Jump to content
IGNORERAD

Estonia

clion

Recommended Posts

Hej  jag funderar mycket om Estonia nu nÀr den nya rullen dygt upp sÄ jag undrar var ni tror 

jag tror att Ryssen satte en plog pÄ nÄn UbÄt och tryckte till Estonia  Nu vill jag höra vad ni tror

Dela pÄ andra sajter

Jag tror....

... Att BTTÂŽs hund aldrig kommer att kissa i ett flygplan

Enis

"Om du inte Àr en elefant, försök inte bajsa som en..."

Dela pÄ andra sajter

Rubriken luras lite, mer seriöst Àn sÄ. HÄll till godo för den som har intresse...

BE CAREFUL!! The toe you step on today may be connected to the ass you have to kiss tomorrow!

Dela pÄ andra sajter

12 minuter sedan, skrev Nineteen68:

Rubriken luras lite, mer seriöst Àn sÄ. HÄll till godo för den som har intresse...

De dÀr swebbtv-gubbarna skulle behöva lÀra sej att inte vara sÄ förbannat lÄngrandiga!

De har ibland intressanta saker som de diskuterar, men jag orkar INTE kolla pÄ ett par sjÀlvgoda gubbar (har nog aldrig sett en kvinna dÀr) sitta och mala i en DRYG timma.

Har inte tid heller...

Mera kort och koncist, sÄ hade de i alla fall fÄtt fler som orkade titta.

MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Dela pÄ andra sajter

1 minut sedan, skrev Tommy:

De dÀr swebbtv-gubbarna skulle behöva lÀra sej att inte vara sÄ förbannat lÄngrandiga!

De har ibland intressanta saker som de diskuterar, men jag orkar INTE kolla pÄ ett par sjÀlvgoda gubbar (har nog aldrig sett en kvinna dÀr) sitta och mala i en DRYG timma.

Har inte tid heller...

MVH

Nu Àr du skedfull Gör inte som jag  Jag Àr Àldre och har  gjort bort mig  Jag klarar det 

Dela pÄ andra sajter

4 minuter sedan, skrev Tommy:

Har inte tid heller...

MVH

Men för bövelen du har sett fel  SÅG DU INTE TV PROGRAMET I VECKAN 

Dela pÄ andra sajter

Precis nyss, skrev clion:

Jag fÄr försöka hitta rullen för dig 

Dela pÄ andra sajter

19 minuter sedan, skrev clion:

Jag antar att du menar den nya dokumentÀren om Estonia?

Nej jag har inte sett mer Àn vad nyheterna sagt, jag har inte tid att sitta Ä glo i timmar...

En film i veckan nÀr familjen sover, och lite surfande dÀremellan.

SÄ för mej Àr en 20 minuters TED-talk om nÄt intressant bra, jag blev dock avbruten 3 gÄnger under de 20 minuterna denna pÄgick:

Den rekommenderas igen, stress kan lÀka eller döda, det beror pÄ hur man tar den...

Jag ser att damen (Kelly) har fler TED-talks, kollar dem ikvÀll.

MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Dela pÄ andra sajter

SprÀngmedel pÄ insidan av skrovet. 

NÄtt bildÀck under ytan. 

NÄgon var vÀl missnöjd nÄt som bÄten anvÀndes till. 

Dela pÄ andra sajter

1 timme sedan, skrev clion:

Hej  jag funderar mycket om Estonia nu nÀr den nya rullen dygt upp sÄ jag undrar var ni tror 

jag tror att Ryssen satte en plog pÄ nÄn UbÄt och tryckte till Estonia  Nu vill jag höra vad ni tror

Om du vill höra vad jag anser sÄ anser jag att skÀmta om denna hÀndelse Àr absurt och visar pÄ total avsaknad av medkÀnsla för alla som gick bort i denna tragiska hÀndelse. Jag bodde vid tillfÀllet pÄ Lidingö och en stor del av de civilanstÀllda pÄ polisen i den kommunen finns kvar i djupet , Bla min underbart trevliga handlÀggare pÄ myndighetens vapenavdelning.  RIP alla underbara som gick bort frÄn Lidingös PoliskÄr.

Att diskutera detta seriöst ser jag som en sjÀlvklarhet, men de som tror att det finns en gnutta skÀmt i detta diskvalificerar sig Ä det grövsta. jag följer sjÀlv denna tragiska olyckas utredning och förvÀntar mig att inblandade myndigheter verkligen ser till att sanningen kommer fram  

Dela pÄ andra sajter

4 minuter sedan, skrev Nicholas:

SprÀngmedel pÄ insidan av skrovet. 

NÄtt bildÀck under ytan. 

NÄgon var vÀl missnöjd nÄt som bÄten anvÀndes till. 

Ser skumt ut, och dÄ menar jag hÄlet i skrovet, finns det inga vassa klippblock pÄ  botten sÄ kan det knappast vara en ren olycka 

Dela pÄ andra sajter

11 minuter sedan, skrev rolba:

De seglade vÀl pÄ en kontainer som ramlat av nÄgon fraktbÄt. 

eller nÄtt ryskt... som fraktades av nÄn "bark"bÄt?

Vad vet jag::::

C;D

Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true.  You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you

Dela pÄ andra sajter

1 minut sedan, skrev C-dude:

eller nÄtt ryskt... som fraktades av nÄn "bark"bÄt?

Vad vet jag::::

C;D

Ja bark bÄt chaffisen tappade nog en massa bark som smet in i bÄten och gjorde ett

hÄlutifrÄn. Tragisk olycka men att lÀsa om hÄlet utifrÄn eller inifrÄn vilka sagor

Dela pÄ andra sajter

1 timme sedan, skrev Tommy:

Har inte tid heller...

MVH

Jag skrev för den som har intresse 😉

BE CAREFUL!! The toe you step on today may be connected to the ass you have to kiss tomorrow!

Dela pÄ andra sajter

Kanske bÀttre lÄsa denna trÄd!

Sju Ă„r i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! DĂ€ckspojke!⚓

Dela pÄ andra sajter

2 timmar sedan, skrev clion:

Nu Àr du skedfull Gör inte som jag  Jag Àr Àldre och har  gjort bort mig  Jag klarar det 

Åfan...

Never cry over spilt milk, it couldÂŽve been whiskey.

Dela pÄ andra sajter

Jag tror bara min teori att det var en "olycka" som orsakades av nÄgot som vÄran dÄvarande och nuvarande regering gör allt för att dölja bara min teori .

Alkohol löser inga problem, men det gör Ä andra sidan inte mjölk heller...

Dela pÄ andra sajter

1 timme sedan, skrev Nineteen68:

Jag skrev för den som har intresse 😉

Har intresse. men inte lugn nog att ta mej sÄ mycket tid.

Dessutom Àr det som jag skrev för nÄgra timmar sedan: " jag orkar INTE kolla pÄ ett par sjÀlvgoda gubbar (har nog aldrig sett en kvinna dÀr) sitta och mala i en DRYG timma"

MVH och god natt!

Dela pÄ andra sajter

36 minuter sedan, skrev Tommy:

Har intresse. men inte lugn nog att ta mej sÄ mycket tid.

Dessutom Àr det som jag skrev för nÄgra timmar sedan: " jag orkar INTE kolla pÄ ett par sjÀlvgoda gubbar (har nog aldrig sett en kvinna dÀr) sitta och mala i en DRYG timma"

MVH och god natt!

Jag förstÄr dig! Men det finns flera kvinnor pÄ Swebbtv bl.a Katerina Janouch som igenligen bytt sida. FrÄn msm till alernativ media som Àr vÀldigt frispÄkig. 

Dela pÄ andra sajter

12 timmar sedan, skrev rolba:

De seglade vÀl pÄ en kontainer som ramlat av nÄgon fraktbÄt. 

Det Àr ju en inte helt tokig ide som jag ser det . Det ser inte ut som en laddning frÄn skrovets insida i alla fall , intryckt utifrÄn , eller har jag sett fel pÄ bilder och videos ? Skulle det vara en laddning innanför sÄ skulle det se annorlunda ut, en torped knappast troligt dÄ ingen sprÀngverkan har uppstÄtt, MÀrkligt Àr det 

Dela pÄ andra sajter

11 timmar sedan, skrev Hua Hin:

Jag tror bara min teori att det var en "olycka" som orsakades av nÄgot som vÄran dÄvarande och nuvarande regering gör allt för att dölja bara min teori .

I vilket syfte, det kommer ju i sÄ fall att komma fram och huvuden att rulla, Àven bland de nu sittande eftersom de uppenbarligen har försökt stoppa vidare utredning 

Dela pÄ andra sajter

5 minuter sedan, skrev Bike:

I vilket syfte, det kommer ju i sÄ fall att komma fram och huvuden att rulla, Àven bland de nu sittande eftersom de uppenbarligen har försökt stoppa vidare utredning 

En fundering jag haft Àr om bogvisiret lossnat i den krabba sjön som Àr just dÀr detta hÀnde (har Äkt med den bÄten i hÄrt vÀder innan den förliste ) Den rullar Àven kraftigt i sid-sjö , om visiret möjligtvis skulle kunna slÄ upp ett hÄl midskepps pga. av att visiret vid rullning hÄrt slÄr i bordlÀggningen. Det var riktigt hÄrt vÀder vid tillfÀllet och just dÀr Àr det vÀldigt krabb sjö som dÄ i sÄ fall kan ha knÀckt fÀsten för bogvisiret, kanske lÄngsökt 

Dela pÄ andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna pÄ riktigt.

Du mÄste vara medlem för att kommentera pÄ forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. LĂ€tt gjort...!

Registrera dig pÄ forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in hÀr.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...