in-ka Inlagd December 1, 2009 Dela Inlagd December 1, 2009 jag undrar om det är ngn som vet om något billigt hotell nära marknaden (glömt vad den heter) i Bangkok ska bara sova där 1 natt för att sedan åka till hem byn i norr Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd December 1, 2009 Dela Inlagd December 1, 2009 jag undrar om det är ngn som vet om något billigt hotell nära marknaden (glömt vad den heter) i Bangkok ska bara sova där 1 natt för att sedan åka till hem byn i norr Nice palace. Det ligger 5 minuter därifrån med Tuktuk. 600 baht. http://nicepalace.com/contact.html Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd December 1, 2009 Dela Inlagd December 1, 2009 vilken marknad? Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd December 1, 2009 Dela Inlagd December 1, 2009 Jag förutsätter att in-ka menar Chatuchak. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.