Jump to content
IGNORERAD

Resultatet av BTTs bildbevistråd

Avregistrerad clion
 Dela

Recommended Posts

Ja nu har jag äntligen lyckats hitta den 7/11 som BTT åberopar i sin bildbevistråd.

Efter mycket letande så hitta jag äntligen rätt 7/11 hu så många.Mamma kände igen peter alias BTT från fotot i datan

pappa dog tyvär för tre månader sen.är det nåt specielt som du kommer i håg frågade frugan hon tittade på bilden av Pla men

tydligen har inte peter tagit henne till detta ställe .var det något mer som hon mins frågade frugan .ja sa mamma han brukade ha en sån konstig kamera om halsen (kikaren) 55.har försökt ringa hans arbetskamrater Pla har nog bytt nr.somjai är i templet Noi svarar inte.Men summa sumarum så tror jag att våran BTT talar sanning.mvh Deckarn Ps några Pics från BTTs 7/11 område

post-3713-12624377933_thumb.jpg

post-3713-126243790464_thumb.jpg

post-3713-126243803459_thumb.jpg

post-3713-126243812437_thumb.jpg

post-3713-126243823882_thumb.jpg

post-3713-12624377933_thumb.jpg

post-3713-126243790464_thumb.jpg

post-3713-126243803459_thumb.jpg

post-3713-126243812437_thumb.jpg

post-3713-126243823882_thumb.jpg

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

• Svar 91
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Avregistrerad clion

15

• broder tuk tuk

8

• Baa

5

• swedenfarang

4

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Härligt Clion!

Ett stort deckarjobb har nått sitt slut. BTT har delvis rätat upp sin figur, men har sig själv att skylla för vissa "snubblingar" i sin tråd. Kul att du kunde få en koppling till denna långdragna historia.

Grattis BTT! :dance1:

Dela på andra sajter

Fan Clion, du är otroligtdance1.gif rolig duclapping.gif

Ändrades av Kenneth4618

Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls  Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 Swish (Sverige) 0708 575 222

Dela på andra sajter

Ha ha ha, underbart Clion. Bra jobbat! :clapping:

Mvh Swippe

It´s the choices You make, not the chanses You take, that´s determines Your destiny

Dela på andra sajter

En eloge till dig Clion för ett underhållande deckaruppdrag. Har själv aldrig tvivlat på att brodern talat sanning, men det har varit kul att följa!

Dela på andra sajter

Otroligt starkt jobbat till skillnad från alla andra som försökt "bevisa" att BTT ljuger ! :crazy:

Nu kanske vi äntligen kan slippa dessa meningslösa och nerbrytande trådar på detta i övrigt eminenta forum

Being nice is overrated - Garfield

Dela på andra sajter

bra jobbat clion :clapping:

du har talang för deckarjobbet.

ha nu en trevlig semester av den tid du har kvar i thai :great:

Glöm dina problem,,,

Imorgon kommer nya,, ;-)

Dela på andra sajter

Kan inte förstå att någon tvekat på BTT, han uppfyller ju alla fördomar man har om Pattaya "turister" fullt ut?

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Dela på andra sajter

Vore ju trevligt att BTT-tvivlarna uttalar sig i denna tråd också men dom är väl som Ab eller Expressen: tysta som möss om någon visar på att det dom säger är fel eller osannt på något sätt

Being nice is overrated - Garfield

Dela på andra sajter

Nu ringde somtjai frugan svarade.dom pratade om kitapong att han inte ville ha problem? ja det är nog riktigt sa somtjai som

också bekräftade att BTT har arbetat som skollärare.hon ska försöka få tag på Pla och återkomma :dance:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Dela på andra sajter

Å nu ringde Pla och eftersom frugan har haft henne som lärare (engelska 2004)så ska vi träffas för lite tilltugg i morgon

Dom verkar gilla dig peter BTT- kvinnotjusarn :friends:

Dela på andra sajter

Verkligen starkt jobbat Clion, tror brodern får bjuda dig på en stoooor Chang på stammis-seven om ni råkas där nere för din hjälp med återupprättandet av hans trovärdighet hos vissa :drinks:

Ändrades av Taxi1963
Dela på andra sajter

Jaha, slutet gott allting gott!

Nja, jag skulle nog vilja se vår käre Broder dyka upp på en forumträff också ;)

Herr Chang har talat.

Dela på andra sajter

väldigt bra jobbat clion...återstår väl bara att skicka fakturan till broder...hur mycket får man i traktamente nu för tiden?

And that's all I have to say about that

Dela på andra sajter

Får tacka herr Clion för hans idoga spaningsarbete och lovar att bjuda honom på ett antal valfria rusdrycker i Pattaya så småningom.

Någon valfri bartjej tänker jag inte erbjuda honom för då ryker väl snoppen snabbt.

Hoppas han meddelar mig hur det är med Pla nuförtiden ifall nu träff kommer på frågan.

Hälsa tjejerna så mycket från mig.

BTT

Soi 7

Dela på andra sajter

Bra jobbat Clion

BTT hade rätt trots allt, en bra start på det nya året BTT.

mvh

Nisse :clapping:

Nissehult_13

Dela på andra sajter

Vilket deckarjobb!!

/mvh

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Dela på andra sajter

Big up clirre! :great:

Vad säger Farang till Broder nu då?

Till korset han får krypa...

-Forza Gnaget-
   Östra Övre

Dela på andra sajter

HEJ.

Jag är besviken.

Trodde snubben var ett jättetroll med massor av humor. Episoden med kikaren tog skrattpriset 2009!

Och så visar det sig att allt är på allvar!?, just another sextourist utan verklighetsuppfattning, så trist, som troll var ju snubben rolig, på allvar blir det ju bara sorgligt.

hm, har nog inte varit så besviken sen jag avslöja tomten./MVH

Ändrades av mamma bäng fan pappa käng

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Dela på andra sajter

Bra jobbat, hatten av.

PS det var inte några små som frågade efter sin försvunna falangpappa :whistle:

Smile and the world smiles with you

Fart and you stand alone

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
 Dela

• Skapa ny...