Jump to content
IGNORERAD

Tsunamibanden


Skibi

Recommended Posts

Jag läste om detta idag på text TV!

Tsunamibande inget för allmänheten.

Mvh

Kimmo

You take the blue pill – the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe.

You take the red pill – you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes.

Link to comment
Dela på andra sajter

Svensk offentlighets politik har de senaste 100 åren inte varit offentlig. :crazy:

Vi stackars svennar har ljugits både gula och blå av våra folkvalda, så varför skulle det ändras när vi tagit steget in i dataåldern.

Politiker i allmänhet tycks tro att folket mår bäst av att veta så lite som möjligt. :angry:

VAXET-som tycker mycket om det mesta-men kan lika lite som de flesta

Link to comment
Dela på andra sajter

Detta är en av de enskilt största skandalerna i svens politik de senaste åren, ingen, alltså även i opposition, vill ta i detta, förmodligen på grund av hur aslöjande de är för svenska politikers totala nonchalans och ovilja att ta i något som i slutändan kan väcka kritik mot parti eller person. Om man inte vet eller kan är det bäst att lägga locket på, svenne är såjäkla flat att han glömmer i alla fall om 3-4-år. Nej, ta upp detta vid varje enskilt tillfälle vid varenda valstuga i landet oberoende av partifärg, kräv svar, ställ till ett litet helvete för de anställda agitarorena, men fraför allt, låt dem inte komma undan, det vore denstörsta skandalen av det som skett. Några måste dra sitt strå till stacken. jag gör mitt, skickar 3-4 mauil i månaden till ALLA riksdagspartier. Hur många svar tror Ni jag fått? Hitintills 2 TVÅ!!!

Baa ( som hoppas på support)

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...