbetsvisum, tror ni?

Link to comment
Dela på andra sajter

17 minuter sedan, skrev Batting:

Vad ska jag ha för färg på tröjan för att stödja dem? :haha:

Någon lämplig kommunistfärg kanske.

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev andrejsdenruskige:

Det jobbet är väl inte bara tillägnat Thai. 
Hur lätt kan jag få arbetsvisum, tror ni?

Det faller sig nog på att du inte får utföra jobb som Thai kan göra. Däremot borde det kunna gå att leda jobbet. Så söker du som hallick så borde det fungera. 🤣🤣

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
4 minuter sedan, skrev janne_h:

Det faller sig nog på att du inte får utföra jobb som Thai kan göra. Däremot borde det kunna gå att leda jobbet. Så söker du som hallick så borde det fungera. 🤣🤣

Nja, jag är mer inne på att en thai inte kan vara en blekfet svensk och därav kanske jag kan hävda någon slags unikhet som inte kan ersättas av en thai.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...