Jump to content
IGNORERAD

Tomten kommer


hasseryd

Recommended Posts

Ja nu är det klart , Tomten kommer till Fiskebyn den 22/12.

Tja äre det någon son vill ha besök så kan det diskuteras.

Kan medelas att "Tomten" har stor erfarenhet att vara ...Tomte (stor skådespeleri)

GOD JUL på förhand

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 31
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • hasseryd

    16

  • Alarik

    4

  • Kenneth4618

    3

  • apknug

    3

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Det där är bara FAKE Tomtar den Riktiga dyker upp i Pattis den 22 Dec. Otroligt stor Tomtekvalitet 11 Snöbollar av  10 i stort test i Tidningen Tomten ( Denna tidning fins  ej på weben) otroligt svårt att få tag på ett ex men....

Link to comment
Dela på andra sajter

11 minuter sedan, skrev hasseryd:

Det där är bara FAKE Tomtar den Riktiga dyker upp i Pattis den 22 Dec. Otroligt stor Tomtekvalitet 11 Snöbollar av  10 i stort test i Tidningen Tomten ( Denna tidning fins  ej på weben) otroligt svårt att få tag på ett ex men....

Var är den riktiga tomten nu då? Nordpolen?

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Alarik:

Har han redan varit där?

Han måste kolla om de snälla barnen inte far med osanning. Fiskebyn har visst knepig statistik i det fallet så det är tydligen obligatorisk kontroll där varje år. Vissa illvilliga rykten påstår att det bara ett svepskäl från tomten för att själv prova synden i fiskebyn.

Link to comment
Dela på andra sajter

Självklart kommer tomten i Pattaya 😉

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

En Lindströmare passar nog in här 🙂

1616632040_Snartkommertomten(1).jpg.80557dc457659dd81364bf34551048f3.jpg

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

En hemlig ledtråd är "Secret"

På Jonatan dagen dyker han upp i Fiskebyn.. Den riktige Tomten allt annat är 'Fake news"

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Kan Medela att tomten nu är i Pattaya närmar bestänt på Soi Buakhao.

Här fins många Små Dockor att leka med. Pompoi  Gubbar är det också gott om. Ska senare Besöka soi 6 och se om det fins några snälla Flickebarn. Det säjs att Flickorna på Soi 6 har väldans lite kläder så några Tröjor mm. skulle dom nog bli glada att få. Överlag tycker jag att tjejerna har väldans lite lite kläder på sej. Vet inte varför??????? är dom Fattiga???.

God Jul

Ps Glögg är bäst.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev hasseryd:

Kan Medela att tomten nu är i Pattaya närmar bestänt på Soi Buakhao.

Här fins många Små Dockor att leka med. Pompoi  Gubbar är det också gott om. Ska senare Besöka soi 6 och se om det fins några snälla Flickebarn. Det säjs att Flickorna på Soi 6 har väldans lite kläder så några Tröjor mm. skulle dom nog bli glada att få. Överlag tycker jag att tjejerna har väldans lite lite kläder på sej. Vet inte varför??????? är dom Fattiga???.

God Jul

Ps Glögg är bäst.

Dom vill inte ha tröjor, dom vill ha pengar, jag vet, har frågat👍😄

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev hasseryd:

Kan Medela att tomten nu är i Pattaya närmar bestänt på Soi Buakhao.

Här fins många Små Dockor att leka med. Pompoi  Gubbar är det också gott om. Ska senare Besöka soi 6 och se om det fins några snälla Flickebarn. Det säjs att Flickorna på Soi 6 har väldans lite kläder så några Tröjor mm. skulle dom nog bli glada att få. Överlag tycker jag att tjejerna har väldans lite lite kläder på sej. Vet inte varför??????? är dom Fattiga???.

God Jul

Ps Glögg är bäst.

Jaha nu läser jag iof en 23/12 idag i min kalender..... Den riktiga tomten skulle dykt upp här igår, var tomten kanske upptagen med att slå in klapparna igår eller?

Link to comment
Dela på andra sajter

39 minuter sedan, skrev apknug:

Jaha nu läser jag iof en 23/12 idag i min kalender..... Den riktiga tomten skulle dykt upp här igår, var tomten kanske upptagen med att slå in klapparna igår eller?

Så var det jag bara kollar up nu i morgon kväll får Damerna kläder och dom kommer att bli så jätteglada alla tror jag eller vad tror ni Pattaya rävar?.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...