Jump to content
IGNORERAD

Uteställen i Udon?


Guest DrRambone

Recommended Posts

Guest DrRambone

God afton, här i norra Thailand är det varmt o gott.

En polare kommer ner på tisdag o vi ska ta en sväng på stan i Udon.

Är inte där så ofta längre... så har ni nått tips var man ska bege sig?

Musik o underhållning och gärna nån aktivitet skulle vara trevligt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Underhållning? :whistle: Finns väl på day&night eller Nutty Park om det var sån Du menade. :dance1:

Ta och kolla in den "nya" sidan av nightmarket, till höger om Du har näsan mot jvg stationen, ibland livemusik från scenen, finns i alla fall gott om utskänkningsställen.

Nattklubbs aktivitet, Yellow Bird i källaren på Charoenhotell, livemusik oftast i helgerna, Tawangdäng har live några kvällar i veckan, ta med öronproppar.

Annars får Du nog kolla med infödingarna om Du vill ha kultur och sånt.

Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Vi va uppe oktober och november och när de gäller ute ställen och andra nattliga nöjen finns de hur mkt som helst. Som sagt när de gäller ute liv gillar jag mer Udon än phuket. Halva priset och tjejer är dubbelt så snygga.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Vi va uppe oktober och november och när de gäller ute ställen och andra nattliga nöjen finns de hur mkt som helst. Som sagt när de gäller ute liv gillar jag mer Udon än phuket. Halva priset och tjejer är dubbelt så snygga.

Ett nöje som jag aldrig ser nån rekommendera är att gå på thailändsk rock-club. Det ligger en stor snett emot komplexet nere i hörnet Wattana Nuwong Rd. Jag tycker att det är en upplevelse att se hur alla när bandet drar igång, ställer sig upp och dansar vid borden. Hur kul som helst.,

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Vi va uppe oktober och november och när de gäller ute ställen och andra nattliga nöjen finns de hur mkt som helst. Som sagt när de gäller ute liv gillar jag mer Udon än phuket. Halva priset och tjejer är dubbelt så snygga.

Ja vilket ställe! Samma place jag skrev om här på MPR

när Carabao spelade. Sicket Röj!!!

U-C

Link to comment
Dela på andra sajter

Placet heter Sawang Däng, eller Tawang Däng beroende på dialekt, men röjet är detsamma, jä-lar vilket ös när det är bra, och det är det oftast, band som lirar. Gillar man riktigt Thairock är ett besök ett måste, men förvänta Er inte någon konversation därinne, uteslutet. :clapping:

Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...