Jump to content
IGNORERAD

clion filmstjärna?


Avregistrerad clion

Recommended Posts

Avregistrerad clion

Hej Clion,

Jag såg i forumet att du ska resa till Thailand snart, vad kul!

Jag arbetar på produktionsbolaget Stockholm-Köpenhamn och under december-januari ska vi till Thailand för att spela in ett nytt TV-program. Vi är därför intresserade av att komma i kontakt med svenskar som ska resa dit.

Är du nyfiken och vill veta mer får du gärna höra av dig till mig på tel: . Skriv några rader om vem du är samt ditt telefonnummer.

Med Vänliga Hälsningar

Jimmy Svensson

Hej på er fick denna fråga undrar om nån mer har fått samma.ska tydligen göras nån ny såpa eller dokumentär?? har ej svarat

vederbörande.(kim hade nog passat )då jag kanske har för mycket åt barhållet :na::P:crazy:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Skulle det inte spelas in i barmiljö? Då passar ju du alldeles ypperligt tycker jag :mdr:

¨

nej nej han skall spela sverges svar på arnold svatsenegger

mvh jannegbg

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

cb har tydligen fått samma fråga ingen mer?? :rolleyes::blink:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

Hej Clion,

Jag såg i forumet att du ska resa till Thailand snart, vad kul!

Jag arbetar på produktionsbolaget Stockholm-Köpenhamn och under december-januari ska vi till Thailand för att spela in ett nytt TV-program. Vi är därför intresserade av att komma i kontakt med svenskar som ska resa dit.

Är du nyfiken och vill veta mer får du gärna höra av dig till mig på tel: . Skriv några rader om vem du är samt ditt telefonnummer.

Med Vänliga Hälsningar

Jimmy Svensson

Hej på er fick denna fråga undrar om nån mer har fått samma.ska tydligen göras nån ny såpa eller dokumentär?? har ej svarat

vederbörande.(kim hade nog passat )då jag kanske har för mycket åt barhållet na.giftongue.gifcrazy.gif

Dokusåpor ska ju vara kontroversiella. Tror dom söker barrävar, kanske. Vem vet vad dom tror säljer.

Kör på! Ta chansen. :)

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

Dokusåpor ska ju vara kontroversiella. Tror dom söker barrävar, ...

En svensk som dricker sim medhavda Sangsom utanför damtoaletten och prutar på freelansare torde ha alla möjligheter att träffa hjärtat hos det svenska folket. Delar han sedan med sig av sin visdom så snackar vi folkkär á la Loffe Carlssson eller Kurt Olsson.

jap.gif

“The only hope for the world is to make sure there is not another USA. We can’t let other countries have the same number of cars, the amount of industrialization, we have in the US. We have to stop these Third World countries right where they are.”

- Michael Oppenheimer, Environmental Defence Fund

Link to comment
Dela på andra sajter

En svensk som dricker sim medhavda Sangsom utanför damtoaletten och prutar på freelansare torde ha alla möjligheter att träffa hjärtat hos det svenska folket. Delar han sedan med sig av sin visdom så snackar vi folkkär á la Loffe Carlssson eller Kurt Olsson.

jap.gif

BTT torde ju vara som klippt och skuren för denna roll. Hans teorier om det ena och det andra skulle säkert få större delen av svenska folket att bara häpna. Bra TV!

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gissar på att denna produktion kommer utspelas i Phuket, och ha Färjan Håkan i huvudrollen (inte jag dvs) :)

Verkar passa in i tidsplaneringen som kommer sändas på Kanal5 sen.

Same same, but different!

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

BTT torde ju vara som klippt och skuren för denna roll. Hans teorier om det ena och det andra skulle säkert få större delen av svenska folket att bara häpna. Bra TV!

Herr Chang har talat.

mycket bra förslag chang+att lappen måste få vara med på ett hörn

sen när det gäller den seriösa biten så kunde dom göra ett reportage uppe i isan å ha ett reportage

i Måne å kims by.555555 har skickat ett mail till honom idag och vill ha lite mer info :blink:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

mycket bra förslag chang+att lappen måste få vara med på ett hörn

sen när det gäller den seriösa biten så kunde dom göra ett reportage uppe i isan å ha ett reportage

i Måne å kims by.555555 har skickat ett mail till honom idag och vill ha lite mer info :blink:

Ta med Dig filmteamet till Udon, Clirre.

Här finns det underlag så det räcker och blir över, nävisst, vi vill ju vara anonyma, kanske en guidad tur runt ortens 50-60 tal 7/11 butiker, har vi tur kanske vi hittar en i närheten av en damtoa och då är lyckan fullkomlig.

Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

han ville ha mitt telnr så han ringer väll mig i morgon.undrar bara hur han har hittat mig jag är ju ointressant men kanske han har glott i kalendern :crazy: .Det finns ju medlemmar bla kim som säkert skulle fylla ett par seriösa program

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

... fylla ett par seriösa program

biggrin.gifbiggrin.gifbiggrin.gif

Vad får dig att tro att de vill producera ett seriöst program? na.gif

Helst vill man naturligtvis samla ihop en samling byfånar och diverse original som gör konstiga saker, vi snackar underhållning ... (och reklamintäkter/tittarsiffror) whistle.gif

jap.gif

“The only hope for the world is to make sure there is not another USA. We can’t let other countries have the same number of cars, the amount of industrialization, we have in the US. We have to stop these Third World countries right where they are.”

- Michael Oppenheimer, Environmental Defence Fund

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

får se i morgon :unsure:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

clion:

Om de så gärna vill att du ska delta, så får du väl se till att få lite kompensation för att du stället upp.

För deras program kommer troligen inte utspela sig där du möjligen har lust att vara vid din resa, så be dom forka upp lite komp åt dig :)

Same same, but different!

Link to comment
Dela på andra sajter

När jag läser tråden tänker jag genast på en artikel som jag läst i GP (Göteborgs Posten) förra veckan:

http://www.gp.se/nyh...varlden-i-fokus

Temat för sändningen var att påvisa att vårt beteende och vår moral är som förbytt näst intill sin motsats så snart vi har lämnat landets gränser bakom oss. Bl. a. vill man fokusera på den dubbelmoral som kännetecknar vår uppfattning i många frågor som t.ex. alkohol, prostitution etc.

Att spela en huvudroll i ett sådant projekt är nog minst sagt förknippat med vissa risker, åtminstone vad som avser vederbörandes image i Sverige. Men visst finns det lämpliga kandidater på detta forum, inte minst de som spelar sin roll som rikstorskar med en beundransvärd konsekvens.

//Singha711

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Har ju med frugan å joel så det blir inget barspring förutom ett par träffar med broskan å power

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...