Jump to content
IGNORERAD

Ryggskotts tråden


audirs2

Recommended Posts

Har ni haft ryggskott någon gång?

Har haft detta en vecka nu, lite jobbigt är det! Man kan ju inte jobbe!🥵

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

15 minuter sedan, skrev audirs2:

Har ni haft ryggskott någon gång?

Har haft detta en vecka nu, lite jobbigt är det! Man kan ju inte jobbe!🥵

Det fixar min käring. Bara kom till Rawai. Jag bjuder på en öl efteråt.

Link to comment
Dela på andra sajter

22 minuter sedan, skrev audirs2:

Har ni haft ryggskott någon gång?

Har haft detta en vecka nu, lite jobbigt är det! Man kan ju inte jobbe!🥵

Jupp, gick till företagsläkaren och fick muskelavslappnande samt på plats något specialgrej runt ryggen som avgav värme

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

31 minuter sedan, skrev audirs2:

Har ni haft ryggskott någon gång?

Har haft detta en vecka nu, lite jobbigt är det! Man kan ju inte jobbe!🥵

Frugan masserar sedan är det bättre plus att man måste bita ihop. Vara hemma för ryggskott är för kärringar :-)

Link to comment
Dela på andra sajter

Ni har inte haft ryggskott,det är bara latmasken som är hungrig.Ett riktigt ryggskott räcker det inte med lite massage eller muskelavslappnande det krävs ett kotknackare.

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev måne:

Ni har inte haft ryggskott,det är bara latmasken som är hungrig.Ett riktigt ryggskott räcker det inte med lite massage eller muskelavslappnande det krävs ett kotknackare.

Kan max sträcka mig till att gå till en osteopat. Kotknackarna knäcker till en på en massa andra ställen så man inte känner det onda i ryggen pga alla andra smärtor.

Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev måne:

Ni har inte haft ryggskott,det är bara latmasken som är hungrig.Ett riktigt ryggskott räcker det inte med lite massage eller muskelavslappnande det krävs ett kotknackare.

Helt rätt och kotknackaren ska vara blå i ansiktet av ansträngning när han försöker rätta till ett "riktigt" ryggskott.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jaha, och nu sprack en fyllning åxå! Vad blir nästa, likbilen?!:lipa:

20 minuter sedan, skrev Peolito:

Helt rätt och kotknackaren ska vara blå i ansiktet av ansträngning när han försöker rätta till ett "riktigt" ryggskott.

Kotvrängaren är den sista jag vill besöka nu!!😵

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Fick ryggskott i parti och minut förr i tiden ... nu går jag till kiropraktorn en gång i kvartalet i förebyggande syfte och utnyttjar friskvårdspengarna jag får från företaget...har sällan några känningar i ryggen nu.

If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj !

Link to comment
Dela på andra sajter

19 timmar sedan, skrev audirs2:

Jaha, och nu sprack en fyllning åxå! Vad blir nästa, likbilen?!:lipa:

Kotvrängaren är den sista jag vill besöka nu!!😵

Jag rekommenderar en bra osteopat. Jag hade återkommande problem med ishias för många år sedan. Vanliga vården var helt verkningslös. 

En jobbarkompis rekommenderade mig att gå till en osteopat.  Redan efter första undersökningen behandlingen kände jag att det blev bättre. Efter andra behandlingen har jag aldrig haft ishias igen, det är nu 6 år sedan.

Under undersökningen kände han att jag var lite sned i kroppen som kunde påverka ishiasnerven. Behandlingen var mera som smekningar än att bryta saker rätt i kroppen. Jag tänkte för mig själv att den här behandlingen kan inte göra vare sig till eller från. När jag gick därifrån så kände jag att det blivit bättre. Han sa att om det inte blev helt bra så skulle jag beställa tid för en andra behandling. Efter andra behandlingen har jag aldrig haft ishias mer.

 

Gick på friskvårdspengar, fast det är egentligen helt ovesäntligt det viktiga är att bli bra. Vet ej under hur lång tid jag sprungit till vårdcentralen och sedan till sjukgymnasten innan utan att det blivit bättre. Det är definitivt ingen friskvård, hörs på namnet "sjuk vård". 

Link to comment
Dela på andra sajter

22 timmar sedan, skrev audirs2:

Har ni haft ryggskott någon gång?

Har haft detta en vecka nu, lite jobbigt är det! Man kan ju inte jobbe!🥵

Mitt gick över efter jag köpt saltvatten och torkat gräs av en holografisk kinesiolog.

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev M33:

Mitt gick över efter jag köpt saltvatten och torkat gräs av en holografisk kinesiolog.

Bra gräs löser det mesta🤣

And that's all I have to say about that

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Då jag är självutnämnd MPR doktor så kan jag tänka mig att coremuskulaturen hos RS är klen, vilket gör att han har trampat "igenom" på grund av trött muskulatur.

SI-led som funkat upp bäckenet och nu satan tar det ont.

 

Osteopat fixar detta.

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige:

Då jag är självutnämnd MPR doktor så kan jag tänka mig att coremuskulaturen hos RS är klen, vilket gör att han har trampat "igenom" på grund av trött muskulatur.

SI-led som funkat upp bäckenet och nu satan tar det ont.

 

Osteopat fixar detta.

Fan va bra, asså!:lipa:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 månader senare...

Nu jävlar vill vårdis ta mitt blodsocker!!! Det skall dom ge fan i, det är mitt socker!!!🤬

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

45 minuter sedan, skrev audirs2:

Nu jävlar vill vårdis ta mitt blodsocker!!! Det skall dom ge fan i, det är mitt socker!!!🤬

Dom vill bara utesluta diabetes, smärta i ryggen är ett av symptomen för sockersjuka.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...