Amigo Inlagd Oktober 26, 2021 Dela Inlagd Oktober 26, 2021 Då har ICA försäkringar fått fram intyget som krävs till Thailand, Alltså hemförsäkring / reseskydd 60 dagar. Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Oktober 26, 2021 Dela Inlagd Oktober 26, 2021 41 minuter sedan, skrev Amigo: Då har ICA försäkringar fått fram intyget som krävs till Thailand, Alltså hemförsäkring / reseskydd 60 dagar. Kul. Du har inte lust att lägga in en bild på intyget (maskat), så att man kan köra upp den i nyllet på Trygg Hansa? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Oktober 26, 2021 Dela Inlagd Oktober 26, 2021 1 minut sedan, skrev frogfish: Kul. Du har inte lust att lägga in en bild på intyget (maskat), så att man kan köra upp den i nyllet på Trygg Hansa? Skulle gärna göra det men har inte begärt det ännu, och som det ser ut har jag inte behov för det heller. Beror på utslaget på Migrationsverkets beslut! Om hennes UT nu är beviljat känns onödigt att åka dit själv Men kanske nån annan ???? Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu