Arnold Layne Inlagd Oktober 14, 2020 Dela Inlagd Oktober 14, 2020 Fick reda på idag att våran lilla solstråle L200 farit upp till himlen. Har haft nöjet att träffa honom både i Thailand och hemma i Sverige. Vila i frid min gode vän 😢 If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Oktober 14, 2020 Dela Inlagd Oktober 14, 2020 4 minuter sedan, skrev Arnold Layne: Fick reda på idag att våran lilla solstråle L200 farit upp till himlen. Har haft nöjet att träffa honom både i Thailand och hemma i Sverige. Vila i frid min gode vän 😢 Beklagar förlusten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 14, 2020 Dela Inlagd Oktober 14, 2020 Han var ganska sjuk eller? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Oktober 14, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 14, 2020 1 timme sedan, skrev audirs2: Han var ganska sjuk eller? Han hade svår diabetes och astma ... och väldigt bräcklig och ont i kroppen. När jag var och hälsade på honom för ett par år sedan hade jag redan då den otäcka känslan av att kanske inte det värsta skulle hända men att han skulle kräva mycket vård och omsorg. Att ta sig upp ur sängen själv eller ta sig in eller ur bilen var inte att tänka på. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Oktober 14, 2020 Dela Inlagd Oktober 14, 2020 När vi var hemma i Thailand i Feb var det tänkt han skulle hälsa på, Baa, L200 och några till men L 200 ringde och backa ur, mådde inte bra. Sov gott L 200 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kalasbullen Inlagd Oktober 14, 2020 Dela Inlagd Oktober 14, 2020 Det var väldigt tråkigt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Oktober 16, 2020 Dela Inlagd Oktober 16, 2020 R.I.P. L200 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 16, 2020 Dela Inlagd Oktober 16, 2020 Vila i frid, L200 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 16, 2020 Dela Inlagd Oktober 16, 2020 Vila i frid Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Oktober 16, 2020 Dela Inlagd Oktober 16, 2020 Vila i frid L 200. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kungotto Inlagd Oktober 16, 2020 Dela Inlagd Oktober 16, 2020 R.I.P Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Oktober 16, 2020 Dela Inlagd Oktober 16, 2020 R.I.P Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd Oktober 16, 2020 Dela Inlagd Oktober 16, 2020 Trist att läsa. Jag har aldrig träffat Roger men vi har haft några PM-kontakter under årens lopp, senast för ett par månader sedan. Vila i frid. Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 16, 2020 Dela Inlagd Oktober 16, 2020 Vi pratade i telefon några gånger, Han verkade vara en väldigt snäll och omtänksam kille! Vila i frid! 🙏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Oktober 16, 2020 Dela Inlagd Oktober 16, 2020 Tråkigt, trots sina ibland något trista inlägg så var han omtänksam. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Oktober 16, 2020 Dela Inlagd Oktober 16, 2020 Vila i frid. "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Oktober 16, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 16, 2020 1 timme sedan, skrev Soengsang: Tråkigt, trots sina ibland något trista inlägg så var han omtänksam. När jag hälsade på honom och vi blev på fyllan så berättade han mycket om sitt liv som inte verkade så roligt alla gånger. Skulle kunna beskriva honom som snäll , mycket osäker och en nästintill menlös person. Han var ju trots allt duktig på att lägga ut fina bilder . If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kalasbullen Inlagd Oktober 16, 2020 Dela Inlagd Oktober 16, 2020 (ändrad) Ja L200 la in många fina bilder. Ändrades Oktober 16, 2020 av kalasbullen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Oktober 16, 2020 Dela Inlagd Oktober 16, 2020 De sista raderna från L200 till mig. "Tråkit att ni inte kan resa i år. Ha det gott." Vila i frid L200. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Oktober 17, 2020 Dela Inlagd Oktober 17, 2020 En morgon, det är några veckor sedan nu, ringer min telefon och på displayen står det ROGER L200. När jag hurtigt svarar " tjenare Roger, är du vaken så här tidigt" är det inte hans röst, utan en kvinna som frågar om jag är i Nong Bua Lampho, man vill ha tag i någon som kan svenska. Jag sade att jag var i Khon Kaen 150 km därifrån, då bad hon att få återkomma, efter det kusliga samtalet tystnade hans nummer för kontakt. Funderat mycket på om jag skulle satt mig i bilen i stället för att vänta på ett samtal som aldrig kom. Vila i frid Roger och tack för alla pratstunder vi haft. Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
vondyn Inlagd Oktober 17, 2020 Dela Inlagd Oktober 17, 2020 R.I.P Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mooton Inlagd Oktober 17, 2020 Dela Inlagd Oktober 17, 2020 R.I.P L200 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tennek Inlagd Oktober 17, 2020 Dela Inlagd Oktober 17, 2020 - Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tennek Inlagd Oktober 17, 2020 Dela Inlagd Oktober 17, 2020 Vila i frid L200 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Oktober 17, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 17, 2020 Idag kunde man även läsa dödsannonsen. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu