Jump to content
IGNORERAD

Samma internet i 2 lägenheter


Dalton

Recommended Posts

1 timme sedan, skrev axe:

En enkel fråga.

Hur mycket betalar ni för era abonnemang ?

 

Ca 1000Kr/månad för 4 abbonemang med obegränsad surf i Sverige och "Bara" 100Gb / månad i Thailand (Tror Telenor äger DTAC, men är inte säker).

 

te.jpg.ce592516de0caf1fb2e5cb360d21ac15.jpg

 

dtac.png.f681fced28f9c1538dd6657ff4247f00.png

 

 

MVH

Ändrades av Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 34
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Dalton

    5

  • andrejsdenruskige

    4

  • Mankan

    4

  • Tommy

    4

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Vill TS ta över en abonnemang på Telenor (eller bredband2 som operatör) för 249 SEK / mån. 40 Gb surf inom Sverige. Bundet till o med 16 juli 2022. Alltså ca 11 månader. Tar Du över, står jag för övertagnings kostnaden och sen swishar jag 500 SEK till Dig. Det är bara höra av sig via PM. priset i skärmdumpen fattar jag inte, stämmer inte med fakturan iallafall. Har inte ens öppnat brevet med SIM kort så helt oanvänt. Erbjudandet gäller till 30 sept 2021 till alla på forumet. Först till kvarn gäller

turbo.JPG.296baf86d46d83755ebb06a1cea86360.JPG

Ändrades av Amigo
Link to comment
Dela på andra sajter

18 timmar sedan, skrev Amigo:

Vill TS ta över en abonnemang på Telenor (eller bredband2 som operatör) för 249 SEK / mån. 40 Gb surf inom Sverige. Bundet till o med 16 juli 2022. Alltså ca 11 månader. Tar Du över, står jag för övertagnings kostnaden och sen swishar jag 500 SEK till Dig. Det är bara höra av sig via PM. priset i skärmdumpen fattar jag inte, stämmer inte med fakturan iallafall. Har inte ens öppnat brevet med SIM kort så helt oanvänt. Erbjudandet gäller till 30 sept 2021 till alla på forumet. Först till kvarn gäller

turbo.JPG.296baf86d46d83755ebb06a1cea86360.JPG

Fn va dyrt allt är i Sverige. 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

5 timmar sedan, skrev LTD:

Fn va dyrt allt är i Sverige. 

 

 

Håller med, särskild ang internet jämfört med Thailand. Vad blir det,  250 SEK = ca 900 THB Hur mycket kostar en motsvarande i TH? Inte helt enkelt hitta på AIS hemsida

Link to comment
Dela på andra sajter

9 minuter sedan, skrev Amigo:

Håller med, särskild ang internet jämfört med Thailand. Vad blir det,  250 SEK = ca 900 THB Hur mycket kostar en motsvarande i TH? Inte helt enkelt hitta på AIS hemsida

AIS 375 baht/mån.

Nerladdning 350 mbps och upp 250.

Ändrades av Jive

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Amigo:

Håller med, särskild ang internet jämfört med Thailand. Vad blir det,  250 SEK = ca 900 THB Hur mycket kostar en motsvarande i TH? Inte helt enkelt hitta på AIS hemsida

Jag har obegränsad surf med AIS i mobilen, 349 baht, 1000/500 med 3BB i huset kostar 590 baht, dra in och installera fibrern kostade 1600 baht men då hade jag iofs själv lagt ner vp rör i marken som dom drog fibern i.

Ändrades av LTD
Link to comment
Dela på andra sajter

Skall idag teckna ett nytt abonnemang från Bredband2, hört mycket gott om dem.

 

Men ringer kundtjänst och tecknar, vill ju inte ha något gammalt second hand avtal på halvfart...

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minute ago, samet said:

Skall idag teckna ett nytt abonnemang från Bredband2, hört mycket gott om dem.

 

Men ringer kundtjänst och tecknar, vill ju inte ha något gammalt second hand avtal på halvfart...

Har kört stadsfiber med dem i flera år och de håller big time

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag betalar 99kr i månaden för 250 Mbit obegränsat. Det känns rätt överkommligt.

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...