Avregistrerad clion Inlagd Januari 5, 2010 Dela Inlagd Januari 5, 2010 Ja vad tycker ni DET FÖRSTA MAN KOLLAR ÄR MPR VAD HÄNDER man har ju fått många vänner på sajten.själv kollar jag av trådarna direkt efter jobbet.Frugan tycker nog jag ängnar för mycket tid till internet men har nu vant sig.(ring du till nån väninna).vad tycker ni När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 5, 2010 Dela Inlagd Januari 5, 2010 Jäpp! har blivit en mprolist Till frukosten på morgonen kollar man om det kommit nått nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Januari 5, 2010 Dela Inlagd Januari 5, 2010 Håller med Kenneth, vad vore en morgon utan MPR? Sen kollar man ju svenska nyheter och lite annat hemifrån och som avslutning blir det ett kik på MPR så en 3-5 ggr om dan när man är hemma. Burken står ju i alla fall där så varför inte I somras när jag var ensam hemma i Sverige och regnet strilade ner så blev det nog en o annan timme. Baa Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd Januari 5, 2010 Dela Inlagd Januari 5, 2010 Sitter man uppe i hembyn och häckar bland bufflar, hundar och höns är det ju inte så konstigt att man söker upp svenska människor att konversera med. Förresten fader Baa finns ju annars en del sajter där man kan chatta med svenska kärringar kring 50. Kanske kan va nåt?? BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Januari 6, 2010 Dela Inlagd Januari 6, 2010 Javisst är MPR ett gift. Till fru Changs förtvivlan ibland... Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ban99arne Inlagd Januari 6, 2010 Dela Inlagd Januari 6, 2010 Då får man förmoda att Ni har både bufflar, hundar och höns i lägenheten. Obufflige Arne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd Januari 6, 2010 Dela Inlagd Januari 6, 2010 Visst är det ett gift med alla trevliga som otrevliga personer som huserar på detta forum.. Följs dagligen på åtminstone lediga veckan.. Jobbarveckan väldigt sporadiskt... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.