Jump to content
IGNORERAD

Resultatet av BTTs bildbevistråd


Avregistrerad clion

Recommended Posts

Avregistrerad clion

HEJ.

Jag är besviken.

Trodde snubben var ett jättetroll med massor av humor. Episoden med kikaren tog skrattpriset 2009!

Och så visar det sig att allt är på allvar!?, just another sextourist utan verklighetsuppfattning, så trist, som troll var ju snubben rolig, på allvar blir det ju bara sorgligt.

hm, har nog inte varit så besviken sen jag avslöja tomten./MVH

Håööer med dig Mamma tycker samma som dig.när man tänker på honom så har man ju avataren som en bild i huvudet.men det går över snart.long live for Btt :crazy:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

clion,vad gör du uppe tjugo över fyra på morgonen?? Spaning????Eller är det den enda stunden som du får lugn och ro :whistle: Ha det gött gubben,vi ses.Mvh Måne PS inget nytt på fronten DS

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Får tacka herr Clion för hans idoga spaningsarbete och lovar att bjuda honom på ett antal valfria rusdrycker i Pattaya så småningom.

Någon valfri bartjej tänker jag inte erbjuda honom för då ryker väl snoppen snabbt.

Hoppas han meddelar mig hur det är med Pla nuförtiden ifall nu träff kommer på frågan.

Hälsa tjejerna så mycket från mig.

BTT

Ja Pla har ju bytt telnr men somtaji hade ju det nya.sen bor tydligen Pla i wonga matt eller vad det heter hon undervisar fortfarande du får pm om adress å telnr efter träffen i kväll.ps dom saknar dig

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Får tacka herr Clion för hans idoga spaningsarbete och lovar att bjuda honom på ett antal valfria rusdrycker i Pattaya så småningom.

Någon valfri bartjej tänker jag inte erbjuda honom för då ryker väl snoppen snabbt.

Hoppas han meddelar mig hur det är med Pla nuförtiden ifall nu träff kommer på frågan.

Hälsa tjejerna så mycket från mig.

BTT

Jag bockar & bugar!!!!

Med lite tilltro till dej BTT får jag faktiskt be om ja du vet!!!

Är du nere Songklang bjuder jag !!!!

Du kan ju MELJ mej!!!

Än en gång bra arbete Clion och BTT "I newer gone too spooke about uuuuuuuu!!!" on the TOILETT!!!

Have a good start on the fresh New Year" and bee fucking happy!!!!!!!

En fråga bara måste jag ta med egen KIKARE????

MVH Svampen :wai:

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Det var ju ett bra betyg BTT trots att hon inte fått smaka på dina 19(hon var ju inte din typ)Så nu är det bara att fara ner med högburet huvud :dance: Mvh Måne

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Finns väl ingen deckare som kör på traktis, klart att Komisarie Maigret skall ha utläggen betalda, slit upp lädret Broder, någon tacksamhet måste Du väl visa din deckare.

Baa

PS

vilket fabrikat har en kikare som filtrerar skitlukt? PS

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Herr Clion!

Jag saknar tjejerna med. Trevligare och finare vänner får man leta efter.

Mejla gärna ifall Pla fått nytt telefonnummer och ny adress.

Fader Baa!

En valfri måltid plus rusdrycker kan deckarjobbet vara värt och det ska herr Clion få ifall vi stöter ihop i Pattay på samma gång.

Vad gäller kikaresorter så är de små vita som man får plats i fickan de bästa och mest diskreta.

Någon skithusluktdämpare behövs inte eftersom närmaste bar som tur oftast ligger på behörigt avstånd från skit och pisslukten.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Fader Baa!

En valfri måltid plus rusdrycker kan deckarjobbet vara värt och det ska herr Clion få ifall vi stöter ihop i Pattay på samma gång.

Vad gäller kikaresorter så är de små vita som man får plats i fickan de bästa och mest diskreta.

Någon skithusluktdämpare behövs inte eftersom närmaste bar som tur oftast ligger på behörigt avstånd från skit och pisslukten.

BTT

Men vänta nu.har jag fattat fel, näää, visst var det så att Bäste Bror satt utanför skithuset för att kolla snyggingarna och sedan kikade på vart dom tog vägen. Men för all del, finns ju de som vänjer sig med det mesta.

Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag måste bocka och buga för Herr Clion. :buba:

Kanonjobb :clapping:

Men jag håller nog med Herr Chang, en gestalt av kött och blod, forograferad tillsammans med en annan mpr:are, skulle sitta fint :D

Och så det sorgligaste, vad gör vi nu :cry:

Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Jag hade varit på rätt gata som btt sa men dom jag frågade ruskade ju på huvudet därför att jag inte uttalade hennes namn riktigt visade det sig.Nåväl kl 10 så mötte vi henne utanför family mart i naklua för lite mat.Eftersom hon inte hade vart i Bangsale så tog vi henne till en populär fisk å skaldjursrestaurang där man får färsk mat :dance1:

Nu blir det inget i dagboken i dag då halva dagen gick åt till pla.mer kommer

post-3713-126252762964_thumb.jpg

post-3713-126252779729_thumb.jpg

post-3713-12625279206_thumb.jpg

post-3713-1262528125_thumb.jpg

post-3713-12625282106_thumb.jpg

post-3713-126252829835_thumb.jpg

post-3713-12625284223_thumb.jpg

post-3713-126252858504_thumb.jpg

post-3713-126252762964_thumb.jpg

post-3713-126252779729_thumb.jpg

post-3713-12625279206_thumb.jpg

post-3713-1262528125_thumb.jpg

post-3713-12625282106_thumb.jpg

post-3713-126252829835_thumb.jpg

post-3713-12625284223_thumb.jpg

post-3713-126252858504_thumb.jpg

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Parasollkillen

Eccellente Herr Clion! :drinks:

Verkligen bra jobbat, tack för all underhållning! Hoppas att du också haft kul under tiden... :wai:

Hälsningar

Parasollkillen

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Efter restaurangbesöket blev det till att åka hem å visa vad MPR är för något och visa Peters avatar mm mm hon såg lite förbryllad ut när jag visa avataren men sken upp när bilden på Peter visades .Hon bekräftade att det är Peter som håller i kameran.Sen berättade hon att han är väldigt snäll och rolig.å det har vi ju försåt.Hon berättade även att hon och dom andra två tjejerna (som bor och arbetar i Bangkok nu)hjälpte Peter med pengar.varför fråga jag :huh: Jo han hade problem med polisen sa hon (aphuset)dom gick även dit och gav honom mat.sen frågade jag om kitapong.Det var kitapongs fru som hade med Peter å göra.så alt stämmer som Broder Tuk Tuk har skrivit.Mer kommer

post-3713-126252869593_thumb.jpg

post-3713-126252882739_thumb.jpg

post-3713-126252890264_thumb.jpg

post-3713-126252909481_thumb.jpg

post-3713-126252869593_thumb.jpg

post-3713-126252882739_thumb.jpg

post-3713-126252890264_thumb.jpg

post-3713-126252909481_thumb.jpg

Ändrades av clion

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Nån får nog tipsa Scotland Yard om Clion :)

Bättre deckare har man nog aldrig skådat :clapping:

Även solen har sina fläckar

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Pla har numera en egen skollokal där hon undervisar barn till falanger falanger thai som vill lära sig engelska.

Har nu medelat Peter om det nya telnr och email adresen.Pla är ett fynd jävligt klever och fyndig ja rent ut ett kap.man kan inte gå efter pattar å kurvor Peter.för helvete ska du ha en tjej från Thailand så är pla perfekt.Hon kan4 språk och snappade upp svenska ord direkt.jag sa att du ev kommer till los i Juli.ps jag vill vara best man 555 :dance1::dance::crazy:

Lycka till.fan ta hit henne på besök

post-3713-126252989901_thumb.jpg

post-3713-126253006412_thumb.jpg

post-3713-126253017046_thumb.jpg

post-3713-126253039046_thumb.jpg

post-3713-126252989901_thumb.jpg

post-3713-126253006412_thumb.jpg

post-3713-126253017046_thumb.jpg

post-3713-126253039046_thumb.jpg

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag får tacka Clion för en hel del direktsänd underhållning. För oss som har tagit del av Broders visdomsord redan på TT-tiden har det aldrig varit aktuellt att ifrågasätta genuiteten i hans berättelser och erfarenheter.

Beklagligt dock, att broder kände sig tvingad att behöva bevisa sin existens - trodde att han skulle stå över sådant. Liksom Jesus en gång, som vägrade att "bevisa" att han var Guds son, när Satan försökte förmå honom till detta. na.gif

jap.gif

“The only hope for the world is to make sure there is not another USA. We can’t let other countries have the same number of cars, the amount of industrialization, we have in the US. We have to stop these Third World countries right where they are.”

- Michael Oppenheimer, Environmental Defence Fund

Link to comment
Dela på andra sajter

Onekligen ett gigantiskt jobb Clion har utfort i gränslandet mellan den verkliga verkligheten och den virituella verkligheten clapping.gif .

3 trådar om Btt på forumets forsta sida, bevakningen och intresset är storre än under Songkhranoroligheterna, även om det mestadels är andra debattorer denna gång. Man kan nog lugnt säga att for en majoritet av MPRs medlemmar så är frågan om Btt, mannen som gav sexkoparen ett nick, betydligt intressantare an Thaksin, Abhisit och Kungen tillsammans. Men varfor skulle MPR medlemmar vara annorlunda än genomsnittssvennen? Aftonbladet och Expressen skriver om såpakändisar så varfor skulle inte vi ha vår egen såpopera?

Link to comment
Dela på andra sajter

swedenfarang

Oj oj! Om inte BTT tar Pla så gör fasen jag det! :):) WOW!

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

swedenfarang

Clion är som sagt en stjärna! Måste ändå imponeras av fru Clion som accepterar detta detektivarbete på semestern. Det skulle aldrig min göra. Haha :) Tummen upp, Clion!!

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

Clion är som sagt en stjärna! Måste ändå imponeras av fru Clion som accepterar detta detektivarbete på semestern. Det skulle aldrig min göra. Haha :) Tummen upp, Clion!!

Båda tummarna upp faktiskt.

Det skulle vara intressant att få veta hur många gånger frasen "thing-thong farang" uttalats av fru Clion under arbetets gång som en förklaring till det hela inför andra.

Link to comment
Dela på andra sajter

Båda tummarna upp faktiskt.

Det skulle vara intressant att få veta hur många gånger frasen "thing-thong farang" uttalats av fru Clion under arbetets gång som en förklaring till det hela inför andra.

Det kanske var därför Fru Clirr va på så gott humör här uppe i Udon, blev väl lite som semester kanhända. :dance:

Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

Oj oj! Om inte BTT tar Pla så gör fasen jag det! smile.gifsmile.gif WOW!

Tar och tar? En clever girl kanske vill ha ett ord med själv? :)

Det verkliga Thailand är väl ingen självservicebutik? :)

Men ge det en chans för all del ... :)

:) /mvh

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

swedenfarang

:wai: Jaja, man kan ju få allt till att bli negativt vinklat om man vill!

Förövrigt trodde jag ju att Thailand var en enda stor 7-Elevenbutik. :drinks:

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

jap.gif Jaja, man kan ju få allt till att bli negativt vinklat om man vill!

Förövrigt trodde jag ju att Thailand var en enda stor 7-Elevenbutik. drinks.gif

Trodde jag också men idag när jag skulle köpa 2 stora Chang och 2 Bacardi Breezer på 7/11 idag så sa gumman att det räcker med en av varje idag, du ska köra imorgon. Aldrig får man vad man vill smile.gif /mvh

Ändrades av mamma bäng fan pappa käng

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

bra clio

detdär med o ligga på beachen o sola eller supa skallen av sig varje dag är ute.

Helt klart det ska vara en upplevelsesemester som du gjort är bättre.

Link to comment
Dela på andra sajter

När jag läser trådarna, och särskilt den här, om BTT har jag börjat höra musik i bakgrunden.

Samtidigt tonar Clions ansikte upp på skärmen och läser texterna med Anders Gernandts röst.

Är det fler som får samma association?

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...