Taxi1963 Inlagd November 9, 2009 Dela Inlagd November 9, 2009 Hittade den här sidan där man kan ladda ner Private Dancer som PDF http://www.seansite.net/Thailand/private-dancer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd November 9, 2009 Dela Inlagd November 9, 2009 Ja, denna bok har väl egentligen alltid varit gratis. Den finns dock numera även i tryckt form som man kan köpa. Vilket jag gjort, men inte läst den igen. Det påstås att den tryckta versionen innehåller lite mer, någon som kan bekräfta det? Annars får jag väl plocka ut boken ur bokhyllan och se själv ;-) HerrChang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd November 9, 2009 Dela Inlagd November 9, 2009 Ja, denna bok har väl egentligen alltid varit gratis. Den finns dock numera även i tryckt form som man kan köpa. Vilket jag gjort, men inte läst den igen. Det påstås att den tryckta versionen innehåller lite mer, någon som kan bekräfta det? Annars får jag väl plocka ut boken ur bokhyllan och se själv ;-) HerrChang har talat. Hej Changen. Jag har läst den tryckta versionen och tyckte inte alls om den så jag hoppar nog över gratisversionen Mvh Fritz... Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tujtuj Inlagd November 9, 2009 Dela Inlagd November 9, 2009 Jag har den tryckta versionen och tyckte att den var grymt bra! Har ingen aning om vad som skiljer den ifrån gratisversionen, men rekommenderar den i.a.f absolut till alla som har någon form av intresse i ämnet. Om man inte ska äta djur, varför är dom då gjorda av kött? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gst Inlagd November 9, 2009 Dela Inlagd November 9, 2009 Enligt http://www.stephenle...vatedancer.html There is still a free download available of an early version of Private Dancer. The book has more detail on what happened to the characters so if you enjoy the download you’ll want to buy the book eventually! /GSt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd November 9, 2009 Dela Inlagd November 9, 2009 OK gst, jag tänkte väl att jag läst något sådant någon gång. Fritz, jag kan hålla med om att detta alster ger en alltför dyster bild av hur det kan gå om man umgås med en bardam. Men intressant läsning tycker jag det är! Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.