Jump to content
IGNORERAD

Konsperationsteoritråden


HuaHindinnge

Recommended Posts

  • Svar 45
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • HuaHindinnge

    12

  • Wanchai

    11

  • apknug

    5

  • audirs2

    4

Mest aktiva i denna tråd

Här är en för foliehattarna 

 

Se varför elbolagen är rädda för den här banbrytande apparaten som minskar din elräkning med upp till 90 %

 

Politiker som får den där rapporten från de statliga tillsynsmyndigheterna kan säga, "Allt är okej. Vi behöver inte ändra något."

Politiker vägrar införa en elräkning som är utformad så att den kan stoppa de vilseledande marknadsföringsmetoder som elbolagen använder för ta hem stora vinster varje år.

 

Voltbox är den värsta mardrömmen för ditt elbolag. De har försökt dölja Voltbox från vanliga konsumenter och har till och med förbjudit den i butiker.

 

https://getvoltbox.com/article4/se?gclid=EAIaIQobChMIuc_LyaG48gIVJ1bCCh0a1Q2HEAEYASAAEgIKEfD_BwE

 

 

Ändrades av HuaHindinnge
Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev HuaHindinnge:

Här är en för foliehattarna 

 

--

 

Voltbox är den värsta mardrömmen för ditt elbolag. De har försökt dölja Voltbox från vanliga konsumenter och har till och med förbjudit den i butiker.

 

https://getvoltbox.com/article4/se?gclid=EAIaIQobChMIuc_LyaG48gIVJ1bCCh0a1Q2HEAEYASAAEgIKEfD_BwE

 

 

Vad då, får man inte använda den i butiker?

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Amigo:

Vad då, får man inte använda den i butiker?

Är det du som spelar V75 gnägg gägg på lördag?

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev HuaHindinnge:

Är det du som spelar V75 gnägg gägg på lördag?

Oij, har inte kollat? Ska se strax.

 

E: Nej inte jag, polaren, ska meila honom.

Ändrades av Amigo
Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev HuaHindinnge:

Här är en för foliehattarna 

 

Se varför elbolagen är rädda för den här banbrytande apparaten som minskar din elräkning med upp till 90 %

 

Politiker som får den där rapporten från de statliga tillsynsmyndigheterna kan säga, "Allt är okej. Vi behöver inte ändra något."

Politiker vägrar införa en elräkning som är utformad så att den kan stoppa de vilseledande marknadsföringsmetoder som elbolagen använder för ta hem stora vinster varje år.

 

Voltbox är den värsta mardrömmen för ditt elbolag. De har försökt dölja Voltbox från vanliga konsumenter och har till och med förbjudit den i butiker.

 

https://getvoltbox.com/article4/se?gclid=EAIaIQobChMIuc_LyaG48gIVJ1bCCh0a1Q2HEAEYASAAEgIKEfD_BwE

 

 

På min elräkning är elkostnaden en liten del av totalen, den stora delen är skatt och fasta avgifter. Vore kanon om någon kom på

en box mot det.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev HuaHindinnge:

Samlingsplats för diverse saker

Och trådstartarn klarar inte ens av att stava trådens namn rätt! 555

Link to comment
Dela på andra sajter

13 minuter sedan, skrev Wanchai:

Och trådstartarn klarar inte ens av att stava trådens namn rätt! 555

? Min tråd, jag stavar min tråds namn som jag vill.

😤

 

Starta egen tråd....

Ändrades av HuaHindinnge
Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev HuaHindinnge:

Här är en för foliehattarna 

 

Se varför elbolagen är rädda för den här banbrytande apparaten som minskar din elräkning med upp till 90 %

 

Politiker som får den där rapporten från de statliga tillsynsmyndigheterna kan säga, "Allt är okej. Vi behöver inte ändra något."

Politiker vägrar införa en elräkning som är utformad så att den kan stoppa de vilseledande marknadsföringsmetoder som elbolagen använder för ta hem stora vinster varje år.

 

Voltbox är den värsta mardrömmen för ditt elbolag. De har försökt dölja Voltbox från vanliga konsumenter och har till och med förbjudit den i butiker.

 

https://getvoltbox.com/article4/se?gclid=EAIaIQobChMIuc_LyaG48gIVJ1bCCh0a1Q2HEAEYASAAEgIKEfD_BwE

 

 

Tror den är en bluff!

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev audirs2:

Tror den är en bluff!

Plocka ut kondingarna i dina lysrörsamaturer i verkstan. Då "sparar" du ström på liknande sätt. 

 

Vanliga konsumenter betalar inte för reaktiv effekt och plockar du ut kondingarna så drar lysrören mest reaktiv effekt.

Link to comment
Dela på andra sajter

42 minuter sedan, skrev apknug:

Plocka ut kondingarna i dina lysrörsamaturer i verkstan. Då "sparar" du ström på liknande sätt. 

 

Vanliga konsumenter betalar inte för reaktiv effekt och plockar du ut kondingarna så drar lysrören mest reaktiv effekt.

Har led lampor på verkstan!

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

8 minuter sedan, skrev audirs2:

Har led lampor på verkstan!

Då får du sätta ditt extra reaktorer så får du samma effekt.

Kan inte vara bluff flera st har ju fått det att fungera!

Jag är ändå inte intresserad av elspararen. Blir elräkningen så billig kommer folk bara att slösa bort en massa el. Då får vi köpa ännu mer kolkraft från Polska. Dessutom får vi ändå svårare att bygga ut högspänningsnätet för att leverera ström till södra Sverige. Risken är väl då att vi får kvar all vindkraftsel här uppe i norr och de får ännu större problem att ladda elbilarna söderut. Då får de kanske bara ladda elbilarna när det blåser i götaland och svealand.

 

Men de har visst börjat planera för vindkraftparker på Lidingö och i Danderyd. 28 000 snurror ska det visst bli där när de har byggt klart. Ska visst bli billigare än kraftledningar från norr. Uppsala slätten får de visst inte bygga snurror pga den åkermark som går förlorad. Men varje ko där ska få en stor påse som de samlar upp metangasen i och tömmer varje dag. Nu menar jag inte att korna tömmer själv utan metangastömmningen kommer att skapa många nya jobb. Vid varje laddstolpe för elbilar ska det också sättas upp en metangastank. Vissa laddstolpar kommer att ersättas med gengastankar. T.ex laddstolparna utanför McDonalds. Tydligen pga den stora förbrukningen av högrev från kor, som de har på McDonalds. Undantaget var i kvarteren närmast riksdagshuset. Där kommer det att bli både dubbfritt och metangasfritt. Tydligen har de upptäckt att flertalet politiker har DNA kedjor som gör dom känsliga för just metangas, sk. metangas lunga. För att öka säkerheten för politikerna kommer Stockholms innerstad att endast tillåta snökedjor under den tid som risk för halka finns. Dessutom kommer lokala hastighetsgränser om max 7km/h. Även om metangasbilarna inte förbränner metangasen helt så minskar de metangasföroreningarna från djuren ganska kraftigt.

 

På grund av den goda eltillgången i norr blir norrland förklarad som metangasfri zon.  

 

När de får in så lite pengar på elräkningarna blir det 400kV kraftledningarna från norr som får strykas bort.  

 

Snart kommer nästa produkt, den är jag intresserad av. Sparar tydligen upp till 65% på ICA, men bara upp till 48% på bolaget. Kan det vara för att det är så mycket skatt på spriten?

Link to comment
Dela på andra sajter

8 timmar sedan, skrev Wangthong:

Då får du sätta ditt extra reaktorer så får du samma effekt.

Kan inte vara bluff flera st har ju fått det att fungera!

Jag är ändå inte intresserad av elspararen. Blir elräkningen så billig kommer folk bara att slösa bort en massa el. Då får vi köpa ännu mer kolkraft från Polska. Dessutom får vi ändå svårare att bygga ut högspänningsnätet för att leverera ström till södra Sverige. Risken är väl då att vi får kvar all vindkraftsel här uppe i norr och de får ännu större problem att ladda elbilarna söderut. Då får de kanske bara ladda elbilarna när det blåser i götaland och svealand.

 

Men de har visst börjat planera för vindkraftparker på Lidingö och i Danderyd. 28 000 snurror ska det visst bli där när de har byggt klart. Ska visst bli billigare än kraftledningar från norr. Uppsala slätten får de visst inte bygga snurror pga den åkermark som går förlorad. Men varje ko där ska få en stor påse som de samlar upp metangasen i och tömmer varje dag. Nu menar jag inte att korna tömmer själv utan metangastömmningen kommer att skapa många nya jobb. Vid varje laddstolpe för elbilar ska det också sättas upp en metangastank. Vissa laddstolpar kommer att ersättas med gengastankar. T.ex laddstolparna utanför McDonalds. Tydligen pga den stora förbrukningen av högrev från kor, som de har på McDonalds. Undantaget var i kvarteren närmast riksdagshuset. Där kommer det att bli både dubbfritt och metangasfritt. Tydligen har de upptäckt att flertalet politiker har DNA kedjor som gör dom känsliga för just metangas, sk. metangas lunga. För att öka säkerheten för politikerna kommer Stockholms innerstad att endast tillåta snökedjor under den tid som risk för halka finns. Dessutom kommer lokala hastighetsgränser om max 7km/h. Även om metangasbilarna inte förbränner metangasen helt så minskar de metangasföroreningarna från djuren ganska kraftigt.

 

På grund av den goda eltillgången i norr blir norrland förklarad som metangasfri zon.  

 

När de får in så lite pengar på elräkningarna blir det 400kV kraftledningarna från norr som får strykas bort.  

 

Snart kommer nästa produkt, den är jag intresserad av. Sparar tydligen upp till 65% på ICA, men bara upp till 48% på bolaget. Kan det vara för att det är så mycket skatt på spriten?

Om jag förstod detta rätt så får Mc Donken korna inte gå fritt vid riksdagshuset för korna kan bli smittade av korkade politiker?:rotfl:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

28 minuter sedan, skrev audirs2:

Om jag förstod detta rätt så får Mc Donken korna inte gå fritt vid riksdagshuset för korna kan bli smittade av korkade politiker?:rotfl:

Galna ko-sjukan!

Link to comment
Dela på andra sajter

19 hours ago, Surin P3 said:

Jeffrey Epstein & Co är ju en väldigt bra konspiration.

Tycker MPR ligger bra till som förste utmanare 

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

31 minuter sedan, skrev Baa:

Tycker MPR ligger bra till som förste utmanare 

Haha.

Ja om det vore så väl.

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2021-08-17 at 23:43, skrev HuaHindinnge:

? Min tråd, jag stavar min tråds namn som jag vill.

😤

 

Starta egen tråd....

Du verkar tro att du vet allting och klarar man inte av att stava till ens en ny tråd så borde ödmjukhet vara en ingrediens!

 

Vilket område forskade du i med din självklara åsikt?

 

Jag tror forskare har ödmjukhet inför sina alster och ser fram emot sina alster, resultat!

 

Men du vet redan allting, kan inte vara lätt!

 

Stackars dig!  Snyft, snyft...

Link to comment
Dela på andra sajter

8 timmar sedan, skrev Surin P3:

Haha.

Ja om det vore så väl.

Så väl är det ..........................

 

Hobbe

Bygg en mur runt Stockholm så får ni se vilken sida som har mest klösmärken / Ronny Eriksson

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Wanchai:

Du verkar tro att du vet allting och klarar man inte av att stava till ens en ny tråd så borde ödmjukhet vara en ingrediens!

 

Vilket område forskade du i med din självklara åsikt?

 

Jag tror forskare har ödmjukhet inför sina alster och ser fram emot sina alster, resultat!

 

Men du vet redan allting, kan inte vara lätt!

 

Stackars dig!  Snyft, snyft...

Japp, det är inte lätt att vara dig. Gå och lägg dig, det är en ny dag imorgon så du kan prova igen.

Link to comment
Dela på andra sajter

21 minuter sedan, skrev HuaHindinnge:

Japp, det är inte lätt att vara dig. Gå och lägg dig, det är en ny dag imorgon så du kan prova igen.

Bill och Bull kommer att vara ute på jakt som två Coyotes imorgon igen, oroa dig inte.

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev apknug:

Bill och Bull kommer att vara ute på jakt som två Coyotes imorgon igen, oroa dig inte.

Jaaa, vad bra. Då ska dom få smörj. 

Link to comment
Dela på andra sajter

10 minuter sedan, skrev HuaHindinnge:

Jaaa, vad bra. Då ska dom få smörj. 

Gå inte för hårt åt dem bara, då kan du bli permanent avstängd som BTT aka Broder Tuk Tuk. 

 

Han var också en som stod upp mot förtrycket men det blev tydligen för mycket för forum!edningen.

Ändrades av apknug
Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev hobbe:

Så väl är det ..........................

 

Hobbe

Om man tycker det, så bör man utvidga sina intervepsvyer ifrån bara två sajter; SVT och MPR.

Link to comment
Dela på andra sajter

2 hours ago, Wanchai said:

Du verkar tro att du vet allting och klarar man inte av att stava till ens en ny tråd så borde ödmjukhet vara en ingrediens!

 

Vilket område forskade du i med din självklara åsikt?

 

Jag tror forskare har ödmjukhet inför sina alster och ser fram emot sina alster, resultat!

 

Men du vet redan allting, kan inte vara lätt!

 

Stackars dig!  Snyft, snyft...

Han måste vara ännu en såndär jävla sosse den däringa  @HuaHindinnge. På honom bara Wanchai, ge honom allt du har. :13:

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...