Jump to content
IGNORERAD

Bar kollega sokes


soiwalker

Recommended Posts

Hello,

Har utverkat ledig tid 27-29 November och planerar lite egen teambuilding i Pattaya. Lordag kvall lirar Chelsea-Arsenal och jag skulle garna sla folje med eventuella forumister som ar i Pattis denna kvall. Intresse for fotboll, biljard, avkladda damer och allmant fylleri ar framgansfaktorer..

Eventuella nykterister med hog moral undanbedes vanligt med bestamt.

Soiwalker

Link to comment
Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

"Bar kollega sokes". Måste man vara helt naken? /mvh

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

Lyckligtvis loste det sig med sallskap under kvallen, till stor del beroende pa att mitt normala goda humor forstarkts med ansenliga mangder alkohol samt en uppsattning klistermarken som jag stodkopt av nagra tiggarbarn. Det var lite svart att fa klistret att fasta ordenligt men jag ar ganska nojd med slutresultatet..

Img1.jpg

Soiwalker

Link to comment
Dela på andra sajter

"Bar kollega sokes". Måste man vara helt naken? /mvh

I brist pa vanligt sinnade forumister uppsokte jag sent omsider den alltid oppna Coconut Bar, de nyfunna vannerna dar var inte bara bara utan helt underbara. I alla fall tills morgonsolen anslog..

Soiwalker

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...